Την αναβάθμιση του παλαιού σταθμού του ΟΣΕ στον Ισθμό
εξήγγειλε ο διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού του οργανισμού Γρηγόρης Σαμπατακάκης.
Αυτόματα δημιουργούνται ερωτήματα ποιος είναι ο στόχος αυτής
της ενέργειας;
- Η ιστορική ανάδειξη του εν λόγω σταθμού;
- Η απόπειρα δημιουργίας του σταθμού στη
συγκεκριμένη θέση που δεν θα εξυπηρετεί κανέναν;
- Το μαύρο σχέδιο εξυπηρέτησης συγκεκριμένων
ιδιωτικών οικοπεδικών συμφερόντων με την κατασκευή σταθμού στην περιοχή Γαλότα
του Ισθμού;
- Θα υπάρχουν δύο σταθμοί σε απόσταση
διακοσίων μέτρων, λες και είναι τρόλεϊ επιβαρύνοντας τα οικονομικά μεγέθη του
οργανισμού;
Ο διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού του ΟΣΕ Γρηγόρης
Σαμπατακάκης θα πρέπει να έχει υπόψη του ότι η κατασκευή του σταθμού στον Ισθμό
στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη έχει νόημα, όπως άλλωστε προβλέπεται στον αρχικό
σχεδιασμό και χάραξη του προαστιακού σιδηροδρόμου να εξυπηρετείται μία πόλη
περίπου 15.000 κατοίκων τους χειμερινούς μήνες και άνω των 80.000 κατοίκων,
παραθεριστών κι επισκεπτών τους θερινούς μήνες. Και η εξυπηρέτηση αυτή
συνίσταται στη δυνατότητα των κατοίκων κι επισκεπτών του Λουτρακίου να έχουν
πρόσβαση στους διερχόμενους συρμούς του κύριου άξονα, στον ενδιάμεσο χρόνο
μεταξύ δύο δρομολογίων Αθήνα - Λουτράκι - Αθήνα.
Ο δεύτερος λόγος είναι ότι ο σταθμός έχει συμβασιοποιηθεί με
την 202/2000 σύμβαση του ΟΣΕ, αυτό σημαίνει ότι έχει καταβληθεί το
κατασκευαστικό κόστος στην ανάδοχο εργολήπτρια εταιρεία, με συνέπεια να είναι
ολοκληρωμένες οι τεχνικές μελέτες, καθώς επίσης και η Μελέτη Περιβαλλοντικών
Επιπτώσεων, για τις οποίες επίσης έχουν πραγματοποιηθεί δαπάνες δημοσίου
χρήματος.
Η αναιτιολόγητη επιλογή κατασκευής δεύτερου σταθμού σε απόσταση
μόλις διακοσίων μέτρων του ενός από τον άλλον σταθμό, μήπως συνιστά ενδεχομένως
απιστία για την υπηρεσία και αλόγιστη δαπάνη δημοσίου χρήματος;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου