Ποιά Κομανέτσι και ποιός Μελισσανίδης μπορεί να συγκριθεί με την επιτροπή
Ποιότητας Ζωής του δήμου Λουτρακίου;
Οι άνθρωποι με τις εναέριες κωλοτούμπες, αλλάζουν γνώμη κι άποψη με μεγαλύτερη ευκολία απ’ ότι αλλάζει κάποιος το καλοκαίρι ένα υποκάμισο.
Ο λόγος για
την υπερψήφιση στη χθεσινή διακοπείσα συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του
αιτήματος της Motor Oil για τη δημιουργία 800 μ. μήκους
βυθισμένων αγωγών σύνδεσης του διυλιστηρίου με μεγάλα πλοία που είναι αδύνατον
να προσεγγίσουν λόγω του μικρού βάθους στο λιμάνι και πλησίον αυτού.
Σίγουρα,
πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες της χώρας, έχει πλέον
εγκατασταθεί κι επιβάλλεται να βοηθηθεί για να μπορέσει από πλευράς
τιμολογιακής πολιτικής να ανταπεξέλθει στον εγχώριο και εισαγόμενο ανταγωνισμό,
άλλως θα συρρικνωθεί. Εξάλλου είναι γνωστή η πολιτική της και η προσφορά της
στην περιοχή και κατά συνέπεια, από τη στιγμή που έχει εξασφαλίσει την
προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος, επιβάλλεται να την υποβοηθάς στην
αναπτυξιακή της προοπτική.
Χθες,
λοιπόν, στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου υπερψηφίσθηκε από το σώμα, με
διαφωνούντες τον πρόεδρο του «Προμηθέα» Νίκο
Λόη, τον επικεφαλής του συνδυασμού Συνένωση Προόδου Νέα Πορεία Γιώργο Πετρίτση (το μέλος Παναγιώτης Φίλης απουσίαζε), το
γραμματέα του δημοτικού συμβουλίου Δημήτρη
Στάμου και τους συμβούλους της Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών Δημήτρη Πρωτονοτάριο (έχει πάει ήδη με
τον Παύλο Παύλου) και τον Σπύρο Ράττη.
Χαρακτηριστικό
για να αντιληφθεί ο καθένας το επίπεδο και τα κριτήρια που ο καθένας ψηφίζει
είναι το γεγονός ότι για ένα τόσο σοβαρό θέμα που καλείτο να αποφανθεί δια της
ψήφου του, κανείς δεν είχε πάρει το φάκελο στα χέρια να δει τι είναι τέλος
πάντων και τι αφορά αυτό το αίτημα. Το κυριότερο, κανείς απολύτως δεν είχε
απευθυνθεί σ’ ένα περιβαλλοντολόγο, ειδικό για τέτοιου είδους θέματα να τον
συμβουλευθεί, να ακούσει την άποψή του και κυρίαρχα να του επισημάνει ποιοι
κίνδυνοι ελλοχεύουν. Γιατί αν τα πάντα γίνονται για τα χρήματα, τότε να θάβουμε
στα Γεράνεια ανεξέλεγκτα κι απόβλητα βαριών βιομηχανιών ή ότι άλλο μπορεί να
φαντασθεί ο καθένας προκειμένου να οικονομήσει.
Σίγουρα, η Motor Oil για να πάρει την έγκριση από τα
συναρμόδια υπουργεία, έχει προβεί σ’ όλες τις απαιτούμενες μελέτες και κατά
συνέπεια δεν θα παίξει μ’ ένα τόσο σοβαρό θέμα. Κάτι άλλωστε που ισχυρίσθηκε κι
ο επικεφαλής της Αδέσμευτης Δημοτικής Κίνησης Παύλος Παύλου, χωρίς ενδεχομένως καν να μπει στον κόπο να διαβάσει
το σχετικό φάκελο, όπως προέκυψε από την τοποθέτησή του που λειτούργησε
ευθυγραμμιζόμενος με τις επιταγές δίνοντας κατεύθυνση να υπερψηφισθεί το θέμα.
Όμως, τα
μέλη του δημοτικού συμβουλίου κατά πόσον είχαν ενημερωθεί για να δώσουν τη
συγκατάθεσή τους κι όταν αυτό μάλιστα το κάνουν επικεφαλής συνδυασμών;
Η κωλοτούμπα του αιώνα…
Ιδιαίτερη
σημασία έχει, ωστόσο, η στάση που τήρησαν τέσσερις δημοτικοί σύμβουλοι
προεξάρχοντος του προέδρου του σώματος Σπύρου
Νικολάου ο οποίος ως εισηγητής του θέματος στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής,
λάβρος είχε ταχθεί αρνητικά και την ίδια στάση είχαν κρατήσει από την
πλειοψηφία ο νυν αντιδήμαρχος Γιάννης
Κακούρος, Αργύρης Ψυχογιός και Σταυρούλα Λέζου, από την αξιωματική
αντιπολίτευση η Μαρία Πρωτοπαπά, ενώ
ο Γιώργος Πετρίτσης και τότε είχε
ταχθεί αρνητικά.
Ζητούμενο
είναι οι πέντε προαναφερόμενοι είχαν πάει διαβασμένοι στην επιτροπή Ποιότητας
Ζωής κι προέβαλαν την άρνησή τους ή το έκαναν μόνον και μόνον για τη δημιουργία
εντυπώσεων; Γιατί στο διάστημα που έχει μεσολαβήσει η Motor Oil δεν προέβη σε πρόσθετες ενέργειες
και πρωτοβουλίες, απλά γνώμη άλλαξαν οι πέντε σύμβουλοι. Γιατί άραγε;
Τέλος, ο Κώωτσης μαζί με το μέντορα και τη
σωρεία των εγκληματικών τους ενεργειών θα πρέπει να αντιληφθούν ότι τους
επιστημονικούς συμβούλους η πολιτεία τους διαθέτει στους άρχοντες και τους
διοικητές για να κάνουν πιο καλά και πιο αποτελεσματικά τη δουλειά τους κι όχι
για να ικανοποιούν ρουσφέτια…
louttakipres
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου