Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

ΦΘΑΝΕΙ Η ΩΡΑ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ, Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ;









Βρυχώνται τα οικονομικά συμφέροντα, για την εξέλιξη -που δείχνει να παίρνει θετική έκβαση πλέον- της υπόθεσης έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, 

μετά τις τοποθετήσεις κυβερνητικών στελεχών, καθώς επίσης και βουλευτών του κυβερνώντος κόμματος, ενώ δεν κρύβουν την δυσαρέσκειά τους για την μη επαρκή αντιμετώπιση του θέματος από τον δήμαρχο Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη.
Ένα Γιώργο Γκιώνη που παρουσίασε νέο αφήγημα όπως του το μετέφεραν, λες και ο κόσμος που απευθύνεται είναι κουτός και ανόητος, ευελπιστώντας ότι θα μπορέσει να πείσει δημιουργώντας προβληματισμό, λες και η τοπική κοινωνία μασάει κουτόχορτο…
Ο δήμαρχος Λουτρακίου, ως τελευταία «καραμέλα» που του έδωσαν, υπεραμύνθηκε με το νέο… αφήγημα να γίνει σταθμός στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος, καθότι «ο προαστιακός δεν μπαίνει στην πόλη (προ-άστεως), όπως ακριβώς συμβαίνει στην Ν. Πέραμο, στα Μέγαρα, τους Αγ. Θεοδώρους, την Κόρινθο, το Ζευγολατιό και το Κιάτο».
Γιώργο Γκιώνη, αν δεν είσθε σε θέση να αντιληφθείτε, το αφήγημα που σας «σερβίρισαν» να αναμασάτε και στην ουσία σας εκθέτουν ανεπανόρθωτα σαν πολιτικό πρόσωπο, δεν έχει καμία σχέση με προαστιακό και την γραμμή Αθήνα - οδός Αιγαίου του Λουτρακίου. Γιατί όλοι οι προαναφερόμενοι σταθμοί που σας έβαλαν να αναμασάτε, βρίσκονται επί της Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) του άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι (ΠΑΘΕ), ενώ η είσοδος προς το Λουτράκι αποτελεί παρακαμπτήρια γραμμή, όπως ακριβώς συμβαίνει και με την γραμμή Αθήνα - Χαλκίδα, που μετά την Οινόη ο συρμός εγκαταλείπει την ΠΑΘΕ και εισέρχεται στην παρακαμπτήρια γραμμή με μειωμένη πλέον ταχύτητα καταλήγοντας στο κέντρο της πόλης, όπως είναι ο σχεδιασμός να εισέρχεται και στο Λουτράκι. Ο γράφων, ευελπιστεί ότι μετά και από αυτήν την αναφορά θα το αντιληφθείτε, θα σταματήσετε να το αναμασάτε και ενδεχομένως μέχρι την εξαγγελία του έργου, να σας δώσουν ένα νέο… αφήγημα, που επίσης δεν θα έχει το παραμικρό σημείο στήριξης και πάλι θα σας εκθέτει…
Ειρήσθω εν παρόδω, να αναφερθεί ότι μόλις προχθές ο δήμαρχος Στυλίδας, συναντήθηκε με τον πρόεδρο του ΕΡΓΟΣΕ, από τον οποίο ζήτησε αναβάθμιση της υφιστάμενης γραμμής Αθήνας - Στυλίδας, χωρίς να σταματήσουν τα δρομολόγια, προκειμένου να μην πληγεί η επισκεψιμότητα στην πόλη του. Ο προαστιακός για την Στυλίδα ξεκινάει από τον Πειραιά ακολουθώντας την ΠΑΘΕ μέχρι το Λιανοκλάδι, εκεί την εγκαταλείπει εισερχόμενος στην παρακαμπτήρια γραμμή προς την Στυλίδα, καταλήγοντας με τερματικό σταθμό στο κέντρο της πόλης! Λέτε ο δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος να είναι κουτός; Δεν έχει διαπιστώσει και δεν έχει καταγράψει τα οφέλη επισκεψιμότητας της πόλης του από την ύπαρξη του προαστιακού;
Δήμαρχε Λουτρακίου γιατί στην Αθήνα τα τραίνα, ο προαστιακός αν θέλετε, διέρχονται μέσα από την πρωτεύουσα της χώρας και τερματικό σταθμό έχουν στο κέντρο του λιμανιού του Πειραιά, ενώ σύμφωνα με την λογική που σας έβαλαν να παπαγαλίζετε, δεν θα έπρεπε να σταματούν στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), στο Μενίδι, προ-άστεως;
Αν δεν σας φθάνει ο προαστιακός της Χαλκίδας και της Στυλίδας, θα σας επισημανθεί κι άλλο ένα ανάλογο έργο που συμβαίνει στην πολιτισμένη και ανεπτυγμένη Ευρώπη που διαθέτει και μαρίνες, όπως η γραμμή από το Παρίσι, που εγκαταλείπει τον κεντρικό άξονα, εισέρχεται στην παρακαμπτήρια γραμμή που οδηγεί στο κέντρο της φημισμένης λουτρόπολης του Evian. Δεν σταματάει απέξω, Γιώργο Γκιώνη.
Με την ευκαιρία, επειδή η ανοησία από τους συμβούλους στο ″παλάτι″ έχει σπάσει όλα τα κοντέρ, θα πρέπει να γίνει αντιληπτό, ότι οι αναφορές στα οικονομικά συμφέροντα που κατευθύνουν τον Γιώργο Γκιώνη κατά το δοκούν, σε καμία των περιπτώσεων δεν σημαίνει ότι ο Γιώργος Γκιώνης έχει προβεί σε οποιαδήποτε οικονομική συναλλαγή όχι μόνον με τα συγκεκριμένα, αλλά με κάθε είδους οικονομικά συμφέροντα που δραστηριοποιούνται στον δήμο Λουτρακίου, καθ’ ότι δεν έχει ακουσθεί κάτι τέτοιο στην πόλη, ενώ παράλληλα δεν υπάρχουν ενδείξεις ή απαραίτητα στοιχεία που να στοιχειοθετούν ένα τέτοιο γεγονός σε βάρος του.
Με την ευκαιρία δήμαρχε Λουτρακίου να σας υπενθυμίσω τι σας είπε ο «πολιτικός συνέταιρός» σας Παύλος Παύλου σε πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο; «Δεν θυμάσαι με ποιούς ιδιοκτήτες της περιοχής του Ισθμού πήγαμε μαζί στο υπουργείο; Μαζί δεν πήγαμε στο υπουργείο που θέλανε τον σταθμό εκεί αντί για το Λουτράκι;»
Γιώργο Γκιώνη, αρθείτε στο ύψος των περιστάσεων, τιμήστε την εμπιστοσύνη που επέδειξαν στο πρόσωπό σας οι συμπολίτες σας και σταματείστε με την πρακτική σας να υπονομεύετε το παρόν και το μέλλον της πόλης και των πολιτών της.
Εν κατακλείδι δήμαρχε Λουτρακίου, θα εξηγήσετε προς την τοπική κοινωνία, γιατί το 2012 στείλατε επιστολή στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη και του ζητούσατε ο προαστιακός σιδηρόδρομος να έλθει στον οδό Αιγαίου;
Το 2014, γιατί είχατε συμπεριλάβει στο προεκλογικό σας πρόγραμμα την έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου;
Θέλατε να παραπλανήσετε τους πολίτες για να σας εμπιστευθούν την ψήφο τους;
Τι άλλαξε από το 2012, που δεν ενοχλούσε το 2014, άρα δεν είχε αλλάξει μέχρι τότε τίποτα κι αυτό έχει αλλάξει από τις αρχές του τρέχοντος έτους που δίνετε πραγματικό αγώνα να μην εισέλθει ο προαστιακός στην οδό Αιγαίου, αλλά να κάνει στάση στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος, θέση που εξυπηρετεί μόνον συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα του Ισθμού;
Γιώργο Γκιώνη, δεν υπάρχει κανένα πλέον περιθώριο για τέτοιου είδους παιχνίδια, να στερηθεί ο τόπος έστω κι έναν μοχλό υποδομής, που θα μπορεί να λειτουργήσει άμεσα ως εφαλτήριο για να φέρει ανάπτυξη στο Λουτράκι. Κλείστε επιτέλους, τα αυτιά σας στους εχθρούς του Λουτρακίου, γιατί κινδυνεύετε να χαρακτηρισθείτε ενδεχομένως κι εσείς «εχθρός» του γενετήσιου τόπου σας.

Τέλος, ο γράφων σας επαναλαμβάνει άλλη μία φορά την αναγκαιότητα, προς δικό σας όφελος και του τόπου, να απομακρυνθούν όλοι ανεξαιρέτως οι ανόητοι από το ″παλάτι″.
Πάνος Ηλιακόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: