επισκεψιμότητας στο Δήμο Λουτρακίου, Π.- Αγ.Θ. το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας. Για την υλοποίηση της καμπάνιας με την μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα επιλέξαμε τη συνεργασία με τον όμιλο Frontstage. στον οποίον ανήκουν οι 2 κορυφαίοι μουσικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί της πρωτεύουσας, Μελωδία 99,2 & Red 96,3.
Μελωδία 99,2 : 252.000 ακροατές κατά μέσο όρο την ημέρα (1ος μουσικός σταθμός στο σύνολο των ακροατών)
Red 96,3 : 242.000 ακροατές κατά μέσο όρο την ημέρα (2ος μουσικός σταθμός στο σύνολο των ακροατών)
Η καμπάνια θα έχει διάρκεια 10 ημέρες, από 27/02 έως και 08/03 με συνολικά 80 ροές spot στους 2 σταθμούς - 8 spots ανά ημέρα. Η παραγωγή των spots έγινε από τον όμιλο Frontstage με 2 διαφορετικά μουσικά "χαλιά" ανάλογα με το σταθμό ακρόασης και στο σπικάζ γίνεται αναφορά στο καρναβάλι, τη συναυλία με επισήμανση στην πληθώρα ποιοτικών επιλογών σε διαμονή και διασκέδαση για τους επισκέπτες.
Η συγκεκριμένη καμπάνια εκτιμάται ότι θα τονώσει τις κρατήσεις στα ξενοδοχεία για το τριήμερο καθώς και την επισκεψιμότητα στα καταστήματα εστίασης και διασκέδασης με αισθητά αποτελέσματα στην συνολική εμπορική κίνηση. Επικουρικά, πραγματοποιούνται καμπάνιες στα Social Media του οργανισμού.
Ακούστε το ραδιοφωνικό spot που είναι on air στον Red 96.3
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου