Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Δελτίο Τύπου από την L.T.O σχετικά με την 1η Ημερίδα Τουριστικής Ανάπτυξης Λουτρακίου





Loutraki Tourism Organization: Ενέργειες και Δράσεις για την τουριστική ανάπτυξη του Λουτρακίου

Ταυτότητα της Ημερίδας

H 1η ημερίδα για την τουριστική ανάπτυξη του Λουτρακίου πραγματοποιήθηκε, για πρώτη φορά στην περιοχή, από τον Loutraki Tourism Organization στις 2 Μαρτίου, στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου. Στην εκδήλωση συμμετείχαν 180 στελέχη από διάφορους κλάδους της τουριστικής βιομηχανίας και αποτελεί μέρος μιας σειράς από ενέργειες και δράσεις που υλοποιεί ο οργανισμός, συνεπής στο χρονοδιάγραμμα που έθεσε το περασμένο καλοκαίρι, έχοντας πλέον την υποστήριξη εξειδικευμένης ομάδας στελεχών. Στην ημερίδα έγινε και η επίσημη παρουσίαση του branding του Λουτρακίου ως τουριστικός προορισμός. Επίσης, δόθηκε η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να εκφράσουν ελεύθερα τις απόψεις, τους προβληματισμούς  και τις προτάσεις τους.

Σκοποί της ημερίδας

·         Η παρουσίαση των βασικών σκοπών δημιουργίας του Οργανισμού (επιγραμματικά: κατάλληλος στρατηγικός σχεδιασμός, η απόκτηση μιας ισχυρής ταυτότητας προορισμού, η ανάδειξη των διαφόρων ειδικών μορφών τουρισμού,  το υψηλό επίπεδο παρεχομένων υπηρεσιών, οι στοχευμένες ενέργειες μάρκετινγκ, η στελέχωση με ανθρώπινο δυναμικό σχετικών γνώσεων και δεξιοτήτων και η win  - win συνεργασία όλων των εμπλεκομένων του τουρισμού),

·         η ενημέρωση για την πορεία των ενεργειών του Οργανισμού έως σήμερα,

·         η προβολή του action plan,

  • οι ομιλίες ειδικών στα θέματα τουρισμού,
  • ο ανοικτός διάλογος με τουριστικούς εκπροσώπους και φορείς.

Θέματα που ανέπτυξαν οι ομιλητές

Στο πάνελ συμμετείχαν ομιλητές που  κάλυψαν μια ευρεία θεματολογία για την ανάπτυξη της περιοχής μέσω του τουρισμού. Πιο συγκεκριμένα:

Ο κος Σπύρος Καραβούλης, Πρόεδρος του LTO, παρουσίασε τον οργανισμό και τους σκοπούς του και δήλωσε ότι «Όραμα του Loutraki Tourism Organization είναι η  καθιέρωση του Λουτρακίου ως ένας από τους  πλέον επιτυχημένους  τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας και της Ευρώπης. Το Λουτράκι και η ευρύτερη περιοχή  διαθέτουν σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, τα οποία μαζί με τον κατάλληλο στρατηγικό σχεδιασμό, την αξιοποίηση των ευκαιριών, τις στοχευμένες ενέργειες μάρκετινγκ και τη συνεργασία όλων των εμπλεκομένων του τουρισμού της περιοχής, θα συνεισφέρουν στην επιτυχή υλοποίηση του οράματός μας»



Ο κος Λάμπρος Αθανασούλας, εκπρόσωπος του Rally Acropolis, αναφέρθηκε στην διοργάνωση του αγώνα σαν μοχλό τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής. Παρουσίασε έρευνα σχετικά με την διοργάνωση, τα αποτελέσματα της οποίας ήταν πολύ ενδιαφέροντα: 100.000 θεατές παρακολούθησαν τις ειδικές διαδρομές του αγώνα και περίπου 5.000 θεατές παραβρέθηκαν στην τελετή εκκίνησης. Η αξία της τηλεοπτικής προβολής της πόλης του Λουτρακίου μέσα από τις από τις πλατφόρμες επικοινωνίας του Rally Acropolis ήταν $510.125. Το μεγαλύτερο μέρος των επισκεπτών κανονίζει τις διακοπές του έτσι ώστε να συμπέσουν με τον αγώνα και ξοδεύει χρήματα στην περιοχή που σε άλλες περιπτώσεις δεν θα ξόδευε ποτέ. Ο κος Αθανασούλας δήλωσε επίσης: «Είναι πολύ σημαντικό όμως, ο επισκέπτης να νοιώσει ότι τα χρήματα που πληρώνει τού παρέχουν τις αντίστοιχες υπηρεσίες», κάτι που, όπως τόνισε,  σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς του τουρισμού, το επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών ήταν υψηλό.

Ο κος Κριστιάν Λαζόπουλος, εκπρόσωπος της διαφημιστικής εταιρείας Adel Saatchi & Saatchi, παρουσίασε τα αποτελέσματα της μελέτης για το Branding & την εταιρική ταυτότητα του Λουτρακίου ως τουριστικός προορισμός. Σχετικά με την τοποθέτηση του προορισμού στην τουριστική αγορά δήλωσε: «Βασίζεται σε τέσσερις αξίες και μια καρδιά. Για μια περιοχή που μπορεί να προσφέρει τόσες πολλές θεματολογίες και attractions σε σχέση με διαφορετικές μορφές τουρισμού, το εύρος της τοποθέτησης της πρέπει να είναι μεγάλο, για να μπορέσει να αντέξει όλο αυτό το κοινό. Να είναι ευέλικτο και να εμπνεύσει διαφορετικές κουλτούρες, διαφορετικές ηλικίες και στάδια ζωής, ενδιαφέροντα. Θέλουμε επίσης να δείξουμε ότι ο προορισμός είναι προσιτός όλο το χρόνο».

Ο κος Κώστας Λογοθέτης, δήμαρχος Λουτρακίου – Αγ. Θεοδώρων, δια μέσου του  αρμόδιου αντιδημάρχου κ. Γιώργου Δέδε, αναφέρθηκε στην αξιοποίηση των υποδομών του δήμου για τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος της περιοχής και δήλωσε ότι «Η παράδοση των αθλητικών γεγονότων και η ανάδειξη της περιοχής του Λουτρακίου ως προορισμός αθλητικού τουρισμού μέσα από αυτά, συνεχίζεται. Ήδη τον τελευταίο καιρό έχουν πραγματοποιηθεί μεγάλες διεθνείς και εθνικές αθλητικές διοργανώσεις όπως διεθνείς αγώνες χάντμπολ, πρωτάθλημα καράτε, διεθνείς αγώνες beach volley κ.α.»

Προτάσεις και απόψεις για την ανάπτυξη του τουρισμού στο Λουτράκι

Την ημερίδα παρακολούθησαν εκπρόσωποι φορέων του τουρισμού καθώς και εκπρόσωποι 20 τουριστικών γραφείων που εξειδικεύονται στον εισερχόμενο τουρισμό, οι οποίοι εξέφρασαν απόψεις και προτάσεις για την ανάπτυξη του τουρισμού στο Λουτράκι. Πιο συγκεκριμένα ο κος Ιωάννης Ρέτσος,  πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ, χαιρέτησε την πρωτοβουλία δημιουργίας του LTO, και μίλησε για την ανάγκη μακροπρόθεσμης επικοινωνιακής στρατηγικής της χώρας.  Επίσης, η κα. Χρόνη Στέλλα, operations Manager της TUI Hellas σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τόνισε τα περιθώρια βελτίωσης που έχει το Λουτράκι, αξιοποιώντας τα σχόλια των τουριστών.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Loutraki Tourism Organization, αλλά και για τις ενέργειες / δράσεις που προετοιμάζει, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη γραμματεία του (27440-68136 / info@lto.org.gr).


Δεν υπάρχουν σχόλια: