Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ



ΠΡΟΣ ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕ
ΣΥΝΕΥΝΤΕΥΞΙΑΖΟΜΕΝΟΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΩΝΗΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ

Η δημοσιοποίηση των πραγματικών στοιχείων με τον ταυτόχρονο εξοβελισμό των ανακριβειών που διατύπωσε συνεντευξιαζόμενος ο δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης, είναι το θεμέλιο για την διεκδίκηση της τοπικής κοινωνίας, για το έργο της σύνδεσης του Λουτρακίου με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, ως την οδό Αιγαίου!
Μύθος 1: Ο δήμαρχος υποστήριξε εσφαλμένα, ότι ο προαστιακός για Λουτράκι θα έχει μόνο 3 δρομολόγια ημερησίως.
Αλήθεια 1: Το πλέγμα των δρομολογίων θα περιλαμβάνει ένα δρομολόγιο κάθε 2 ώρες ημερησίως, ενώ τις ώρες αιχμής, θα μπορούν να προστίθενται επιπλέον δρομολόγια, όπως ακριβώς συμβαίνει και στον ανατολικό κλάδο του προαστιακού σιδηροδρόμου για την Χαλκίδα!
Συνεπώς μιλάμε για 10 τουλάχιστον ζεύγη απευθείας δρομολόγιων Αεροδρόμιο - Αθήνα - Λουτράκι - Αθήνα - Αεροδρόμιο.
Άλλωστε η υψηλή ζήτηση της επιβατικής κίνησης του Λουτρακίου έχει καταγραφεί και σε όλες τις μελέτες σκοπιμότητας και λειτουργικότητας του προαστιακού, αλλά και στην μελέτη του ίδιου του δημάρχου Γιώργου Γκιώνη που είχε εκπονηθεί για λογαριασμό του δήμου από την εταιρεία " ONtrack Rail System Experts", και την οποία αποσιώπησε στην συγκεκριμένη συνέντευξη ο δήμαρχος εγείροντας εύλογα ερωτήματα το γιατί παραπληροφορεί συνειδητά ο δήμαρχος Λουτρακίου τους δημότες του;
Μύθος 2: Ο δήμαρχος υποστήριξε ότι ο προαστιακός θα δημιουργήσει διάφορα προβλήματα.
Αλήθεια 2: Η μονή αλήθεια είναι ότι όλες οι μελέτες του έργου της επέκτασης του προαστιακού μέχρι την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, έχουν εκπονηθεί με τις κατευθυντήριες εισηγήσεις της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου και είναι προσαρμοσμένες στην επικείμενη επέκταση του νέου ΓΠΣ στο Λιβαδάκι, έγγραφο τεχνικών υπηρεσιών 27826 13/12/2011.
Ενώ η τεχνική περιγραφή του περιβαλλοντικά αδειοδοτημένου έργου του προαστιακού, αναφέρει ξεκάθαρα ότι κατά το σχεδιασμό του έργου έχουν ληφθεί υπόψη όλα τα στοιχεία της μελέτης της αντιπλημμυρικής προστασίας του δήμου Λουτρακίου, καθώς και η κάλυψη με ΑΣΙΔ όλων των ισόπεδων διαβάσεων που θα προκύψουν από την εφαρμογή του νέου ρυμοτομικού σχεδίου Λουτρακίου.
Ωστόσο, η τεχνική υπηρεσία του δήμου, με νεότερο έγγραφο της (το 26888) επαναβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα από την έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου, και το ίδιο παραδέχεται και ο δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης σε γραπτή του επιστολή, την οποία έχει υπογράψει ο ίδιος προσωπικά, και είχε δημοσιευτεί προεκλογικά στον τοπικό τύπο, και η οποία τον βοήθησε στο να υπερψηφιστεί δήμαρχος από το εκλογικό σώμα!
Συνεπώς για ποιό λόγο, αυτή η συνειδητή κινδυνολογία από τον δήμαρχο Γιώργο Γκιώνη, η οποία μπορεί να προκαλέσει σύγχυση και αναστάτωση σε ανυπολόγιστο αριθμό δημοτών;
Μύθος 3: Ο δήμαρχος ισχυρίστηκε ότι παρακαλάμε για στάση μόνο στον Ισθμό!
Αλήθεια 3: Σύμπασα η τοπική κοινωνία, με όλους τους φορείς του δήμου και τα σημαντικότερα αθλητικά σωματεία, δεν παρακαλάει για κανέναν σταθμό προαστιακού στον Ισθμού, αλλά διεκδικεί μετά επιτάσεως την ενιαία υλοποίηση του έργου της σύνδεσης του Λουτρακίου με τον προαστιακό που περιλαμβάνει:
√ στάση στον Ισθμό, με μετατροπή του υφιστάμενου σιδηροδρομικού σταθμού σε σταθμό προαστιακού
√ στάση τύπου τραμ στο καζίνο Λουτρακίου, ( οδός Παπανικολάου)
√ και τερματική στάση Λουτρακίου στην οδό Αιγαίου!
Τα προαναφερόμενα έχουν υπογράψει πρόσφατα και οι δύο αρμόδιοι αντιδήμαρχοι για θέματα τεχνικών υπηρεσιών Αθανάσιος Γεωργίου και Κωνσταντίνος Παντελαίου, ενώ υποστηρίζονται και από τρεις ειλημμένες αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου!
Από την κυνική ομολογία του δημάρχου ότι παρακαλάει μόνο για στάση στον Ισθμό, αλλά και την όλη αστήρικτη από επιστημονική υποστήριξη, επιχειρηματολογία του, κατά της έλευσης του προαστιακού στο Λουτράκι, η λογική αποκλείει κάθε περίπτωση ο δήμαρχος να μεταφέρει στο αρμόδιο υπουργείο τις αποφάσεις της τοπικής κοινωνίας και του δημοτικού συμβουλίου για έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου!
Μύθος 4: Ο δήμαρχος ισχυρίστηκε πώς το συγκεκριμένο έργο είναι κοστοβόρο!
Αλήθεια 4: Πράγματι το έργο από ορισμένους επιτήδειους στην ΕΡΓΟΣΕ είχε κόστος κατασκευής 25 εκατομμύρια ευρώ. Εδώ και κάμποσο καιρό, και με την καταλυτική παρέμβαση των έγκριτων συγκοινωνιολόγων της Πρωτοβουλίας Πολιτών για τον προαστιακό, το συγκεκριμένο έργο έχει αποκτήσει πολύ χαμηλότερο προϋπολογισμό, και το τελικό προεκτιμώμενο κόστος κατασκευής του δεν θα ξεπεράσει τα 8 εκατ. € grosso modo!
Ο δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης, αν ασχολούνταν πραγματικά με αυτό το έργο, θα το γνώριζε!
Μύθος 5: Η εκτίμηση του Γιώργου Γκιώνη πως η κυβέρνηση δεν θέλει να το υλοποιήσει!
Αλήθεια 5: Η άμεση αντίδραση του κυβερνητικού βουλευτή Γιώργου Τσόγκα, ο οποίος προφανώς πληροφορούμενος τα προαναφερόμενα δήλωσε στην σελίδα του στο facebook: «Επειδή λογής, ασχέτων όμως, καλοθελητών διαδίδουν αβάσιμες και ανυπόστατες πληροφορίες για τον Προαστιακό του Λουτρακίου, ενημερώνω ότι και στην τελευταία (περασμένη εβδομάδα), μια από τις πολλές, επικοινωνίες που είχα με τον αρμόδιο γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, επαναβεβαίωσε ότι το έργο βρίσκεται στην τελική του φάση, δηλ. ένα βήμα πριν την δημοπράτηση, χωρίς καμία παρέκκλιση από τις αρχικές του μελέτες, οπότε όσα περί του αντιθέτου υποστηρίζονται για παρέκκλιση από την οδό Αιγαίου, είναι απολύτως αβάσιμα και υποβολιμαία»!
Τέλος η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου ως την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, σαν αμερόληπτη συλλογικότητα διεκδίκησης του έργου του προαστιακού, θέλει να είναι ακριβοδίκαια με όλους, γι αυτό και χαιρετίζει και κρατάει αποθηκευμένη στο αρχείο της, την δήλωση που έκανε σε νηφάλια κατάσταση ο Γιώργος Γκιώνης στο μεσοδιάστημα της συνέντευξης του, λέγοντας χαρακτηριστικά "αν αποφασίσει η κυβέρνηση να φέρει τον προαστιακό στο Λουτράκι, ο ίδιος δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα"!

Δεν υπάρχουν σχόλια: