Του Πάνου Ηλιακόπουλου
Η πρωινή δημοσιοποίηση της συνεδρίασης του διοικητικού
συμβουλίου της 27ης Δεκεμβρίου 2011, αναδεικνύει περίτρανα την παράτυπη
έως παράνομη «τουλάχιστον για τα μάτια των Ιουδαίων» απόφαση του σώματος, όχι μόνον
«πρόσληψης», αλλά και καταβολής πάγιας αντιμισθίας € 5.000 πριν τη μείωση του
ποσού, από την Club Hotel Casino Loutraki στο δικηγορικό γραφείο του «συγγενούς» κουμπάρου Δημήτρη Κονομόδη και των συνεργατών
του.
Σε τούτη εδώ την ανάρτηση, αναδεικνύεται το 7ο θέμα
της ημερήσιας διάταξης του Δ.Σ. της 26ης Νοεμβρίου 2011 όπου διαπιστώνεται
ότι ο πρόεδρος της Λουτράκι Α.Ε. Κώστας
Λογοθέτης κάνει τα πάντα να περάσει και να αποσπάσει το «ναι» της αντιπολίτευσης
για την πρόσληψη -με πρόσχημα τη συγκεκριμένη υπόθεση- by pass του
«συγγενούς» κουμπάρου του, όπου βρίσκεται αντιμέτωπος με τη σθεναρή αντίδραση
του βετεράνου προέδρου της εταιρείας Παύλου
Παύλου, δεδομένου ότι τότε μεταξύ των δύο ανδρών υπήρχε εχθρικό πνεύμα.
ΠΑΥΛΟΥ: Είναι κακό να
βάλετε το δικηγόρο μετά;
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ακούστε, θα σας πω ποιός είναι ο λόγος, για να
µη θεωρηθεί ότι θέλουμε να... Είναι κακό να κάνουμε εμείς μια έρευνα, διότι δεν
είναι απλό πράγμα αυτό, όπως πολύ καλά καταλαβαίνετε και σας λέω από μια πρώτη
εκτίμηση ότι υπάρχουν σημαντικά ποσά, τα οποία θα πρέπει να διεκδικήσουμε και
νομίζω ότι θα το κάνουμε και ομόφωνα, η εκτίµησή µου. Είναι κακό να κάνουμε μια
έρευνα ποιό, αν θέλετε, νομικό γραφείο, µμπορεί να το κάνει αυτό;
ΠΑΥΛΟΥ: Όχι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αν δεν µου δίνετε αυτή την εξουσιοδότηση...
ΠΑΥΛΟΥ: Όχι, δεν
χρειάζεται καμμία εξουσιοδότηση. Θα δούμε, αν χρειαστεί θα τα κάνουμε. Ας τα
βρούμε τα στοιχεία ...
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κύριε Παύλου, δεν θα βάλουμε κανένα δικηγόρο πριν
έρθει εδώ. Εδώ θα βάλουμε το δικηγόρο. Η έρευνα όμως του να βρούμε, να εξουσιοδοτήσουμε
για την επιλογή, αν θέλετε. Δηλ. να φέρουμε ένα γραφείο δικηγόρων, που να μπορεί
να κάνει αυτή τη δουλειά. Αυτό είναι όλο.
Σε άλλο σημείο του διαλόγου ο Παύλος Παύλου του ξεκαθαρίζει:
«Εγώ δεν θέλω
να υπάρξει εξουσιοδότηση στον Πρόεδρο για επιλογή δικηγόρου. Σ’ όλα τα άλλα
συμφωνώ.»
Σε άλλο σημείο της συζήτησης αναφορά γίνεται για το σκάνδαλο
με την αποσυρθείσα αγωγή, όπου η αντιπολίτευση αιφνιδιάζεται δεδομένου ότι δεν
είναι ενημερωμένη, ο Κώστας Λογοθέτης παίζει στιγμιαίο θέατρο προσποιούμενος ότι
δεν γνωρίζει τίποτα και στη συνέχεια για να προστατέψει τις ενέργειες του «συγγενούς»
κουμπάρου, το λόγο παίρνει ο «κατά τον Κώστα Λογοθέτη εξάδελφος που τον απορρίπτει
ο ίδιος» αντιπρόεδρος της εταιρείας Δημήτρης Λογοθέτης ισχυριζόμενος ότι ο Δημήτρης
Κονομόδης δεν γνώριζε τίποτα για την υπό συζήτηση αγωγή με συνέπεια να
αναγκασθεί να τη ματαιώσει.
ΠΑΥΛΟΥ: Κάντε μια
ερώτηση στον κ. Κονομόδη αύριο; Για το 1.600.000, το οποίο έγινε μια διαδικασία
τις προάλλες και δεν προχώρησε και θα οριστεί εξ’ αρχής, μήπως τυχόν ο εξ’
αρχής ορισμός της δίκης, μετράει το χρόνο και έχουμε καμία ιστορία παραγραφής;
Και τότε, δεν θα ξαναρθεί στο Λουτράκι ο Κονομόδης.
ΠΕΤΡΙΤΣΗΣ: Πότε πήγε η δική
αυτή; Το Φεβρουάριο πήγε;
ΓΚΙΩΝΗΣ: Έτσι θυμάμαι
είχε πει.
ΠΑΥΛΟΥ: Δεν πήγε
πουθενά. Την έχουμε πάρει πίσω για να κατατεθεί πάλι.
ΠΕΤΡΙΤΣΗΣ: Τον Οκτώβρη δεν ήταν
να συζητηθεί η αγωγή αυτή;
ΠΑΥΛΟΥ: Έκανε απόσυρση
δικογράφου.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ποιός έκανε απόσυρση;
ΠΑΥΛΟΥ: Ο Κονομόδης,
γιατί δεν είχε τα στοιχεία από τον Πέτρου.
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ: Δεν είχε το δικόγραφο του Πέτρου, δεν μπορούσε
να ενημερωθεί...
Η πραγματικότητα είναι ότι ο τέως νομικός σύμβουλος της Λουτράκι
Α.Ε. Γιώργος Πέτρου με έκθεσή του
αποτελούμενη από 54 σελίδες έχει ενημερώσει τον πρόεδρο και το νέο διοικητικό συμβούλιο
από τις 10/2/2011 για τις νομικές εκκρεμότητες της εταιρείας, μεταξύ των οποίων
και η αγωγή για το οικονομικό έτος 2006, οπότε η δικαιολογία είναι φθηνή και
απροκάλυπτη, ενώ όπως αποδεικνύεται ο πρόεδρος της εταιρείας είχε αποκρύψει την
παρουσίαση της συγκεκριμένης έκθεσης στο σώμα, διαφορετικά, κάποιος από την
αντιπολίτευση θα το θυμόταν.
Το 7ο θέμα στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της 26/11/2011
"Συλλογή των
απαραιτήτων στοιχείων για την σύνταξη και κατάθεση αγωγών, για ποσά δαπανών που
πραγματοποίησε η κοινοπραξία και δεν αναγνωρίζονται από την εταιρία, για το
έτος 2010 και για όλα τα προηγούμενα έτη και παροχή εξουσιοδότησης στον Πρόεδρο
για επιλογή δικηγόρων".
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ο κ.
Λογοθέτης.
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ:
Στη γενική συνέλευση που πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι του 2011/ ομόφωνα δεν
ενέκρινε την έκθεση διαχειρίσεως για το 2010 και το...
ΓΚΙΩΝΗΣ: Ομόφωνο
ή πλειοψηφικό;
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ:
"Ομόφωνα δεν εγκρίνει την έκθεση διαχειρίσεως". Η γενική συνέλευση
εδώ της εταιρείας; δεν είναι στο Δήμο.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Είχε
υπάρξει διαφωνία όσον αφορά τα έσοδα. Γι’ αυτό επιφυλαχθήκαμε όσον αφορά τα
έσοδα του καζίνο.
ΠΑΥΛΟΥ: Για, την
κοινοπραξία μιλάτε;
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Για την
κοινοπραξία, ναι.
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ:
Το Διοικητικό Συμβούλιο στις 6 Μαΐου του ’11 αποφασίζει: "Εγκρίνει τις
οικονομικές καταστάσεις της εταιρίας για το έτος 2010 με επιφύλαξη ως προς το
ύψος των εσόδων από την κοινοπραξία."
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αυτό.
Το θυμάστε.
ΠΑΥΛΟΥ: Ναι, ναι…
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ:
Αυτό είναι το ένα. Το άλλο είναι της γενικής συνέλευσης και µε βάση αυτό
ζητείται από το σώμα να κινηθεί η διαδικασία για την κατάθεση αγωγών.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Πρόταση
συλλογής στοιχείων.
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ:
Συλλογή στοιχείων, ακριβώς...
ΠΕΤΡΙΤΣΗΣ: Υπήρχε πρόταση να
γίνει συλλογή και μετά αγωγή; Να ξέρουμε κι εμείς.
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ: Συλλέγουμε
στοιχεία...
ΠΕΤΡΙΤΣΗΣ: Όχι
για τη σύνταξη και κατάθεση αγωγών. Δηλ. πρέπει να μαζέψουμε τα στοιχεία πρώτα,
να πούμε "ρε παιδιά, εδώ έχουμε αυτά τα στοιχεία". Το επόμενο βήμα
είναι το άλλο.
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ:
Το θέμα δεν ανατίθεται απ' ευθείας στο δικηγόρο, εξουσιοδότηση στον Πρόεδρο για
να βρει δικηγόρο. Όταν έρθει το ποσό της αμοιβής, του ορισμού του συγκεκριμένου
δικηγόρου, θα ξαναρθεί.
ΠΕΤΡΙΤΣΗΣ: Το πρόβλημα
είναι της αμοιβής του δικηγόρου;
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ:
Θα υπάρχει τότε έτοιμη η απάντηση, έτοιμη η μελέτη έτοιμα τα ποσά των αγωγών
που θα προκύψουν και μετά...
ΠΕΤΡΙΤΣΗΣ:
Συλλογή των απαραίτητων στοιχείων.
ΓΚΙΩΝΗΣ: Ποιός θα
κάνει τη συλλογή των απαραίτητων στοιχείων;
ΠΕΤΡΙΤΣΗΣ: Αυτό
είναι άλλο θέμα. Το θέμα είναι ότι πρέπει να υπάρξουν κάποια στοιχεία στην
πρώτη φάση.
ΠΑΥΛΟΥ: Ο κ.
Καραβάνης. Να τον γνωρίσουμε μια φορά τον κ. Καραβάνη εδώ, να δούμε ποιός
είναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Να
φέρουμε την έκθεση την επόμενη φορά.
ΓΚΙΩΝΗΣ: Τα
απαραίτητα στοιχεία ποιός θα τα μαζέψει;
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ:
Τα στοιχεία θα συνταχθούν υπό την εποπτεία μου.
ΓΚΙΩΝΗΣ: Θα
πληρωθεί κάποιος για να μαζευτούν τα απαραίτητα
στοιχεία;
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ:
Όχι.
ΠΑΥΛΟΥ: Κάτσε
εδώ, μυστικιστικά μιλάμε εδώ; Δεν καταλαβαίνω.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Γιατί;
Δεν καταλαβαίνω…
ΠΑΥΛΟΥ: Γιατί .με
κοιτάς έτσι;
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ:
Μα ρωτάτε αν θα πληρωθεί κάποιος και απάντησα όχι. Γιατί να πληρωθεί κάποιος;
ΠΑΥΛΟΥ: Μισό
λεπτό, θέλετε να μας πείτε, να κάνουμε συμβούλιο τώρα ή θα...
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Πείτε
µου, κ. Παύλου, τι θέλετε; Πείτε µου.
ΠΑΥΛΟΥ: Ερώτηση. Συλλογή
των απαραίτητων στοιχείων για τη σύνταξη και κατάθεση αγωγών για τι; Ξέρετε ότι
υπάρχουν τα στοιχεία; Από πού το ξέρετε;
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μια
πρώτη εκτίμηση που έχει κάνει, αυτή είναι η αλήθεια κ. Παύλου...
ΠΑΥΛΟΥ: Ποιός την
έχει κάνει;
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ο κ. αντιπρόεδρος,
είναι λογιστής...
ΠΑΥΛΟΥ: Από πού
την έκανε σας παρακαλώ;
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Από τα
στοιχεία που έχουμε ως εταιρία εδώ για τα προηγούμενα χρόνια. Τις εκθέσεις των
ορκωτών λογιστών, τους προϋπολογισμούς, τους ισολογισμούς, προκύπτουν κάποιες δαπάνες,
όπως το έχετε κάνει και εσείς, που πιθανόν να ζητηθούν να κάνουν αυτό.
ΠΑΥΛΟΥ: Μισό
λεπτό. Εμάς µας τα λέγανε οι ελεγκτές.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μισό
λεπτό κ. Παύλου. Υπάρχουν ζητήματα που το λένε οι ελεγκτές όπως και στην έκθεση
του 2010 και...
ΠΑΥΛΟΥ: Το λέει παρακάτω,
γι’ αυτό θέλω να καταλάβω.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ακούστε
µε, κ. Παύλου, σας απαντώ. Υπάρχουν όντως ποσά, τα οποία τα αναφέρουν και οι ελεγκτές,
νομίζω ότι είναι γύρω στις 600.000, πόσα είναι, αν θυμάμαι καλά αυτά είναι κατά
την άποψη του ορκωτού. Κατά τη γνώμη τη δική μας όμως, υπάρχουν και άλλα ποσά,
τα οποία πρέπει να τα διεκδικήσουμε. Αυτά θα έρθουν εδώ στο τραπέζι, θα τα
συζητήσουμε. Αυτό είναι το θέμα.
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ:
Και επί τη βάση αυτών δεν εγκρίθηκε ο ...
(διαλογικές συζητήσεις)
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αυτό θα
γίνει και ο επόμενος, επειδή κοιτάξτε, υπάρχει το υπόβαθρο και από τις εκθέσεις
των ορκωτών λογιστών υπάρχει, ότι θα οδηγηθούμε εκεί, έστω 600.000, θα
οδηγηθούμε σε μια συζήτηση ή σε μια διαμάχη, προκειμένου να πάρουμε τα χρήματα
αυτά, εφ’ όσον μας ανήκουν. Κατά τη δική μας γνώμη λοιπόν, υπάρχει σας λέω μια
βάση και είναι σημαντικό αυτό που σας λέω, να διεκδικήσουμε και άλλα ποσά. Θα
γίνει συλλογή, θα τη φέρουμε εδώ σε σας, θα τη συζητήσουμε και θα ορίσουμε
δικηγόρο, για να πάμε τις αγωγές. Αυτό θα κάνουμε. Αυτό είναι το θέμα του
Διοικητικού Συμβουλίου.
ΠΑΥΛΟΥ:
Προσπαθούμε λοιπόν να κάνουμε συλλογή αυτών των στοιχείων, για να συντάξουμε
και να καταθέσουμε αγωγές, προκειμένου θα πρέπει να μπει.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ναι, να
το διορθώσουμε.
ΠΑΥΛΟΥ: Για ποσά
δαπανών που πραγματοποίησε η κοινοπραξία και δεν αναγνωρίζονται από την
εταιρία. Αυτό λοιπόν το ένα σκέλος, μας το έχουν πει οι ορκωτοί στις εκθέσεις
τους και κάποια που πιθανολογώ ότι θα βρούμε εμείς. Ωραία, για το έτος 2010 και
για όλα τα προηγούμενα. Τέλος.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αυτό.
ΠΑΥΛΟΥ: Το δικηγόρο τι τον
θέλουμε; Όταν θα έρθει η ώρα θα µας τα φέρετε εδώ, θα δούμε, θα αποφασίσουμε
και εμείς; αν τα στοιχεία όντως είναι έτσι και ποιά είναι η άποψή σας...
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Και να
σας φέρουμε μετά το δικηγόρο;
ΠΑΥΛΟΥ: Μετά τότε
θα δούμε εάν θα κάνουμε αγωγές, δεν θα κάνουμε αγωγές ή αν θα πάμε να τους
φωνάξουμε, να τους πούμε "ελάτε εδώ, συνέταιροι είσαστε..."
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κύριε
Παύλου, τίθεται θέμα εφ’ όσον σας λέω υπάρχει το υπόβαθρο. Ήδη για το 2010 από
τον ορκωτό λογιστή υπάρχουν δαπάνες, οι οποίες έχουν µπει ως δαπάνες στην κοινοπραξία,
οι οποίες δεν γίνονται δεκτές από τον ίδιο.
ΠΑΥΛΟΥ: Εντάξει,
συμφωνούμε. Να σας πω και κάτι; Πιθανώς και στις εποχές τις δικές µας να
υπήρχαν δαπάνες που τις παίρναμε, κάναμε αγωγές και υπήρχαν και κάποια που δεν
τα κερδίσαμε κιόλας. Μη νομίζετε ότι θα τα πάρετε όλα. Αλλά σταματάτε εδώ.
Παροχή εξουσιοδότησης στον πρόεδρο για δικηγόροι δεν νομίζω ότι χρειάζεται.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Να
έρθουμε σε ένα άλλο συμβούλιο, όταν θα τα έχουμε αυτά, για να ορίσουμε τότε;
ΠΑΥΛΟΥ: Ναι,
βεβαίως. Θα τα απλώσετε τα στοιχεία που βρήκατε, θα τα συζητήσουμε...
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Εγώ να
ρωτήσω υποθετικά, όπως το λέτε εσείς τώρα. Δηλ. σας λέω ότι υπάρχει ανεξάρτητα
αν εσείς διαφωνήσετε µ’ αυτό που εμείς θεωρήσουμε δαπάνη, ένα Χ ποσό, το οποίο
δεν το λέει ο ορκωτός λογιστής, αλλά εμείς λέμε ότι είναι δαπάνη, η οποία δεν
µμπορεί να καταγραφεί...
ΠΑΥΛΟΥ: Θα µας
πείσετε και θα το διεκδικήσουμε μαζί σας. Εμείς δεν θα είμαστε κόντρα στα
συμφέροντα.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Είναι
κακό να διερευνήσουμε; Γιατί κοιτάξτε να σας πω, κ. Παύλου...
ΠΑΥΛΟΥ: Είναι κακό να βάλετε το δικηγόρο μετά;
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ακούστε, θα σας πω ποιός είναι ο λόγος, για να µη
θεωρηθεί ότι θέλουμε να... Είναι κακό να κάνουμε εμείς μια έρευνα, διότι δεν
είναι απλό πράγμα αυτό, όπως πολύ καλά καταλαβαίνετε και σας λέω από μια πρώτη
εκτίμηση ότι υπάρχουν σημαντικά ποσά, τα οποία θα πρέπει να διεκδικήσουμε και
νομίζω ότι θα το κάνουμε και ομόφωνα, η εκτίµησή µου. Είναι κακό να κάνουμε μια
έρευνα ποιό, αν θέλετε, νομικό γραφείο, µμπορεί να το κάνει αυτό;
ΠΑΥΛΟΥ: Όχι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αν δεν µου δίνετε αυτή την εξουσιοδότηση...
ΠΑΥΛΟΥ: Όχι, δεν
χρειάζεται καμμία εξουσιοδότηση. Θα δούμε, αν χρειαστεί θα τα κάνουμε. Ας τα
βρούμε τα στοιχεία ...
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κύριε Παύλου, δεν θα βάλουμε κανένα δικηγόρο πριν
έρθει εδώ. Εδώ θα βάλουμε το δικηγόρο. Η έρευνα όμως του να βρούμε, να εξουσιοδοτήσουμε
για την επιλογή, αν θέλετε. Δηλ. να φέρουμε ένα γραφείο δικηγόρων, που να μπορεί
να κάνει αυτή τη δουλειά. Αυτό είναι όλο.
ΠΑΥΛΟΥ: Καλά, δεν
χάθηκε ο κόσμος. Αυτή η έρευνα, πόσο καιρό θα χρειαστείτε γι’ αυτή την έρευνα;
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:
Ακούστε, κ. Παύλου και να το πω και αυτό και ας καταγράφεται. Κλείνει το έτος.
Εάν υπάρξει πενταετία, πιθανόν να χάσουμε μια χρονιά. Γι’ αυτό πρέπει να
τρέξουμε...
ΠΑΥΛΟΥ: Και µε το
τηλέφωνο θα σας πούμε ναι στο δικηγόρο. Μην ανησυχείτε, καθόλου.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:
Χαίρομαι που το είπατε. Κανένα πρόβλημα. Αλλά αυτός είναι ο λόγος, αν θέλετε,
που λέμε ότι μπαίνουμε και σ’ αυτή τη λογική να διερευνήσουμε, για να είμαστε,
πριν βγει ο χρόνος να μπορούμε να κάνουμε έστω την πρώτη µας κίνηση.
ΓΚΙΩΝΗΣ: Ερώτηση.
Εμείς είχαμε καταθέσει επί των ημερών µου την αγωγή που είχε κάνει στην αρχή ο
Στάµου, ο Πέτρου αμέσως μετά και είχε πάρει αναβολή και είχαμε πει ότι τώρα θα
την πάρει ο Κονοµόδης, το Φλεβάρη μήνα, το 1.600.000. Για ποιά χρονιά ήτανε; Μια
ή δυο χρονιές;
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Το ’06
νομίζω.
ΓΚΙΩΝΗΣ: Έχει
γίνει αγωγή µόνο για το '06 ή το '06 και το ’07; Αυτό δεν θυμάμαι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ούτε
εγώ το θυμάμαι, κ. Γκιώνη.
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ:
Πρέπει να είναι µόνο το ’06.
ΓΚΙΩΝΗΣ: Μόνο το
’06; Τέλος πάντων, µ’ αυτά τα στοιχεία που είχαμε πάρει από τους ορκωτούς. Άρα
’07, ’08, ’09, ’10, ’11...
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Εσείς
κάνατε τότε, κ. Γκιώνη, σας ρωτώ εγώ τώρα διευκρινιστικά! εσείς κάνατε τότε
αγωγή µε βάση την έκθεση των ορκωτών λογιστών ή ...
ΓΚΙΩΝΗΣ: Των
ορκωτών του κ. Παύλου, αν θυμάμαι καλά.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μην
πείτε τη χρονιά. Αλλά λέω το εξής απλό. Κάνατε µε βάση την έκθεση των ορκωτών,
αυτό που λέγανε οι ορκωτοί, δεν μπήκατε σε άλλα στοιχεία.
ΓΚΙΩΝΗΣ: Όχι,
όχι. Μας βοήθησε, τότε είχαμε πάρει την έκθεση των ορκωτών του κ. Παύλου,
είχαμε βάλει και εμείς τους ορκωτούς τους δικούς µας και κάναμε την αγωγή.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:
Μάλιστα.
ΓΚΙΩΝΗΣ: Μαζί µε
το δικηγόρο, συνέταξε την αγωγή.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:
Μάλιστα.
ΓΚΙΩΝΗΣ: Λέω ότι
δεν τίθεται πενταετία. Αυτό λέω.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μακάρι,
μακάρι.
ΠΑΥΛΟΥ: Κάντε μια ερώτηση
στον κ. Κονομόδη αύριο; Για το 1.600.000, το οποίο έγινε μια διαδικασία τις
προάλλες και δεν προχώρησε και θα οριστεί εξ’ αρχής, μήπως τυχόν ο εξ’ αρχής
ορισμός της δίκης, μετράει το χρόνο και έχουμε καμία ιστορία παραγραφής; Και
τότε, δεν θα ξαναρθεί στο Λουτράκι ο Κονομόδης.
ΠΕΤΡΙΤΣΗΣ: Πότε πήγε η δική
αυτή; Το Φεβρουάριο πήγε;
ΓΚΙΩΝΗΣ: Έτσι θυμάμαι είχε
πει.
ΠΑΥΛΟΥ: Δεν πήγε πουθενά.
Την έχουμε πάρει πίσω για να κατατεθεί πάλι.
ΠΕΤΡΙΤΣΗΣ: Τον Οκτώβρη δεν ήταν
να συζητηθεί η αγωγή αυτή;
ΠΑΥΛΟΥ: Έκανε απόσυρση
δικογράφου.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ποιός έκανε απόσυρση;
ΠΑΥΛΟΥ: Ο Κονομόδης, γιατί
δεν είχε τα στοιχεία από τον Πέτρου.
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ: Δεν είχε το δικόγραφο του Πέτρου, δεν μπορούσε
να ενημερωθεί...
ΠΑΥΛΟΥ: Καταθέσαμε
εξ αρχής ή γίνονται αυτόματα αυτά; Δεν τα ξέρω εγώ.
ΔΗΜ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ:
Σε οποιαδήποτε περίπτωση εγώ λέω ότι εφ’ όσον περιλαμβάνεται και το 2006, ’07,
’08, ’09, ’10, πενταετία, πάει μέχρι τέλος του έτους, θα συμπεριληφθεί και αυτό
το κομμάτι αν δεν...
ΠΑΥΛΟΥ: Είναι βασικό ερώτημα.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Θα σας
ενημερώσω γι' αυτό. Επί του θέματος υπάρχει αντίρρηση;
ΠΑΥΛΟΥ: Ναι. Εγώ δεν θέλω
να υπάρξει εξουσιοδότηση στον Πρόεδρο για επιλογή δικηγόρου. Σ’ όλα τα άλλα
συμφωνώ.
ΓΚΙΩΝΗΣ: Και εγώ
το ίδιο. Να έρθει ο δικηγόρος, αφού έχουμε βγάλει τα στοιχεία.
ΠΑΥΛΟΥ: Και
αποφασίσουμε ότι θα κάνουμε αγωγές.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Άρα
εκτός του κ. Γκιώνη, Παύλου και Πετρίτση, ψηφίζουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου