ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΗΦΗ Γ. ΚΟΛΛΙΑ
Η γνήσια ποίηση είναι θετική παρουσία του Λόγου, δημιουργική προσέγγιση της διαλεκτικής σύνθεσης με την συναισθηματική διάσταση,την ουσία της προσωπικής αυτονομίας.
- Ο άνθρωπος στην αναζήτηση του προσωπικού πεπρωμένου για δόμηση των γνήσιων πνευματικών του αναζητήσεων, μέσα σε μια αδιάπτωτη θεώρηση του εσωτερικού του κόσμου, πέρα από την αποσμασματοποίηση του Είναι του.
Η αληθινή ποίηση αποτελεί θετική συνιστώσα τ' ανθρωπισμού της δυναμικής εσωτερικής Προσδοκίας, της άκρατης λυρικής έξαρσης, στο χώρο της ηγεμονίας του γνήσιου λυρισμού.
Άρνηση της αμφισημίας διασπά το υποκείμενο και ενσωματώνει, μέσα σε μια δημιουργική πνευματική δόμηση, και εξακτινώνεται μέσα στην γνήσια ενόραση.
Η αληθινή ποίηση είναι μια θετική στάση ζωής, μ' έναν αγνό γνωστικό, τρόπο. Δεν αλλοτριώνει τη ζωή και την ανθρώπινη ύπαρξη, που αρνείται τις οριακές καταστάσεις, τις υπαρξιακές αγωνίες, βιωμένων εμπειριών, χωρίς πολυπλοκότητα που οδηγεί στην διαφοροποίηση των πνευματικών αξιών.
Είναι πνευματική ευχαρίστηση το να διαβάζεις ποίηση νέων ανθρώπων, που με σεμνότητα ασχολούνται με την ποίηση η την πεζογραφία, που είναι ευγενική απασχόληση, χωρίς κούφιες αυταρέσκειες, ανούσια παρουσία, προχειρότητα και απουσία αντιγνωσίας.
Ο κ. Γιάννης Αικατερίνης τύπωσε τις συλλογές διηγημάτων "Το φιλί του κύκνου" (1981) και το 1985 " Ο ήχος των πλήκτρων" που είναι δύο ενδόμυχες συνομιλίες με τον άνθρωπο, με πολλή ευαισθησία
και πηγαία συνείδηση γραφής.
Διαβάζοντας την ποιητική του συλλογή "Ίσκιος από λουλούδια "διαπίστωσα μια ποίηση με λαμπρό αίσθημα και καθαρούς λυρικούς τόνους, χωρίς υπερβολές και κενό, βερμπαλιστικό ρομαντισμό, που συνήθως αναδύεται από ανθρώπους χωρίς συνείδηση, γνήσιου ποιητικού λόγου και υψηλής αυτογνωσίας.
Ο ποιητής διαθέτει πλούσιες εμπειρίες που τις με- ταπλάθει συνολικά σε ποίηση, σε ουσιαστικό λόγο.
Τα ποιήματά του είναι μικρά, αλλά ολοκληρωμένα μέσα σε μια εντυπωσιακή λιτότητα και συμπύκνωση, που έλκει το ενδιαφέρον μας και την εκτίμησή μας.
Είναι όντως μια γνήσια ποιητική παρουσία που συνεχώς θα ολοκληρώνεται από συνείδηση υπευθυνότητας του νέου ποιητή.
Εκφράζεται μ' ελεύθερους στίχους, εμπνευσμένος από μία λεπταίσθητη ποιητική ευαισθησία.
Είναι πηγαία αναβρύσματα, εσωτερικοί ιριδισμοί, μαρτυρία γνήσιου λυρικού λόγου, και συναισθηματικών καταγραφών που δικαιώνουν τον πνευματικό μόχθο του ποιητή, τις εσωτερικές του ευαισθησίες και εμπνεύσεις, αποπνέουν ανθρωπιστικές ευαισθησίες, φωτεινές προσεγγίσεις στον άνθρωπο.
Έχει λαμπρές λυρικές επενδύσεις, χωρίς εννοιο- λογικές και αισθητικές " αντιπαραθέσεις " .
Μια ποίηση πάνω σ' ανθρωπιστικούς προβληματισμούς, δια ποτισμένη από τα προσωπικά του οράματα, και τις πολυάκτινες ελπίδες, ποτισμένες από τ' άγια νερά τις Κασταλίας, με υπερυψωμένη την εσωτερική ειλικρίνεια.
Η ποίησή του έχει μια λαμπρή γνησιότητα, ενσαρκώνει το φως της ζωής, τις αγωνίες του ανθρώπινου Είναι, γιατί μέσα του φτερουγίζει η ασίγαστη αναζήτηση, η συνείδηση του γνήσιου προσανατολισμού.
ΣΕΛΙΣ 53
Από την ποιητική συλλογη ΙΣΚΙΟΣ ΑΠΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ
Δεν έχω τίποτα να πω με λόγια.
Εγώ
ανήκω στην μακρινή παρένθεση.
Ωστόσο
στο εσωτερικό τον κύκλον.
Τα
λόγια μον χτυπούν στο
περίβλημά
του
σπάνε
Πέφτουν
και κομματιάζονται γύρω μου νεκρά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια σας θα επιτρέπονται μόνο όταν τηρούν τον ουσιώδη κώδικα δεοντολογίας.