Έλληνες μαθητές και φοιτητές διακρίθηκαν σε
διαγωνισμό με βούλγαρους ομολόγους τους...
οι οποίοι κατασκεύασαν μίνι οχήματα που κινούνται με κυψέλες υδρογόνου, αντί καυσίμων.
Οι μαθητές του 1ου Λυκείου Ανατόλια, Μάνος Περδικάκης και Γιώργος Πετκάκης, κατέλαβαν την πρώτη θέση και ακολούθησαν στη δεύτερη οι μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Νεάπολης Θεσσαλονίκης, Γιάννης Ποραβός και Αλέξανδρος Πασχάλης, οι οποίοι συγκέντρωσαν τις υψηλότερες βαθμολογίες στην παρουσίαση γραπτής εργασίας για την περιγραφή και λειτουργία των οχημάτων που χρησιμοποιούν για την κίνησή τους κυψέλες υδρογόνου, αλλά και για το πρακτικό μέρος που περιλάμβανε την κατασκευή μίνι τηλεκατευθυνόμενου οχήματος που αγωνίστηκε με άλλα, χρησιμοποιώντας την δύναμη της ηλεκτρόλυσης του υδρογόνου.
Στην κατηγορία των φοιτητών οι Κώστας Τσουμάρης και Νίκος Κρόκος, κατέλαβαν την τρίτη θέση, τόσο για την επιτυχία τους στο θεωρητικό μέρος όσο και στο πρακτικό, στο οποίο συναρμολόγησαν κομμάτια σε κιτ μίνι οχήματος και κατασκεύασαν οι ίδιοι το σύστημα ηλεκτρόλυσης για την τροφοδότηση της κυψέλης καυσίμου με υδρογόνο.
Ο διαγωνισμός έγινε στο Μπάνσκο της Βουλγαρίας, στο πλαίσιο προγράμματος Ευρωπαϊκής Συνεργασίας με εταίρο του έργου το Εργαστήριο Ανόργανων Υλικών του Ινστιτούτου Χημικών Διεργασιών και Ενεργειακών Πόρων του ΕΚΕΤΑ.
οι οποίοι κατασκεύασαν μίνι οχήματα που κινούνται με κυψέλες υδρογόνου, αντί καυσίμων.
Οι μαθητές του 1ου Λυκείου Ανατόλια, Μάνος Περδικάκης και Γιώργος Πετκάκης, κατέλαβαν την πρώτη θέση και ακολούθησαν στη δεύτερη οι μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Νεάπολης Θεσσαλονίκης, Γιάννης Ποραβός και Αλέξανδρος Πασχάλης, οι οποίοι συγκέντρωσαν τις υψηλότερες βαθμολογίες στην παρουσίαση γραπτής εργασίας για την περιγραφή και λειτουργία των οχημάτων που χρησιμοποιούν για την κίνησή τους κυψέλες υδρογόνου, αλλά και για το πρακτικό μέρος που περιλάμβανε την κατασκευή μίνι τηλεκατευθυνόμενου οχήματος που αγωνίστηκε με άλλα, χρησιμοποιώντας την δύναμη της ηλεκτρόλυσης του υδρογόνου.
Στην κατηγορία των φοιτητών οι Κώστας Τσουμάρης και Νίκος Κρόκος, κατέλαβαν την τρίτη θέση, τόσο για την επιτυχία τους στο θεωρητικό μέρος όσο και στο πρακτικό, στο οποίο συναρμολόγησαν κομμάτια σε κιτ μίνι οχήματος και κατασκεύασαν οι ίδιοι το σύστημα ηλεκτρόλυσης για την τροφοδότηση της κυψέλης καυσίμου με υδρογόνο.
Ο διαγωνισμός έγινε στο Μπάνσκο της Βουλγαρίας, στο πλαίσιο προγράμματος Ευρωπαϊκής Συνεργασίας με εταίρο του έργου το Εργαστήριο Ανόργανων Υλικών του Ινστιτούτου Χημικών Διεργασιών και Ενεργειακών Πόρων του ΕΚΕΤΑ.
biglatoras
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου