Στηρίζουμε την ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και μάλιστα των μέσων «σταθερής τροχιάς» ωστόσο, το θέμα είναι ποιον θα εξυπηρετεί το έργο.
Θα «τρέξει» το έργο της επέκτασης του προαστιακού σιδηρόδρομου έως το
Λουτράκι με γνώμονα την εξυπηρέτηση των υπαρκτών λαϊκών αναγκών, ή των
εφοπλιστών της κρουαζιέρας και ακτοπλοΐας, καθώς και των «επενδυτών»
στη διαμετακόμιση, συνολικά της «εφοδιαστικής αλυσίδας» (logistics) και
της αυταπάτης για «ανάπτυξη» τάχα στο Λουτράκι όπως «αναπτύχθηκε» και η
κοντινή μας πόλη του Κιάτου που έχει φθάσει ο προαστιακός;
Θα βοηθήσει τα μικρά ξενοδοχεία, τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, τους
αυτοαπασχολούμενους στο Λουτράκι και στην ευρύτερη περιοχή που δεν
μπορούν να καλύψουν τις υποχρεώσεις τους γιατί τα πλατειά λαϊκά στρώματα
ιδιαίτερα της Αθήνας που είναι κοντά, δεν μπορούν να κάνουν διακοπές ή
ένα ταξίδι αναψυχής εξαιτίας της πολιτικής που χρόνια τώρα όλοι, ΝΔ –
ΠΑΣΟΚ – ΣΥΡΙΖΑ και λοιπές δυνάμεις του ευρωμονόδρομου, στηρίζουν και
υλοποιούν;
Παράλληλα προκύπτουν εύλογα τα ερωτήματα! «Πώς θα πραγματοποιηθεί
αυτό το έργο; Θα προχωρήσει με ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού
Τομέα); Ποιος θα το εκμεταλλεύεται; Υπάρχει σχεδιασμός,
προγραμματισμός για μελλοντική εκχώρησή του; Θα ενταχθεί στην
εκμετάλλευση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία κινείται στη γραμμή τού να πωληθεί; Θα
έχει φτηνά εισιτήρια; Μέχρι πότε ο λαός θα είναι βασικός και απευθείας
χρηματοδότης των συγκοινωνιών μέσω της τιμολογιακής πολιτικής στο
εισιτήριο;».
Η ένταξη των συγκοινωνιών στο νέο υπερταμείο ιδιωτικοποίησης (ΤΑΙΠΕΔ)
περιλαμβάνεται στο στρατηγικό σχέδιο του κεφαλαίου για «αξιοποίηση» των
υποδομών για την ανάκαμψη της κερδοφορίας του. Δεν πρόκειται για
«βίτσιο» της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Η ιδιωτικοποίηση των κρατικών
υποδομών είναι ΑΠΑΙΤΗΣΗ του κεφαλαίου.
ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ αναφέρονται, όταν η κρατική επιχορήγηση έχει
μειωθεί τα τελευταία χρόνια από τα 145 στα 86 εκ. ευρώ, με αποτέλεσμα να
λειτουργεί με βάση το κέρδος, στη λογική του κόστους - οφέλους για τον
ιδιοκτήτη, ο οποίος, στην προκειμένη περίπτωση είναι το κράτος.
Και μάλιστα, σε έναν κλάδο, σε έναν τομέα, ο οποίος είναι κρίσιμος και
για την ελληνική οικονομία, κυρίως από την άποψη των συμφερόντων των
εργαζομένων, γιατί πρέπει να υπηρετεί τα λαϊκά στρώματα. Οι Μεταφορές
είναι ουσιαστικά λειτούργημα, όπως είναι κι άλλοι τομείς της οικονομίας,
γιατί μεταφέρουν κύρια τον εργαζόμενο, τον οικογενειάρχη στη δουλειά
του, στην αναψυχή του, εκεί που πρέπει να πάει. Γιατί δεν μπορεί να έχει
ούτε το Ι.Χ, όταν ανεβαίνουν στα ύψη τα καύσιμα, ούτε όταν πνίγεται από
την φοροαφαίμαξη και την απληρωσιά.
Μόνο ένας Ενιαίος κρατικός φορέας Μέσων Μαζικής Μεταφοράς θα είναι η
λύση για τις σύγχρονες ανάγκες του λαού και της περιοχής μας. Αυτό θα
είναι συμφέρον και για τους εργαζόμενους του κλάδου και για τα υπόλοιπα
λαϊκά στρώματα, που να μπορούν να έχουν ασφαλή και όσο γίνεται φθηνή,
συγκοινωνία. Οπωσδήποτε και ειδικά τώρα, για κάποιες κοινωνικές ομάδες
όπως ΑμεΑ, άνεργους, συνταξιούχους, μαθητές, σπουδαστές να είναι
δωρεάν.
Είμαστε κάθετα αντίθετοι με τη λογική, των δημοτικών συμβούλων των
παρατάξεων ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΣΥΡΙΖΑ, που απευθυνόμενοι με έγγραφό τους στον
«αξιότιμο» κ. υπουργό υποδομών μεταφορών & δικτύων, τον βεβαιώνουν
ότι η συγκεκριμένη γραμμή του προαστιακού (Ισθμός-Λουτράκι) «εξασφαλίζει
βιωσιμότητα, κερδοφορία και πολλαπλά οφέλη για τον ΟΣΕ και κατακόρυφη
αύξηση της επισκεψιμότητας στην πόλη μας».
Άλλωστε στην επιστολή τους το λένε καθαρά, ότι είναι καθολική απόφαση
των «παραγωγικών φορέων και συλλόγων». Αυτό τους ενδιαφέρει και όχι να
εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα των φτωχών λαϊκών στρωμάτων για μετακίνηση,
αναψυχή, με φτηνό εισιτήριο και δωρεάν για τις ευπαθείς ομάδες.
Εάν και όποτε λειτουργήσει ο προαστιακός και στο Λουτράκι, δεν μπορεί να προτάσσεται η λογική «να ΄κονομίσουμε».
Αλήθεια γιατί δεν έστειλαν οι δημοτικοί σύμβουλοι «επιστολές» και
στους αρμόδιους υπουργούς, για την υπολειτουργία και υποβάθμιση του
Κέντρου Υγείας Λουτρακίου, τις συστεγάσεις σχολείων και για
αντιπλημμυρικά έργα που «πνίγονται» το χειμώνα από τις βροχές στους
Αγίους Θεοδώρους, για την επέκταση του αποχετευτικού στην περιοχή
Σκάρπα-Δροσιά. Γιατί δεν ρωτάνε το κ. Δήμαρχο τι έγιναν τα 153
εκατομμύρια που αποκόμισε από το CAZINO κ.λ.π
H «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ» καλεί το λαό, τους μαζικούς φορείς του Δήμου μας, να οργανώσουν την πάλη τους και ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να απαιτήσουμε:
-Άμεση έξοδο των συγκοινωνιών από το Υπερταμείο των Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ)
- Καμιά ιδιωτικοποίησή τους
-Ενιαίος κρατικός φορέας Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για τις ανάγκες του λαού.
-Δημοτική αστική συγκοινωνία σε όλο τον Δήμο
- Κατάργηση κάθε ιδιωτικής δραστηριότητας (εργολαβίες) στις Συγκοινωνίες.
-Μείωση της τιμής των εισιτηρίων κατά 50% και Δωρεάν για τις ευπαθείς ομάδες
- Άμεση πρόσληψη Προσωπικού στις συγκοινωνίες οδικής και σταθερής
τροχιάς, με πλήρη εργασιακά, μισθολογικά, ασφαλιστικά δικαιώματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου