Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

ΓΡΗΓΟΡΗ ΣΑΜΠΑΤΑΚΑΚΗ ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΓΝΟΙΑ ΣΑΣ, ΕΙΣΤΕ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΗΣ!


Ο νέος διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού του ΟΣΕ Γρηγόρης Σαμπατακάκης είναι παραθεριστής στο Λουτράκι και γνωρίζει πάρα πολύ καλά την πόλη. Όταν μιλάει για θέματα σιδηροδρόμου -καθ’ ότι το αντικείμενό του λόγω και της πρότερης θέσης του και στην ΕΡΓΟΣΕ- δεν μπορεί να ομιλεί ως κάποιος τυχάρπαστος ή κάποιος που λειτουργεί κατευθυνόμενα σε βάρος των συμφερόντων του Λουτρακίου.
 
Κατά συνέπεια, τα λόγια του και οι θέσεις του έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα, αποκαλύπτουν τη νοοτροπία που επικρατεί σ’ έναν οργανισμό με πολλά βάρη που δεν έχουν επέλθει τυχαία κι ως εκ τούτου αν εκ παραδρομής τοποθετηθεί με κάποια αστοχία δεν εκλαμβάνεται και τόσο αθώα!
Σε καμία των περιπτώσεων δεν υπάρχει πρόθεση στη σημερινή ανάρτηση να θεωρηθεί ότι εξυπηρετεί κάποια σκοπιμότητα, ούτε υπάρχει λόγος να προβούμε σε αναφορές του το 2009 που ήταν εκτός πραγματικότητας κι ενεργοποίησαν κάποια ανακλαστικά σημαίνοντας συναγερμό.
Επειδή λοιπόν στην πόλη ακούγονται εκ νέου κάποια ευτράπελα για τον τερματικό σταθμό της γραμμής του προαστιακού σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου, ότι δεν υποστηρίζεται από παρακείμενο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων, επειδή αυτό δεν ευσταθεί, θα πρέπει να καταστεί σαφής η επιλογή του εν λόγω σταθμού για τους ακόλουθους λόγους:
1 Ο τερματικός σταθμός έχει επιλεγεί εντός της πόλης του Λουτρακίου για να φέρνει τους επισκέπτες στην καρδιά της πόλης και να μην απαιτείται η επιβάρυνσή τους με πρόσθετο κόστος για να μεταβούν στην καρδιά της πόλης. Παράλληλα, οι συγκεκριμένοι, δεν έχουν ανάγκη χώρου στάθμευσης καθ’ ότι η μετάβασή τους έχει γίνει με μαζικό Μέσο Μεταφοράς.
2 Ο τερματικός σταθμός έχει επιλεγεί εντός της πόλης του Λουτρακίου για να εξυπηρετεί τη συντριπτική πλειοψηφία κατοίκων και παραθεριστών να μεταβαίνουν πεζοί και να μην υπάρχει ανάγκη χρήσης μεταφορικού μέσου.
3 Σε απόσταση μικρότερη των 200 μέτρων υπάρχουν όχι ένα, αλλά δύο υπαίθριοι δημοτικοί χώροι στάθμευσης εκ των οποίων μόνον ο ένας έχει κενές θέσεις ακόμα και το καλοκαίρι. Και στους δύο, εάν παραστεί ανάγκη υπάρχει η δυνατότητα οικοδόμησης λυόμενης σιδηροκατασκευής, αύξησης του αριθμού των διαθέσιμων θέσεων.
4 Όσον αφορά τους εν δυνάμει επιβάτες του προαστιακού σιδηροδρόμου, κατοίκους των οικισμών εκτός Λουτρακίου, αυτοί κάλλιστα θα μπορούν να μεταβαίνουν και να σταθμεύουν τα αυτοκίνητά τους στη στάση της οδού Παπανικολάου, όπου εκεί υπάρχει διαθέσιμος δημοτικός χώρος για στάθμευση χωρητικότητας 500 περίπου θέσεων.
Ο τερματικός σταθμός στην οδό Αιγαίου είναι η πλέον ενδεδειγμένη θέση, λαμβανομένου υπόψη ότι κάποιες σκέψεις για την κατασκευή του τερματικού σταθμού στην οδό Παπανικολάου, είναι εκ του πονηρού δεδομένου ότι έχουν σκοπό να «ευνουχίσουν» το Λουτράκι και ως εκ τούτου γίνονται για την εξυπηρέτηση συμφερόντων εχθρικών προς το συμφέρον της πόλης και κυρίαρχα ιδιοτελών σκοπιμοτήτων.
Με την ευκαιρία και την αναφορά στον διευθυντή Στρατηγικού Σχεδιασμού του ΟΣΕ Γρηγόρη Σαμπατακάκη για την αποφυγή παρεξηγήσεων στο μέλλον, είναι ανάγκη να του υπενθυμίσουμε σε σχέση με την αναφορά του για αναβάθμιση του υπάρχοντος παλαιού σταθμού στον Ισθμό, που εκ παραδρομής ενδεχομένως να μην έχουν υποπέσει στην αντίληψή του τα ακόλουθα:
1 Κάθε ευρώ του ελληνικού λαού σήμερα είναι από αίμα! Και αίμα που δεν περισσεύει αλλά είναι της αιμορραγίας… που έχουν προκαλέσει οι προδότες της πατρίδας μας.
2 Σύμφωνα με την παγκόσμια πρακτική, αλλά και του ΟΣΕ, σταθμός σε παρακαμπτήρια γραμμή γίνεται πάνω στη διακλάδωση, προκειμένου να είναι λειτουργικός και να δίνει στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα μετεπιβίβασης σε άλλες διερχόμενες αμαξοστοιχίες.
3 Ο νέος σταθμός του Ισθμού έχει δημοπρατηθεί και συμβασιοποιηθεί -διαθέτει ακόμα και μελέτη περιβαλλοντολογικών επιπτώσεων- με την υπ’ αριθ. 202/2000, αλλά για μαγικούς λόγους -ο νοών νοείτο από το Λουτράκι- δεν έχει κατασκευασθεί ακόμα στη διακλάδωση και στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη.
4 Σταθμός στη θέση Γαλότα πλησίον του Α-Β Βασιλόπουλος, αποτελεί μία πράξη που σκοπό έχει να δυσχεράνει ακόμη περισσότερο τη δυσμενή θέση του οργανισμού, να καταστήσει προβληματικό το έργο και να φορτώσει μ’ ένα πρόσθετο δυσβάσταχτο έξοδο τον Έλληνα φορολογούμενο που του πίνουν οι τροϊκανοί το αίμα… με το μπουρί της σόμπας! Είναι πρωτοφανές στα παγκόσμια σιδηροδρομικά χρονικά να κατασκευασθούν δύο σταθμοί σε απόσταση μικρότερη των 300 μέτρων. Ούτε τρόλεϊ να ήταν!
Ίδιας απόστασης σταθμοί υπάρχουν στην Αθήνα στο μετρό και τον ηλεκτρικό, αλλά διακινούνται καθημερινά δεκάδες χιλιάδες επιβάτες. Πρόκειται για τους σταθμούς Ομόνοια - Πανεπιστήμιο -  Σύνταγμα στο πρώτο μέσο και Μοναστηράκι - Θησείο στο δεύτερο.
Εδώ, όπως αντιλαμβάνεται και ο πλέον αδαής η υπόθεση όζει και δεν θα περάσει σε βάρος μιας πόλης για να εξυπηρετηθούν τα οικονομικά συμφέροντα δύο ιδιοκτητών γης.
Υ.Γ.: Ο τερματικός σταθμός της Αιγαίου, δεν είναι περιφερειακός σταθμός του μετρό που να χρειάζεται τόσο μεγάλους χώρους στάθμευσης. Υπάρχουν ανάλογοι χώροι στην Ομόνοια ή το Σύνταγμα, όπως για παράδειγμα στη Δάφνη ή το Χολαργό;
Πάνος Ηλιακόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: