Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟ ΝΑ… ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΘΕΙ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ

 
ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ
ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟ ΝΑ… ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΘΕΙ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ


Του Δημήτρη Καρααπατά
Όταν θραύεται η αδαμαντίνη της πολιτικής σου ηθικής και ευσυνειδησίας, ενώ οι δηλώσεις σου βρίθουν ψεμάτων και τρομολαγνείας, αφού προφανή στόχο έχουν να προκαλέσουν σύγχυση στους πολίτες και να διαιρέσουν την κοινωνία, έτσι ώστε να ευνοηθούν λομπίστες και συντεχνίες της πλουτοκρατίας ενάντια στα συμφέροντα του λαού, δεν είναι ανάγκη να το φωνάξεις εσύ ο ίδιος, μπορούν κάλλιστα να το κραυγάσουν και οι πράξεις σου.
Ο λόγος φυσικά για τον Σπύρο Ασημακόπουλο, του οποίου οι ''ευεργετικές'' πολιτικές, θυμίζουν περισσότερο το ''νερό του Καματερού''. Και αυτό γιατί αντί να ευθυγραμμιστεί ως δημοτικός σύμβουλος του ΚΚΕ και ως πρόεδρος των εμπόρων με την σύμφωνη γνώμη του κόμματος του και των καταστηματαρχών που τάχθηκαν αναφανδόν υπέρ της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι στην οδό Αιγαίου (οι έμποροι στην συντριπτική τους πλειοψηφία δια μέσου των υπογραφών τους και το ιστορικό κόμμα του ΚΚΕ δια μέσου της υπερψήφισης των αποφάσεων του δημοτικού μας συμβουλίου στο περιφερειακό συμβούλιο στις 20-5-2013), εξέφρασε αντίθετες απόψεις.
Τον Αύγουστο του 2013, συνεντευξιαζόμενος σε τηλεοπτικό κανάλι με περιφερειακή εμβέλεια, είχε δηλώσει πως δεν πρέπει να φτάσει ο προαστιακός στην οδό Αιγαίου, διότι θα δημιουργήσει προβλήματα στην πόλη, δίχως φυσικά ούτε να αποδεικνύει, αλλά ούτε και να εξηγεί τα λεγόμενα του.
Ωστόσο, ο Σπύρος Ασημακόπουλος, στην ίδια πάντα συνέντευξη, ως άλλος αυτόκλητος και αυτόφωτος συγκοινωνιολόγος, πρότεινε είτε την υπογειοποίηση της γραμμής για να φτάσει ο προαστιακός ως την οδό Αιγαίου, είτε τερματισμό της στην είσοδο της πόλης! Με άλλα λόγια, είτε να πετάξει ο δήμος, μέσω ΕΣΠΑ, από το παράθυρο € 50 εκατ. για ένα έργο μαμούθ σε μια επαρχιακή πόλη - έναντι των μόλις € 8 εκατ. που στοιχίζει τώρα, είτε να τερματίζει πιο κοντά προς το καζίνο. Το τελευταίο είναι και το πιο πιθανό, αφού χρησιμοποιεί την ίδια διασπορά ψευδών ειδήσεων, που χρησιμοποιούσαν στο πρόσφατο παρελθόν, ορισμένοι ομοϊδεάτες του, που πάσχιζαν εν κρυπτώ και παραβύστω να έρθει ο προαστιακός στο Λουτράκι και να τερματίζει σε χώρο κοντά στο καζίνο, με πιο πιθανό την οδό Παπανικολάου.
Σημειώνεται πως ενδεικτικό μόνο της προαίρεσης του Σπύρου Ασημοκόπουλου, είναι και το γεγονός, πως κατά την παρουσία καθηγητών συγκοινωνιολόγων - πολεοδόμων στην πόλη μας όταν πραγματοποιήθηκε τόσο η δημόσια διαβούλευση, όσο και οι σχετικές συσκέψεις, εκείνος ουδέποτε παραβρέθηκε για να ενημερωθεί, βάζοντας επάξια τον εαυτό του στην κατηγορία αυτών που δεν θέλουν να ακούσουν την αλήθεια, γιατί «άλλα ποθεί η ψυχούλα τους και για άλλα αυτοί πασχίζουν».
Ο Σπύρος Ασημακόπουλος δεν δίστασε τότε, με φληναφήματα της τελευταίας στιγμής να αμφισβητήσει ακόμα και την μελέτη σκοπιμότητας που έχει εκπονηθεί για το εν λόγω έργο, (και έδειχνε την τεράστια επισκεψιμότητα που θα εξασφάλιζε η πόλη του Λουτρακίου, γεγονός που θα σήμαινε και την ραγδαία οικονομική και τουριστική της ανάπτυξη), λέγοντας για να υποβαθμίσει την σημασία του έργου, πως τάχα θα έρχονται στο Λουτράκι 10 - 20 επιβάτες.
Οι λουτρακιώτες δεν έχουν σκάφη…
Οθνείες πρακτικές και εξαμβλωματικές επιλογές που δεν συμβαδίζουν με τον ρόλο ενός κομμουνιστή που μάχεται για το συμφέρον του λαού. Ο εν λόγω, παραπέμποντας στους μεταπράτες της χαλκευμένης πληροφόρησης, που αγγίζουν τα όρια της ευγονικής (αφού αυταρχικό για να μην εκληφθεί σαν φασιστικό, είναι να στερείς στον πολίτη κοινωνικά αγαθά, όπως αυτό της μετακίνησης), επέλεξε τα «πυροτεχνήματα» και για το θέμα της ανεκπλήρωτης συμβατικής υποχρέωσης του καζίνο, κατασκευής μαρίνας σκαφών αξίας δεκάδων εκατ. ευρώ, που θα της εξασφάλιζε τουρισμό υψηλού επιπέδου και θα άνοιγε για τον τόπο μας μια θαλάσσια πρόσβαση.
Ο Σπύρος Ασημακόπουλος είχε δηλώσει στο… γυαλί, άποψη που ευνοούσε μια επιχείρηση της πλουτοκρατίας -όπως θα έλεγε και ο ίδιος- λέγοντας επί λέξει: «Γιατί να γίνει η μαρίνα, μήπως οι λουτρακιώτες έχουν σκάφη;» προσφέροντας άφθονο γέλιο και πιστοποιώντας ότι ζει στο δικό του θαυμαστό κόσμο, αντί να διεκδικήσει το έργο για το δήμο.
Οι δηλώσεις αυτές, πέρα από το γεγονός, πως ευνοούν το συγκεκριμένο επιχειρηματικό λόμπι, προσπαθούν να ανοίξουν δρόμους για να οδηγηθεί στην μωρία ο πολίτης, αφού τον αντιμετωπίζουν εμφανώς σαν ηλίθιο.

Όποιος μας πρόδωσε,
δεν θα μας συγχωρήσει ποτέ
για την πράξη του αυτή.
Nicolas Gomes Davila
(κολομβιανός συγγραφέας)
* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
(290914)
ΤΑ 7

Δεν υπάρχουν σχόλια: