Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ


Image result for ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ

ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΑΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΣ
ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΟΝ ΙΣΘΜΟ, ΧΩΡΙΣ
ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ!..


Απάντηση στον Γιώργο Γκιώνη, για τις δήθεν ευεργετικές συνέπειες που θα έχουν οι πολίτες, από την μεμονωμένη κατασκευή σταθμού προαστιακού στον Ισθμό χωρίς την διακλάδωση του Λουτρακίου ως την οδό Αιγαίου, δίνει η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
"Η μεμονωμένη στάση στον Ισθμό, που προτείνει ανεξήγητα και εμμονικά, ολομόναχος ο δήμαρχος,
- κόντρα στις προεκλογικές εξαγγελίες του,
- κόντρα στις τρεις ειλημμένες αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου,
- κόντρα στην οριστική μελέτη βασισμένη στην εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου,
χωρίς τη διακλάδωση Ισθμού Λουτρακίου, δεν ευνοεί τους περίπου 17.000 κατοίκους και τους περίπου 100.000 παραθεριστές, παρά μόνο τις συντεχνίες των ολίγων, την ύπαρξη των οποίων έχει παραδεχθεί και ο ίδιος με τοποθέτησή του στο δημοτικό συμβούλιο, που έχει δημοσιευτεί στον τοπικό Τύπο!
Η εμμονή του Γιώργου Γκιώνη θέτει σε κίνδυνο, όχι μόνο τις θέσεις των περίπου 1.280 εργαζομένων του Club Hotel Casino Loutraki, αλλά και όλες τις θέσεις εργασίας, στο υπόλοιπο επαγγελματικό φάσμα του δήμου.
Η στάση του αυτή είναι επικίνδυνη για την ομαλότητα και την Δημοκρατία, αφού δεν συμβαδίζει
- με τα δημόσια συμφέροντα,
- με τα προεκλογικά συμφωνηθέντα,
- με την πανθομολογούμενη απαίτηση της κοινωνίας!
Τα όσα ορφανά από επιστημονική υποστήριξη προτείνει για άλλη μία φορά ο δήμαρχος, σημαίνουν τεράστια και πολυμορφικά προβλήματα τόσο για την ομαλή μεταφορά χιλιάδων πολιτών, όσο για την υποστήριξη των τουριστικών αναγκών του Λουτρακίου.
Κι αυτό, γιατί τα τραίνα στον κεντρικό άξονα, χωρίς να έχει παραδοθεί η γραμμή ως την Πάτρα και όλοι οι ενδιάμεσοι σταθμοί, φθάνουν στον Ισθμό από/προς Αθήνα - Κόρινθο - Κιάτο υπερπλήρη επιβατών. Συνεπώς, η μεταφορά όρθιων επιβατών, εγκυμονεί κινδύνους για την σωματική ακεραιότητα και την ασφάλεια των περίπου 17.000 κατοίκων του δήμου μας, ενώ στην πράξη σημαίνει, σύμφωνα με την σιδηροδρομική πρακτική, πλήρη απαξίωση σταδιακά του μέσου.
Πρέπει να γίνει αντιληπτό, ότι ο σταθμός στον Ισθμό, δεν εξυπηρετεί την πόλη, καθώς τα έξι χιλιόμετρα είναι μακριά και το κόστος για την κάλυψη αυτής της απόστασης με ταξί είναι αποτρεπτικό, ειδικότερα στην οικονομική κατάσταση που βιώνει σήμερα και για τα επόμενα χρόνια η πατρίδα μας!
Το Λουτράκι, χρειάζεται τη δική του αυτόνομη σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα όπως είχε παλιότερα, γιατί η απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα, εγγυάται την βιώσιμη ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής του Λουτρακίου.
Επιπρόσθετα η σύνδεση με το λιμάνι του Πειραιά και τον διεθνή Αερολιμένα Ελευθέριος Βενιζέλος, θα αποτελέσει συγκοινωνιακή επανάσταση και ένα τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα για την τοποθέτηση του Λουτρακίου στη διεθνή τουριστική αγορά! Γεγονός που θα σημάνει αυτόματα, το τέλος της οικονομικής αιμορραγίας του Δημοσίου - δημοτικού χρήματος, για άκρως αμφιλεγόμενες διαφημιστικές προβολές του Λουτρακίου.
Όσον αφορά την μελέτη που είχε παραγγείλει το 2007 ο Γιώργος Γκιώνης στην On Track Rail System Expert εναντιώνεται ευθέως κατά της μονομερούς εμμονής για στάση στον Ισθμό και αναφέρει στην τεκμηρίωσή της χαρακτηριστικά:
1 Σήμερα είναι σημαντικό το συγκοινωνιακό έλλειμμα εξυπηρέτησης που προκύπτει για το θέρετρο του Λουτρακίου, λόγω της μη σύνδεσής του με την Αθήνα, μέσω του προαστιακού.
Την στιγμή μάλιστα, που το Λουτράκι διαθέτει έναν έτοιμο σιδηροδρομικό διάδρομο, ο οποίος πολύ εύκολα και με έργα χαμηλού κόστους, εκσυγχρονίζεται, αναβαθμίζεται, προσαρμόζεται και καθίσταται λειτουργικός, στις σημερινές διεθνείς σιδηροδρομικές απαιτήσεις!
2 Είναι φανερό, ότι θα πρέπει να προχωρήσει το ταχύτερο δυνατόν η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου προς το Λουτράκι με βάση τον υπάρχοντα σχεδιασμό του πλέον αρμοδίου φορέα, που δεν είναι άλλος από τον ΟΣΕ.
Δηλαδή, την μετατροπή της σημερινής μετρικής γραμμής Ισθμού - Λουτρακίου σε κανονική, με την ταυτόχρονη δημιουργία των τριών νέων στάσεων του προαστιακού σε Ισθμό - Παπανικολάου - Λουτράκι.
3 Η οδική μετακίνηση στην απόσταση των 6 χιλιομέτρων μεταξύ Ισθμού και πόλης Λουτρακίου, χωρίς την σιδηροδρομική διακλάδωση, είναι αποθαρρυντικός παράγοντας για τη χρήση του τρένου από το επιβατικό κοινό.
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα, τόσο διεθνώς όσο και στη χώρα μας, που δείχνουν ότι οι σιδηροδρομικοί σταθμοί που απέχουν παρόμοιες αποστάσεις από το πλησιέστερο οικιστικό κέντρο που καλείται να εξυπηρετήσουν σταδιακά, απαξιώνονται και παρουσιάζουν ελάχιστη κίνηση όπως π.χ. Λιβαδειά, Κιλκίς, αλλά ακόμα και ο σταθμός του Κορωπίου, που εξυπηρετείται από τον προαστιακό και απέχει μόλις 2 χιλιόμετρα από τον ομώνυμο οικισμό της Αττικής…
4 Η δε τροφοδοτική λεωφορειακή συγκοινωνία και μόνον αδυνατεί να ικανοποιήσει τον υψηλό φόρτο των επιβατών από/προς Αθήνα - αεροδρόμιο - λιμάνι Πειραιά!
Στις περιόδους αιχμής το Λουτράκι, χρειάζεται συρμούς μοναδιαίας χωρητικότητας τουλάχιστον 300 θέσεων, με δεδομένου ότι υπάρχει η μελέτη επιβατικής ζήτησης για την ανάπτυξη του προαστιακού σιδηροδρόμου, που έδειξε ότι η ημερήσια επιβατική ζήτηση για Λουτράκι ήταν μεγαλύτερη ακόμα και από τον προορισμό Οινόης Χαλκίδας.
Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε ότι τη δεκαετία του ’90, οι συρμοί της μετρικής γραμμής Λουτρακίου Αθηνών αναχωρούσαν τις ώρες αιχμής από Λουτράκι υπερπλήρεις επιβατών, με συνθέσεις διπλών και τριπλών συρμών, μολονότι ο χρόνος διαδρομής μέσω της μονής μετρικής γραμμής τότε ήταν δύο ώρες.
5 Συμπερασματικά, η μόνη βιώσιμη περίπτωση εξυπηρέτησης του δήμου Λουτρακίου από τον προαστιακό, είναι η κατασκευή του κλάδου κανονικής γραμμής Ισθμού - Λουτρακίου, και η διαμόρφωση των τριών σταθμών που αναφέρονται στην μελέτη του ΟΣΕ.
Μόνον με αυτήν την προϋπόθεση ο προαστιακός μπορεί να συνεισφέρει αποτελεσματικά στην συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του Λουτρακίου, την αποφόρτιση της πόλης περιόδους αιχμής υψηλής τουριστικής κίνησης και επισκεψιμότητας, αποτρέποντας την κυκλοφοριακή συμφόρηση των Ι.Χ. επισκεπτών, αλλά και για την απομείωση των υπαρχουσών αναγκών, σε χώρους στάθμευσης!
Γιατί ο δήμαρχος Λουτρακίου συνέχεια επινοεί πλασματικά εμπόδια για να σταματήσει την έλευση του προαστιακού ως την οδό Αιγαίου;
Γιατί ο δήμαρχος Λουτρακίου αποσιωπά πως η κατασκευή της διακλάδωσης του Λουτρακίου, συμπεριλαμβάνει και σταθμό προαστιακού στον Ισθμό; Τί υποκρύπτεται;
Γιατί ο δήμαρχος Λουτρακίου προβαίνει σε αποσιώπηση μέχρι και της δικιάς του μελέτης που τον υποχρεώνει να κάνει τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που λέει;
Συνεπώς, για να τελειώνουμε με τα αστεία, όποιος αναίτια και αφού προηγουμένως έχει παραδεχτεί την ραγδαία και πολυμορφική ανάπτυξη που θα επιφέρει το έργο του προαστιακού ως την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, το σαμποτάρει συνειδητά και επιδιώκει:
το κλείσιμο ακόμη περισσότερων επιχειρήσεών και καταστημάτων σε όλο τον δήμο,
οι τιμές όλων των ιδιοκτησιών να συνεχίζουν να καταβαραθρώνονται λόγω του βάναυσου πλήγματος στην επισκεψιμότητα της πόλης,
να συνεχίζουν να εκτοξεύονται στα ύψη οι δείκτες ανεργίας και σε δυσανάλογο ποσοστό σε σχέση με άλλες τουριστικές περιοχές,
επιδιώκει την πτώση στην επισκεψιμότητα του καζίνο, το οποίο υποχρεώνεται να μειώνει το προσωπικό, ενώ αδυνατεί να ανταπεξέλθει στις μισθολογικές και ασφαλιστικές του υποχρεώσεις,
επιδιώκει το καζίνο, να μην έχει έσοδα και να καταβάλει στον δήμο Λουτρακίου, μόνο το ελάχιστο εγγυημένο μέρισμα, με αποτέλεσμα να μην γίνονται έργα ή όταν γίνονται να είναι ελάχιστα έργα για τον τόπο μας και μικρής σημασίας,
επιδιώκει τα μεγάλα έργα του Λουτρακίου όπως το Loutraki Thermal Spa και το δημοτικό κολυμβητήριο, να χειμάζονται και να δίνονται αντί πινακίου φακής σε ημετέρους,
επιδιώκει το ΚΤΕΛ να συνεχίζει να μονοπωλεί προς όφελος του και εις βάρος του ανταγωνισμού, αλλά και των πολιτών, τις επιβατικές μεταφορές για Αθήνα,
να διαιωνίζεται το κυκλοφοριακό που ταλανίζει τους πολίτες σε περιόδους αιχμής,
να διαταραχθεί η ομαλή επέκταση του νέου σχεδίου πόλης στο Λιβαδάκι καθώς η σημερινή κατάσταση της υπάρχουσας γραμμής δημιουργεί ανισοσταθμία, γεγονός που ενισχύει την αίσθηση διχοτόμησης της πόλης.
Ενώ με την έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου η γραμμή θα κατέλθει στο ύψος του οδοστρώματος και θα ανοίξουν όλοι οι παράπλευροι και κάθετοι δρόμοι, με την δημιουργία πολυπόθητων ισόπεδων διαβάσεων, που θα είναι προστατευόμενες με την κατάλληλη σήμανση.
έχει στοχοποιήσει τις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, όπως λχ οι οικονομικά ασθενέστεροι, η σπουδάζουσα νεολαία, η τρίτη ηλικία, οι γυναίκες και τα παιδιά, οι ποδηλάτες, καθώς και τα άτομα με ειδικές ανάγκες και κινητικές δυσκολίες, που είναι αποκλεισμένες από προσιτή μεταφορά όπως τα μέσα σταθερής τροχιάς,
θέλει ο δήμος να είναι συγκοινωνιακά διχοτομημένος, καθώς εάν υπήρχε ο προαστιακός σιδηρόδρομος, θα λειτουργούσε και ως αστικό μέσο μεταφοράς στα όρια του, και οι πολίτες του Λουτρακίου, του Ισθμού και των Αγίων Θεοδώρων, θα μπορούσαν εύκολα, γρήγορα και οικονομικά να μετακινηθούν σε ολόκληρη την ενδοχώρα του δήμου,
ο δήμος σπαταλάει πολύτιμους πόρους για την αγορά οικοπέδων και την δημιουργία πάρκινγκ,
ενώ την περίοδο των ισχνών αγελάδων, ο δήμος ξοδεύει αστρονομικά ποσά, για άκρως αμφιλεγόμενες διαφημιστικές καμπάνιες του Λουτρακίου, μήπως και καταφέρει να προσελκύσει τουρισμό…

Δεν υπάρχουν σχόλια: