Δελτίο Τύπου Νο 2:
Με 34 συμμετοχές ο αγώνας των .επιστροφών!
Αρκετές
εκπλήξεις περιλαμβάνει η λίστα συμμετοχών του 1ου Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ,
αγώνα που ρίχνει την αυλαία στο φετινό Κύπελλο Χώματος. Αν και ο τίτλος έχει κριθεί,
μόνο ικανοποιητικός μπορεί να χαρακτηριστεί ο αριθμός των 34 πληρωμάτων που
δήλωσαν συμμετοχή και αναμένεται να αποζημιώσουν τους θεατές που θα επιλέξουν
να βρεθούν στην ειδική του Λουτρακίου την Κυριακή 22 Νοεμβρίου. Κέντρο του
αγώνα θα είναι το Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο στο Λουτράκι.
Ευχάριστη
νότα προσδίδει στις συμμετοχές η επιστροφή στο χώρο των ράλλυ του 5-φορές
πρωταθλητή Ελλάδος, Λεωνίδα Κύρκου με Mitsubishi Lancer Evo IX! Ο «Λέας», που τα τελευταία χρόνια
συμμετέχει με επιτυχία στις αναβάσεις, επέλεξε να επιστρέψει στις ειδικές
διαδρομές, έπειτα από 7 χρόνια απουσίας. Δίπλα του θα έχει τον πολύπειρο Γιώργο
Πολυζώη. Άλλη μια εμφάνιση στο Κύπελλο Χώματος θα κάνει ο Γιώργος Φιλιππίδης,
που θέλει να τριτώσει το καλό στο χώμα με το Mitsubishi
Lancer Evo IX. Ο "Yorgo" στους τελευταίους αγώνες
δείχνει να βρίσκει τα πατήματά του, χάρη και στην πολύτιμη εμπειρία του Λεωνίδα
Μαχαίρα που τον καθοδηγεί από το δεξί μπάκετ. Παρ' ότι δεν έχουν ελπίδες για
κατάκτηση του τίτλου, οι Γιώργος Κλουβάτος - Ανδρέας Βλαχογένης θα δώσουν το
παρών και στο Λουτράκι με το γνωστό Mitsubishi Lancer Evo IX. Αφού «ζεστάθηκαν» στο πρόσφατο
Σπριντ Κορίνθου, οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου, με το Mitsubishi
Lancer Evo IX, θα
προσπαθήσουν να ανεβούν για άλλη μια φορά στο βάθρο των νικητών, προσφέροντας
παράλληλα και θέαμα. Το 2005, στην τελευταία του συμμετοχή σε χωμάτινο αγώνα, ο
Λευτέρης Μανιαδάκης οδήγησε με τον δικό του, μοναδικό τρόπο το Toyota
Yaris, επικρατώντας
στην Α5. Εκείνη τη χρονιά, μάλιστα, κατέκτησε τον τίτλο στη συγκεκριμένη
κατηγορία. 10 χρόνια μετά, με ένα διαφορετικό αυτοκίνητο στα χέρια του, ένα Mitsubishi
Lancer Evo IX,
επιστρέφει στο χώμα, με συνοδηγό τον Δημήτρη Σαΐνη. Από εκεί και πέρα, άλλη μια
καλή εμφάνιση στο Κύπελλο Χώματος θα επιδιώξουν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης
Γκότοβος με Subaru Impreza Spec-C.
Στην
F2, ο πρωτοπόρος
Σπύρος Δεδεγκίκας θα βρεθεί στο Λουτράκι για να κατακτήσει τον τίτλο. Με τη
νεαρή Ελένη Βλαχαντώνη στο δεξί μπάκετ, ο οδηγός του Ford Escort
RS 1800 σε περίπτωση
που τερματίσει στο βάθρο της κατηγορίας, ανακηρύσσεται αυτόματα Κυπελλούχος
στην F2,
ανεξαρτήτως αποτελέσματος των αντιπάλων του. Έχοντας στα χέρια του το γνωστό Ford
Escort RS 2000 και με
τον Βαγγέλη Παναρίτη δίπλα του, ο Γιάννης Μποζιονέλος θέλει πάση θυσία τη νίκη
στη δικίνητη κατηγορία, ευελπιστώντας παράλληλα σε στραβοπάτημα του Δεδεγκίκα
για να αναδειχθεί κυπελλούχος. Με στόχο την επικράτηση στην Α6 και για το κάτι
παραπάνω στην F2,
θα συμμετάσχει ο Γιάννης Γιώτης (Hyundai Accent) που θα έχει και πάλι τον Γιώργο
Βότση δίπλα του. Αίσθηση προκαλεί η συμμετοχή των Γιάννη Χεκιμιάν-Κώστα Κακαλή,
οι οποίοι επιστράτευσαν το γνωστό Daihatsu Sirion για την περίσταση. Από εκεί και
πέρα, αξίζει να χειροκροτήσετε τους πάντοτε θεαματικούς Παναγιώτη
Παραδείση-Κωνσταντίνο Ποιμενίδη (Ford Escort RS 2000), Κωνσταντίνο Αντωνίου-Θοδωρή
Μούγιο (Ford Escort RS 2000),
καθώς και τα υπόλοιπα πισωκίνητα Escort που πλαισιώνουν την EE11. Στη μάχη της Α5, τώρα, οι
Παναγιώτης και Θόδωρος Πανούτσος θα έχουν στα χέρια τους το Toyota
Starlet που οδήγησαν
στην Κόρινθο, θέλοντας ένα καλό πλασάρισμα που θα τους χαρίσει τον τίτλο στην
κλάση. Το έργο τους θα είναι πιο εύκολο, καθώς οι επικεφαλής Κουτσούκος-Αράπης
απουσιάζουν. Μαθηματικές ελπίδες για κατάκτηση του επάθλου έχει και ο Δημήτρης
Μαυρουδής με Nissan Micra K11.
Αποφασισμένος για τη νίκη στην Α5 θα κατεβεί στο Λουτράκι ο Γιάννης
Αναγνωστάκος που μετά από 2 χρόνια θα βρεθεί και πάλι πίσω από το τιμόνι του MG
ZR 105, έχοντας το Νίκο
Μοσχόπουλο δίπλα του.
Το
Σάββατο 21 Νοεμβρίου, από τις 15.00 έως τις 18.00 θα διεξαχθεί ο τεχνικός
έλεγχος των εντός Αττικής, αυτοκινήτων, στο Ι.ΚΤΕΟ Κόμβος Κηφισίας. Τα εκτός
Αττικής πληρώματα θα περάσουν από τη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου το πρωί
της Κυριακής, από τις 08.00 έως τις 09.00 στο τοπικό γραφείο της ΕΛΠΑ του
Ισθμού. Την Κυριακή, πεδίο μάχης θα είναι η γνωστή ειδική Λουτράκι-Κινέττα, η
οποία θα έχει μήκος 18.93 χιλιόμετρα, με το πρώτο από τα δύο σκέλη να είναι
προγραμματισμένο για τις 11.00. Η συγκεκριμένη διαδρομή χρησιμοποιήθηκε στο
φετινό Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που επίσης διοργάνωσε το ΑΣΜΑ. Το συνολικό
μήκος του αγώνα είναι 96.10 χιλιόμετρα. Οι απονομές θα πραγματοποιηθούν στις
17.00. Σας περιμένουμε!
ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΘΕΑΤΩΝ
ΚΥΡΙΑΚΗ 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015
ΕΔ 1-2 ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Μήκος: 18.93 χλμ
Ωράριο κλεισίματος ΕΔ: 09:00
Ωράριο 1ου αυτοκινήτου: 11:00
Περιγραφή:
Πρόσβαση 1
Με κατεύθυνση από Αθήνα προς Κόρινθο, στην πινακίδα που δεξιά οδηγεί προς Κινέτα μηδενίστε το χιλιομετρητή.
Ακολουθώντας το road book, έπειτα από 15,70 χλμ. φτάνετε στο 6.92 χλμ. της ειδικής, στην αρχή χωματόδρομου, όπου τα
αγωνιστικά αυτοκίνητα στρίβουν επιτόπου αριστερά, ερχόμενα από χώμα σε άσφαλτο.
Πρόσβαση 2
Με κατεύθυνση από Αθήνα προς Κόρινθο, στην πινακίδα που δεξιά οδηγεί προς Κινέτα μηδενίστε το χιλιομετρητή και
ακολουθείστε το road book για να φτάσετε μετά από 16,60 χλμ. στο 9.32 χλμ. της ειδικής. Η συγκεκριμένη πρόσβαση για 10,60
χλμ. είναι ασφάλτινη και μετά χωμάτινη σε μέτριας προς κακής ποιότητας έδαφος.
Πρόσβαση 3
Κατευθυνόμενοι προς Αλεποχώρι από την πόλη των Μεγάρων, στη στρογγυλή πλατεία όπου υπάρχουν πινακίδες προς
Αλεποχώρι και Mάζι μηδενίζετε το χιλιομετρητή και ακολουθείτε το road book. Μετά από συνολικά 24,70 χλμ. φτάνετε στο
13,48 χλμ. της ειδικής.
ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ
Απόστολος Παλάτος
Γραφείο Τύπου
Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.)