Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

ΕΡΙΞΕ ΚΑΥΤΟ ΝΕΡΟ στην έγκυο γειτόνισσα της και... (ΣΚΛΗΡΟ ΒΙΝΤΕΟ)

Τραγικό συμβάν με την κατάσταση να φεύγει εκτός ελέγχου μετά από έντονο καυγά...


Η 19χρονη Cynthia Almonte Lira, καυγάδιζε σε έντονο ύφος με την γειτόνισσά της Celma Prado Bustos, που είναι 63. Οι δύο γυναίκες από την Φορμόζα της Αργεντινής, τσακώνονταν για τον φράχτη του κήπου τους!
Η κατάσταση ξέφυγε και η Bustos έριξε καυτό βραστό νερό στην νεαρή, η οποία έφυγε τρέχοντας και ουρλιάζοντας. Μάλιστα δήλωσε στην αστυνομία: "Είναι ιδιοκτησία μου, ένιωσα απειλή και έπρεπε να υπερασπιστώ τον εαυτό μου! Ζω μόνη μου, είμαι ηλικιωμένη και έπρεπε να καταστήσω σαφές, πως δεν είμαι εύκολη"!
H Cynthia επισκέφθηκε το νοσοκομείο, όπου την φρόντισαν για τα εγκαύματά της. Δείτε το βίντεο, που έχει σοκάρει την κοινή γνώμη!



Δεν υπάρχουν σχόλια: