Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

ΧΑΡΗΣ ΜΑΡΙΝΗΣ : Δέχτηκα σωρεία τηλεφωνημάτων για να αποσύρω δημοσίευμα .

Δέχτηκα σωρεία τηλεφωνημάτων για να αποσύρω δημοσίευμα .




Απαράδεκτοι !!! χτες μετά από δημοσίευση που έκανα στο Gerania Blog του Λουτρακίου για παράνομη στέρηση άδειας  ανάπτυξης τραπεζοκαθισμάτων  , δέχτηκα σωρεία τηλεφωνημάτων για να την αποσύρω .  
Εμπλέξατε και Δημόσιά πρόσωπα Κύριοι της Δημοτικής  τα οποία  δεν θέλω να αναφέρω την ιδιότητα τους διότι είμαι σίγουρος ότι.....
δεν έχουν καμία σχέση με την υπόθεση . 
Προς χάριν κάποιων επαγγελματιών το έκανα και όχι για εσάς .
 Κύριοι της Δημοτικής  Αρχής και του Λιμενικού Ταμείου σας ενημερώνω ότι :
 Η δικτατορική συμπροφορά σας εμένα προσωπικά δεν με πτοεί . 
Από την φύση μου είμαι ενάντια της Ανομίας , και της Διαφθοράς . 
Δεν με τρομάζετε με οποίο μέσον και εάν επιχειρείτε διότι δεν έχετε να μου προσάψετε το παραμικρό, και αυτό διότι  ουδέποτε   ζήτησα  την βοήθεια σας και ποτέ δεν θα το κάνω . 
Ο λόγος ? 
Το αυτονόητο . Για ν α μπορώ να μιλάω ελευθέρα . 
Αντίθετα με εσάς που έως σήμερα σας έχω βγάλει στον αέρα πάρα πολλές φορές  και έπεται και συνέχεια .
Ενημέρωση . 
Κάθε τι μη σύννομο θα βγαίνει στην δημοσιότητα .

Δεν υπάρχουν σχόλια: