Είναι απορίας άξιο και γεμίζει προβληματισμό πώς είναι
δυνατόν να έχεις ή να προσπαθείς να «πνίξεις» το σύννομο και από την άλλη να
προωθείς την παρανομία.
Ο λόγος για την σημερινή δημοτική αρχή και ειδικότερα για
τον επικεφαλής της δήμαρχο Λουτρακίου Γιώργο
Γκιώνη, ο οποίος ως γνωστόν το 2008 είχε μεταβεί στο υπουργείο Τουριστικής
Ανάπτυξης και είχε ισχυρισθεί στον τότε γραμματέα του υπουργείου ότι δεν θέλει
την κατασκευή μαρίνας, κόντρα στην απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.
Το ίδιο πρόσωπο ο Γιώργος Γκιώνης πριν γίνει δήμαρχος το
2007 έλεγε ότι ήθελε να έλθει ο προαστιακός στο Λουτράκι, αλλά όταν του είπαν
ότι αυτός πρέπει να τερματίζει στην οδό Παπανικολάου, παρά τα περί αντιθέτου
της μελέτης -που ο ίδιος παρήγγειλε- της ″On Truck″, άλλαξε γνώμη και προσπαθούσε μαζί με τον φίλο του από τον
ΕΡΓΟΣΕ να βρουν μεθόδευση, έτσι ώστε ο προαστιακός να τερματίζει στην οδό
Παπανικολάου, πάνω ακριβώς από το Club Hotel Casino Loutraki. Στην διάρκεια της αντιπολίτευσης, ακόμα και την
προεκλογική περίοδο κραύγαζε για την ανάγκη έλευσης του προαστιακού στην οδό
Αιγαίου, ενώ μόλις εξελέγη του άλλαξαν γνώμη, παρά το γεγονός ότι και ο ίδιος
είχε ψηφίσει οδό Αιγαίου ένα μήνα πριν τις εκλογές, κάνοντας τα πάντα να
εκτροχιάσει τον προαστιακό από την είσοδό του στην πόλη του Λουτρακίου.
Αυτός είναι λοιπόν ο συνδυασμός της πλειοψηφίας και ο
επικεφαλής της Γιώργος Γκιώνης.
Κάποιος ή κάποιοι από την σημερινή πλειοψηφία, με τις
ευλογίες του Γιώργου Γκιώνη λόγω του έμπιστου κι εξ’ απορρήτων φίλου του Γιώργου Ρουμελιώτη στην προεδρεία του
Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου, σύμφωνα με τις πληροφορίες του loutraki-press που έχουν
επιβεβαιωθεί από πολλές πλευρές, έχουν πλησιάσει στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ Λουτρακίου
και ζητούν την παρέμβασή τους στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, για να γίνει
αποδεκτή η παράνομη απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού
Ταμείου Λουτρακίου, έτσι ώστε να εγκριθεί η μελέτη των € 100.000 για την
αναμόρφωση του παραλιακού μετώπου.
● Τί έχει συμβεί άραγε με αυτή την μελέτη και ποιά είναι
τελικά η στόχευση;
Προσωπικά, του γράφοντος, αυτό που του προξενεί ιδιαίτερη
εντύπωση, χωρίς να έχει δει τις αρχικές προτάσεις του σχεδιασμού των δύο
μελετητικών ομάδων, είναι το ερώτημα και πιστεύεται το ίδιο ερώτημα απασχολεί
κάθε ποίτη που διαθέτει στοιχειώδη νοημοσύνη:
● Γιατί προωθείται με τόση
ζέση η μελέτη με την διπλάσια αξία, όταν μάλιστα προέρχεται από ομάδα αγρονόμων
- τοπογράφων - συγκοινωνιολόγων, την ώρα που η ανταγωνίστριά τους ομάδα έχει
προσφέρει την μελέτη της στην μισή τιμή, συγκροτείται από αρχιτέκτονες -
πολεοδόμους - συγκοινωνιολόγους, ενώ έχει αποσπάσει διεθνή βραβεία και
διακρίσεις για ανάλογα έργα που έχει πραγματοποιήσει.
Κι ένα ερώτημα στον Γιώργο Γκιώνη, προκειμένου να ενημερωθεί
η κοινωνία και η όποια απόφαση να ληφθεί σύννομα και με ανοικτή διαδικασία,
γιατί αυτό που κυριαρχεί σήμερα είναι οι σκιές.
● Δήμαρχε Λουτρακίου γιατί
δεν δίνετε εντολή στον προστατευόμενό σας Γιώργο Ρουμελιώτη να συγκαλέσει ανοικτή
συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου με ένα μόνον θέμα και πρόσκληση στις δύο
υποψήφιες εταιρείες να παρουσιάσουν τον κατ’ αρχήν σχεδιασμό τους και το σώμα
μετά την παρουσίαση να πάρει μια απόφαση αδιαμφισβήτητη και να προχωρήσουν οι
διαδικασίες για την αναμόρφωση του παραλιακού μετώπου;
Γιώργο Γκιώνη, όταν δεν υπάρχουν σκιές, ο καθαρός ουρανός
αστραπές δεν φοβάται…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου