Μάλλον ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης θα πρέπει να αρχίσει να προβληματίζεται για το
πολιτικό του προφίλ! Πλέον, αν είσαι λίγο υποψιασμένος κι όχι με ενδελεχή γνώση
ενός θέματος, αδυνατεί να σε πείσει, άσχετα γιατί οι «πιστοί» του με τα «πολιτικάντικα
σλάλομ» του φέρνουν το αποτέλεσμα που επιθυμεί!
Στη συζήτηση, χθες, για τον προαστιακό σιδηρόδρομο στη
συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου Πελοποννήσου, μία συγκεκριμένη ανακυβίστηση,
σε συνδυασμό με την μη επιμονή στα νευραλγικά θέματα, έδωσε τη δυνατότητα, αν
και ταλαιπωρήθηκε, ο Πέτρος Τατούλης να λάβει το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.
Απογοήτευση προκάλεσαν συλλήβδην οι περιφερειακοί σύμβουλοι της
πλειοψηφίας και της μείζονος αντιπολίτευσης, ανενημέρωτοι κι εκτός πραγματικότητας,
δεδομένου ότι στο φόντο των τοποθετήσεών τους υπήρχε η ενδεχόμενη από κοινού κάθοδος
σε ενιαίο ψηφοδέλτιο στις προσεχείς εκλογές για την περιφέρεια Πελοποννήσου.
Φυσικά, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε που λέει και ο θυμόσοφος λαός
μας, η αντιπεριφερειάρχης Ντίνα Νικολάκου
(χρόνια της πολλά), της οποίας η στάση θύμιζε το πρόσωπο που αναλαμβάνει, απλά,
να παίξει το ρόλο του πολιορκητικού κριού σε όποιον τολμάει κι αντιπολιτεύεται
τον Πέτρο Τατούλη, θεωριτικολογόντας χωρίς ουσία.
Χθες, προβαλλόταν το δένδρο νομίζοντας ότι θα κρύψουν το δάσος,
αλλά είναι οι επί 19μηνο παλινωδίες του Πέτρου Τατούλη που δεν επιτρέπουν και
δεν αφήνουν τέτοιου είδους περιθώρια.
Τα κυρίαρχα σημεία που τεχνηέντως απέφυγε ο Πέτρος Τατούλης ήταν
το γεγονός ότι ο σταθμός του Ισθμού επί της διακλάδωσης στον κόμβο του διευρωπαϊκού
άξονα στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη του οποίου είχε συμβασιοποιηθεί η κατασκευή
με την υπ’ αριθ. 202/2000 σύμβαση του ΟΣΕ, αποτελεί μέρος του ενιαίου πλέγματος
των σταθμών του προαστιακού σιδηροδρόμου και κατά συνέπεια διαθέτει ΜΠΕ, η οποία
δεν χρήζει και επικαιροποίησης, δεδομένου ότι δεν έχουν μεταβληθεί οι συνθήκες
στην περιοχή.
Παράλληλα, όσον αφορά τον κλάδο των 5 χλμ. από τον Ισθμό μέχρι
το Λουτράκι οδό Αιγαίου, αυτός το μόνο που απαιτεί είναι ΜΠΕ για την ήπια
ηλεκτροκίνησή του κι όχι του χωροταξικού του σχεδιασμού, καθώς επίσης και τις απαιτούμενες
μελέτες κανονικοποίησης του υφιστάμενου διαδρόμου και κατασκευής των σταθμών.
Όσον αφορά την πολυλογία άνευ ουσίας για τις μελέτες, αυτές,
σύμφωνα πάντοτε και με την πρόθεση της ΕΡΓΟΣΕ μπορούν να γίνουν από την εταιρεία,
ενώ κάποιες μόνον, περιορισμένες, να δοθούν εκτός.
Το κρυφτούλι του Πέτρου Τατούλη «Έτοιμοι για ένταξη μόλις
καταθέσει ο ΟΣΕ την οριστική μελέτη» είναι αυτό που παραπέμπει το έργο στις καλένδες
κι αναδεικνύει πίσω από τις γραμμές την πραγματική του πρόθεση.
Κύριε περιφερειάρχα, το αίτημα αν θέλετε να ανταποκριθείτε όπως
μας διαβεβαιώνατε -προσωπικά δεν με πείσατε και παράλληλα αδυνατώ να σας πιστέψω-
για να διασκεδάσετε τέτοιου είδους απόψεις, που δυστυχώς για σας έχουν κι άλλοι,
θα πρέπει το συντομότερο δυνατόν κι εντός της εβδομάδος να γνωστοποιείτε προς τον
ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ ότι πρόθεσή σας είναι η άμεση ένταξη του έργου στο τρέχον
ΕΣΠΑ, προκειμένου να δοθεί η εντολή οι απαιτούμενες μελέτες του κλάδου να
πραγματοποιηθούν και ολοκληρωθούν στο συντομότερο χρονικό διάστημα.
Επιπρόσθετα, αυτή τη στιγμή, σε συνεννόηση με της ΕΡΓΟΣΕ
μπορείτε να προωθήσετε για άμεση ένταξη την κατασκευή του σταθμού του Ισθμού
στη διακλάδωση επί του κόμβου στη θέση παράδεισος - Φιλοθέη!
Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης, χθες, επανέφερε
τη μπάλα από την κερκίδα εντός των νοητών ορίων του γηπέδου. Μετά την
καλοζυγισμένη πάσα του επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης Δημήτρη Δράκου,
το σουτ του Πέτρου Τατούλη την εκτόξευσε σε δυσθεώρητα ύψη, με συνέπεια κανείς
να μην μπορεί να προδικάσει πότε η μπάλα θα πέσει στο έδαφος, αν φυσικά δεν
προλάβει να την πάρει και πάλι ο αέρας;..
Η ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Πολιτών Λουτρακίου
Η φαρσοκωμωδία που στήθηκε στο χθεσινό περιφερειακό
συμβούλιο με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη να επιχειρηματολογεί
προκειμένου να πείσει σπέρνοντας λήθη στο δεκαεννεάμηνο παρελθόν του, απλά και
μόνο από μία φράση του «Έτοιμοι για ένταξη μόλις καταθέσει ο ΟΣΕ την οριστική
μελέτη», εντείνει τις ανησυχίες μας επί της ουσίας, έναντι των πυροτεχνημάτων
του πολιτικού φαίνεσθε…
1 Επί 19 μήνες, από το Νοέμβριο του 2011 δεν έχει
γίνει απολύτως τίποτα, ακόμη και χθες παραφιλολογία, με σλάλομ… των πιστών του
Πέτρου Τατούλη.
2 Με 10 μήνες καθυστέρηση -Σεπτέμβριος του
2012- αναπτύξατε αλληλογραφία με την ΕΡΓΟΣΕ και λάβατε απάντηση δύο μήνες
αργότερα - Νοέμβριος 2012, με την οποία σας υποδεικνύονταν τα βήματα που έπρεπε
να ακολουθηθούν.
3 Την 1η Φεβρουαρίου 2013, τρεις μήνες μετά, σε
κλειστή σύσκεψη παρόντων των αντιπεριφερειαρχών Γιώργου Δέδε και Λάκη
Παπαφωτίου, ο Πέτρος Τατούλης ως μάγος εξαφάνισε το ΠΕΠ των ΕΣΠΑ που
υποδεικνύονταν από την ΕΡΓΟΣΕ κι εμφάνισε το έτερο ευρωπαϊκό πρόγραμμα "Jessica" μέσω ΣΔΙΤ
«πουκάμισο αδειανό» - σαν τις αλληλοαναιρούμενες τοποθετήσεις του.
4 Πριν περίπου ένα μήνα ο «πολιτικός κράχτης» του
Πέτρου Τατούλη σε ημερίδα για τον τουρισμό στο Λουτράκι, προφανώς ανενημέρωτος,
τον κατάργησε εντελώς λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ο περιφερειάρχης θα εντάξει το
έργο στο τρέχον ΕΣΠΑ!»
5 Μέσα σε μία μόλις εβδομάδα ο Πέτρος Τατούλης
αδειάζει τον «πολιτικό κράχτη» του στο 1ο Αναπτυξιακό Συνέδριο για
την Περιφέρεια Πελοποννήσου, προβάλλοντας ότι το έργο του προαστιακού θα
ενταχθεί στην επόμενη 5η προγραμματική περίοδο 2014 - 2020!
6 Χθες, ο Πέτρος Τατούλης έστριψε το νόμισμα κι
έκατσε όρθιο! «Αφ’ ης στιγμής αυτό γίνει, το έργο θα ενταχθεί άμεσα στο ΕΣΠΑ,
με εξασφαλισμένη τη χρηματοδότησή του είτε κατά την τρέχουσα προγραμματική
περίοδο, όπως είναι και ο στόχος, είτε κατά την επόμενη προγραμματική περίοδο,
η οποία ξεκινά σε λίγους μήνες» - αρχές του 2014 κι έχει ο Θεός!
Τελικά, τι να πιστέψουμε από όλα αυτά κύριε περιφερειάρχα;
Πλανάσθε πλάνην οικτράν Πέτρο Τατούλη αν πιστεύετε ότι χθες
πείσατε και ικανοποιήσατε όσους παρευρέθησαν στη συνεδρίαση του περιφερειακού
συμβουλίου.
Η χθεσινή ανακοίνωση της περιφέρειας Πελοποννήσου
«Η περιφέρεια Πελοποννήσου εξαρχής έθεσε σε προτεραιότητα
του στρατηγικού της σχεδιασμού την επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου μέχρι
το Λουτράκι και η απόφασή μας αυτή επιβεβαιώνεται από τις συναντήσεις με την
ηγεσία του ΟΣΕ, από τις συναντήσεις με τον Ευρωπαίο Επίτροπο Περιφερειακής
Πολιτικής Γιοχάνες Χαν, από την εγγραφή της στις αποφάσεις της Επιτροπής
Παρακολούθησης του ΔΕΠΙΝ, από τις συναντήσεις με τον αρμόδιο υφυπουργό και
τέλος από την τοποθέτηση του ίδιου του προέδρου του ΟΣΕ στο Αναπτυξιακό Συνέδριο
της περιφέρειας Πελοποννήσου, ενόψει της νέας προγραμματικής περιόδου», δήλωσε
ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης κατά τη συζήτηση του θέματος στο περιφερειακό
συμβούλιο Πελοποννήσου τη Δευτέρα 20 Μαΐου 2013.
Δικαιούχος του έργου, σύμφωνα με τον περιφερειάρχη, είναι ο
ΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ, υποχρέωση των οποίων είναι η επικαιροποίηση της μελέτης και η
υποβολή των τεχνικών δελτίων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου για ένταξη στο ΕΣΠΑ.
«Αφ’ ης στιγμής αυτό γίνει, το έργο θα ενταχθεί άμεσα στο ΕΣΠΑ, με εξασφαλισμένη
τη χρηματοδότησή του είτε κατά την τρέχουσα προγραμματική περίοδο, όπως είναι
και ο στόχος, είτε κατά την επόμενη προγραμματική περίοδο, η οποία ξεκινά σε
λίγους μήνες» τόνισε ο περιφερειάρχης.
Μετά τις πιέσεις της περιφέρειας Πελοποννήσου, όπως δήλωσε ο
Π. Τατούλης, ο ΟΣΕ τοποθέτησε το συγκεκριμένο έργο πολύ ψηλά στις
προτεραιότητές του, όπως άλλωστε διαβεβαίωσε ο πρόεδρος του ΟΣΕ, στο
Αναπτυξιακό Συνέδριο της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Αυτό που απαιτείται άμεσα, όπως πρόσθεσε ο Πέτρος Τατούλης,
είναι η επικαιροποίηση της μελέτης, η οποία σύμφωνα με το έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ
βρίσκεται στο στάδιο της προμελέτης, και η προσθήκη Μελέτης Περιβαλλοντικών
Επιπτώσεων. «Η Περιφέρεια Πελοποννήσου αναλογιζόμενη τα προβλήματα και με
διάθεση επίσπευσης των διαδικασιών έχει επίσης εκδηλώσει την πρόθεση να
αναλάβει και το κόστος της μελέτης» πρόσθεσε ο περιφερειάρχης δηλώνοντας
ταυτόχρονα ότι τα 10 περίπου εκατομμύρια ευρώ που πιθανώς να απαιτηθούν για το
έργο είναι εξασφαλισμένα και στην τρέχουσα προγραμματική περίοδο και στην
επόμενη.
Ο κ. Τατούλης εξήρε επίσης το υψηλότατο επίπεδο συνεργασίας
με τη δημοτική αρχή Λουτρακίου - Αγίων Θεοδώρων, όπου με κόπο, κόστος και σε
μια δύσκολη χρονική συγκυρία έχει αποδώσει ελπιδοφόρα αποτελέσματα.
«Ενδιαφέρον μας είναι η επανενεργοποίηση του σιδηροδρομικού
δικτύου της Πελοποννήσου, για την αναβάθμιση του οποίου δαπανήθηκαν τεράστια
ποσά και μόλις αυτή έγινε, κατέστη ανενεργό» δήλωσε τέλος ο περιφερειάρχης Πέτρος
Τατούλης.
Του Πάνου Ηλιακόπουλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου