Όλα τα βίντεο είναι HD. Ρυθμίσεις από το youtube

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024

Λουτρακι: ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΙΤΙ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ!

                                                            



                                                      ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων
για τη σύνδεση του Λουτρακίου
-από την οδό Αιγαίου- με τον προαστιακό.

ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ!
ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΙΤΙ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ! Λουτράκι 30/10/2024 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για τη σύνδεση του Λουτρακίου -από την οδό Αιγαίου- με τον προαστιακό. ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ! Ως συλλογικός φορέας που αποκλειστική του μέριμνα έχει την προάσπιση των συμφερόντων των συμπολιτών μας καθώς και των συμφερόντων του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων, θεωρούμε χρέος μας το να απαντήσουμε στις διαδόσεις και στα μυθεύματα, που έχουν στόχο να δηλητηριάσουν την πόλη του Λουτρακίου αναφορικά προς το έργο της σύνδεσης της, με το δίκτυο του Προαστιακού Σιδηροδρόμου! Προς αποκατάσταση της αλήθειας λοιπόν, ΔΕΝ περνάει μέσα από κανένα σπίτι ο Προαστιακός του Λουτρακίου! Το έργο «Κανονικοποίηση της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού Λουτρακίου με ηλεκτροκίνηση» (Α.Δ. 1509) Α/Α ΕΣΗΔΗΣ 71346 διεξάγεται εντός των ορίων της απαλλοτριωμένης ζώνης του σιδηροδρομικού διαδρόμου που υπήρχε από το 1950 και δεν εισέρχεται σε καμία ιδιοκτησία. Πρόκειται στην ουσία για μια αντικατάσταση της παλιάς μετρικής γραμμής που προϋπήρχε, με νέα για την διασύνδεση του Λουτρακίου με την Αθήνα και το αεροδρόμιο. Το συγκεκριμένο έργο, είναι νόμιμο, διαθέτει Περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις, έχει ελεγχθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ενώ έχει κερδίσει και όλες τις δικαστικές προσφυγές. Η σιδηροδρομική γραμμή, αποτυπώνεται κανονικά στις ετήσιες δηλώσεις δικτύου του ΟΣΕ στην ευρωπαϊκή ένωση ως ''γραμμή υπό ανακατασκευή για επιβατική εκμετάλλευση" καθώς και σε όλους τους θεσμοθετημένους πολεοδομικούς σχεδιασμούς του Λουτρακίου, με αιχμή του δόρατος τον πρόσφατο, με τον χάρτη Π1. Πιο συγκεκριμένα: • Σ.Π. Φ.Ε.Κ. 367 /Δ / '79 • (ΦΕΚ 367Δ /79 + ΦΕΚ 616Δ/2002) • όπως ο προσφάτως επικαιροποιημένος και εγκεκριμένος Γ. Π.Σ. ΔΕ Λουτρακίου – Περαχώρας ΦΕΚ Τεύχος Δ’ 139/17.03.2022 Προς αυτή την κατεύθυνση και η δημόσια συνέντευξη του Δημάρχου κ. Γιώργου Γκιώνη, πριν λίγο καιρό, στον δημοσιογράφο Γιώργο Βαθιώτη, στον οποίο είχε δηλώσει: “Η έλευση του Προαστιακού στο Λουτράκι υπήρξε πάγιο αίτημα όλων των φορέων και των κατοίκων της πόλης του Λουτρακίου, το οποίο κάνουμε πραγματικότητα. Η σιδηροδρομική σύνδεση του Λουτρακίου με την Αθήνα, με τακτά δρομολόγια, θα συμβάλλει στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών του Λουτρακίου. Με την υλοποίηση του έργου, αναβαθμίζεται η συγκοινωνιακή προσπελασιμότητα του Λουτρακίου, αυξάνεται η επισκεψιμότητα όλο τον χρόνο και προωθείται η εμπορική, τουριστική και οικονομική ανάπτυξη του τόπου με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον. Λαμβάνοντας υπόψη ότι κατά τη φάση σύνταξης της μελέτης είχαν δοθεί τα πλήρη στοιχεία στον μελετητή για την πληρέστερη και ορθότερη σύνταξή της, τεχνικά στοιχεία που να πιστοποιούν την ύπαρξη τεχνικών προβλημάτων από την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ..." Επιπλέον ο δήμος Λουτρακίου, σε εξώδικη απάντηση του εναντίον 3 ιδιωτών υποστήριξε εμφατικά, ότι από το συγκεκριμένο έργο ΔΕΝ δημιουργείται πρόβλημα σε καμία ιδιοκτησία, αναφέροντας αυτολεξεί: «... Κατά την κατασκευή του έργου της ηλεκτροκίνητης σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού- Λουτρακίου, δεν επηρεάζονται οι ιδιοκτησίες εκατέρωθεν της γραμμής καθώς δεν απαλλοτριώνονται εδαφικά τμήματα για την υλοποίηση του έργου . Προκύπτει δηλαδή ότι η κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής του προαστιακού δεν δύναται να προκαλέσει κανένα πρόβλημα στο μέλλον στη διαβίωση των διαμενόντων στην περιοχή Λιβαδάκι, καθώς, ουδείς είχε δικαίωμα να διέρχεται από τη σιδηροδρομική γραμμή έως και σήμερα όπως ουδείς θα έχει και στο μέλλον...» Υπογραμμίζεται ότι, η ως άνω εξώδικη απάντηση του δήμου, είναι σε απόλυτη αρμονία με όλες τις έγγραφες απαντήσεις των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Λουτρακίου, όπως ενδεικτικά είναι, το με αριθ. Πρωτ. 26888 15/12/2014, το αριθ. Πρωτ.14664 21/07/2017, το Αριθ' Πρωτ 14664 21/07/2018 από τα οποία ξεκάθαρα αναφέρεται, ότι δεν υπάρχουν στοιχεία για την ύπαρξη προβλημάτων από το έργο του προαστιακού! Δηλαδή από όλα τα πραγματικά γεγονότα, προκύπτει αβίαστα ότι τα προβλήματα πρόσβασης ενός πολύ μικρού αριθμού παραγράμμιων ιδιοκτησιών, οφείλονται αποκλειστικά, στον τρόπο που έχουν περιφράξει τα οικόπεδα τους, οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες τους και το υπό κατασκευή έργου του προαστιακού, για την σύνδεση του Λουτρακίου (από την οδό Αιγαίου) με την Αθήνα, καμία απολύτως σχέση δεν έχει! Επιπρόσθετα, παρά το γεγονός ότι η ΕΡΓΟΣΕ με δεσμευτικό έγγραφο της, έκανε γνωστό με τον πιο επίσημο τρόπο, πως αν οι λίγοι αυτοί ιδιότητες παραχωρούσαν χώρο από τα οικόπεδα τους, θα τους μετέφερε τις περιφράξεις των οικοπέδων τους στην νέα θέση και θα τους κατασκεύαζε τον δρόμο για την δικιά τους εξυπηρέτηση, με χρήματα του έργου, αρνήθηκαν τις προτεινόμενες λύσεις και άρα, το έργο για λόγους δημοσίου συμφέροντος θα έπρεπε ήδη να είχε προχωρήσει, να είχε ολοκληρωθεί και σήμερα να λειτουργούσε προς όφελος του κόσμου και όχι να παρέλκει αδικαιολόγητα δημιουργώντας μεγάλα προβλήματα στην υποστήριξη των τουριστικών και κοινωνικών αναγκών της σημαντικότερης Ελληνικής Λουτρόπολης και των χιλιάδων επισκεπτών της. Τέλος, το εν λόγω έργο ( βίντεο του οποίου υπάρχει στο you tube και έχει ξεπεράσει μέσα σε λίγους μήνες τις 26.000 θεάσεις) θα ολοκληρωθεί με επιπλέον ισόπεδες φυλασσόμενες διαβάσεις μέχρι την Αιγαίου όπως είναι ο ενιαίος, αρχικός σχεδιασμός και όπως έχει αποφασίσει ομόθυμα η τοπική κοινωνία με τις χρόνιες δυναμικές κινητοποιήσεις της, (ημερίδες -δημόσια διαβούλευση και συλλογή χιλιάδων υπογραφών πολιτών και φορέων) που μετουσιώθηκαν σε 6 αποφάσεις του ΔΣ Λουτρακίου υπέρ του έργου και οι οποίες έχουν την απόλυτη στήριξη των Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα επιτρέπονται μόνο όταν τηρούν τον ουσιώδη κώδικα δεοντολογίας.