Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

ΞΕΧΑΣΑΝ ΝΑ ΕΥΧΗΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ



ΞΕΧΑΣΑΝ ΝΑ ΕΥΧΗΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ Ε, ΡΕ ΜΑΥΡΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ...

Είναι ξεκάθαρο ότι όπως οι βου­λευτές, έτσι και οι δήμαρχοι αλλά και οι δημοτικοί σύμβουλοι, όταν πιάσουν την καρεκλίτσα τους, τα ξεχνούν όλα, ξεχνούν το δημότη, που τον θυμούνται κάθε 4 χρόνια και τον κτυπούν με το χέρι στην πλάτη. Ξεχνούν ότι αυτός ο απλός ψηφοφόρος, ο απλός δημότης με την ψήφο του τους βάζει στη δημοτική εξουσία. Θα μου πείτε ότι αφού εμείς είμαστε κορόιδα και ψηφίζουμε τους ίδιους και τους ίδιους, καλά κάνουν και κατά το κοινώς λεγόμενο βρίσκουν και τα κάνουν. Πρόσφατα δημοτικός σύμβουλος - δεν θα πω εάν εί­ναι τώρα εκλεγμένος ή όχι - μου έλεγε: "Φταίω εγώ, αφού σε όποιο συνδυασμό να πάω, τους έχω δε­μένους και με ακολουθούν;". Είναι ντροπή τα τελευταία είκοσι (20) χρόνια οι ίδιοι άνθρωποι να ανα­κυκλώνονται στο Δήμο και οι ίδιοι άνθρωποι να θέλουν πάλι να σώ­σουν το Δήμο. Δηλαδή μας έχουν τόσο κορόιδα και καλά κάνουν γνωρίζοντας και ακολουθώντας κατά γράμμα τη λαϊκή ρήση που λέει "άλλαξε ο Μανόλιας κι έβα­λε τα ρούχα του αλλιώς".
ΕΙΜΑΣΤΕ όλοι άξιοι της τύχης μας, εάν δεν πούμε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ, όχι άλλο δούλεμα.
  ΟΧΙ στην ανακύκλωση προσώ­πων.   ΟΧΙ στο εν ψυχρώ δούλεμα.  ΟΧΙ στους λύκους που για να
πάρουν την ψήφο σου, γίνονται αρνάκια.  ΟΧΙ στους ψεύτες.  ΟΧΙ σε αυτούς που λένε "εγώ
όπου κι αν πάω, τους έχω δεμέ­νους".  ΟΧΙ σε αυτούς που δεν αφου­γκράζονται τη νεολαία μας, που
είναι το μέλλον αυτού του τό­που.  ΟΧΙ σε αυτούς που έχουν πάει πίσω την πόλη μας.
  ΟΧΙ σε αυτούς που σε θυμού­νται κάθε προεκλογική περίο­δο.Μαύρο σε όλους αυτούς

 ΒΗΜΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: