Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2022

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΠΑΝΤΕΛΕΟΥ!

 



Προς: τον Πρόεδρο Δημοτικού συμβουλίου
Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγ. Θεοδώρων
Κοιν: κ. Δήμαρχο
Δημοτικούς Συμβούλους

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ

Κύριε Δήμαρχε,
Αξιότιμοι Συνάδελφοι,
Αξιότιμα Μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου,

Από τη θέση του αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας
 του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγ. Θεοδώρων, επί μία σχεδόν
 τετραετία, προσπάθησα να υπηρετήσω το δημόσιο συμφέρον με
 συνέπεια και ανιδιοτέλεια.
Προσπάθησα και σε πολλές περιπτώσεις κατέθεσα κομμάτια της ψυχής
 μου για να λυθούν προβλήματα που έμεναν άλυτα επι σειρά ετών.
Δυστυχώς η αντιμετώπιση μου από τον δήμαρχο δεν υπήρξε αντάξια
 της διάθεσης μου για προσφορά.
Έγκαιρα κατάλαβα ότι ήμουν χρήσιμος σαν ψηφοσυλλέκτης 
και όχι σαν συνεργάτης μία κοινής πορείας με στόχο την καλύτερη 
ποιότητα ζωής των Λουτρακιωτών και όλων των πολιτών του δήμου.
Η συνείδηση μου,η ιδεολογική μου ταυτότητα και αξιοπρέπεια πολλές 
φορές ήρθαν σε σύγκρουση με το «αποφασίζουμε και διατάζουμε», του
 δημάρχου και μία μικρής αυλής που κινείται γύρω από αυτόν.
Γνωρίζεται ότι είμαι λαϊκό παιδί και δεν με ενδιαφέρει το φαίνεσθε αλλά
 η ουσία. Νοιάζομαι να μην έχουν προβλήματα οι συντοπίτες μου και να
 προχωρά η ανάπτυξη της περιοχής μας.
Αδυνατώ πλέον να βαδίσω μαζί με ανθρώπους που έχουν στο μυαλό 
τους άλλες αξίες από τις δικές μου και δεν τους ενδιαφέρει να είναι χρήσιμοι
 για τον ομορφότερο δήμο της Ελλάδας.
Αποποιούμαι την θέση του αντιδημάρχου.
Μένω στο δημοτικό συμβούλιο χωρίς αξιώματα, αντιδημαρχίες και οφίτσια.
Ως απλός στρατιώτης για να υπηρετήσω σε όσο χρόνο έχει απομείνει
 τους πολίτες του δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων.
Τα αξιώματα έρχονται και περνάνε. Μένει μόνο ο σεβασμός στους 
ανθρώπους που σε εμπιστεύθηκαν και στους οποίους οφείλεις τα πάντα.
Θέλω να είμαι χρήσιμος όσο διαρκεί η λαϊκή εντολή των 
πολιτών, χωρίς καιροσκοπισμούς και αναξιοπρέπειες.
Θα είμαι πάντα παρών στα προβλήματα, τις αγωνίες και τις
 ανάγκες των συμπολιτών μου.
Λουτράκι, 23/09/2022

Με τιμή,
Κωνσταντίνος Παντελέων
,
Κωνσταντίνος Παντελέων

Δεν υπάρχουν σχόλια: