Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Διαβάστε όλο το συγκλονιστικό σημείωμα που άφησε ο συνταξιούχος που αυτοκτόνησε



Συγκλονίζει το σημείωμα που άφησε ο 77χρονος λίγο πριν αυτοκτονήσει.





Συγκλονίζει το σημείωμα που άφησε ο 77χρονος λίγο πριν αυτοκτονήσει.

«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένησε κυριολεκτικά την δυνατότητα επιβίωσης μου που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση του κράτους) πλήρωνα για αυτή.

Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικοφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για τη διατροφή μου. Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στο Μουσολίνι (πιάτσα Πορέτο του Μιλάνου)» γράφει.
πηγη 24H

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

PRAGMATIKA TRAGIKO TO SHMEIWMA TOY,NA EXOUN MUALO TA DIKA MAS PAIDIA,NA TA KATAFEROUN STIN ZWI TOUS,GT TOULAXISTON EMEIS PROLABAME KAI FTIAKSAME KATI...