Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΜΙΛΑΜΕ

  


  
ΠΕΤΡΟ ΤΑΤΟΥΛΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟΣ Ή ΑΧΡΕΙΟΣ; ΙΔΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ

Κόλαφο για την αξιοπιστία -η οποία όσον αφορά το Λουτράκι πρέπει να… κυκλοφορεί σε λαγούμια- του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη, αποτελεί η παρουσίαση στους εκπροσώπους του Τύπου του αναπτυξιακού προγράμματος της ΕΡΓΟΣΕ από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Κώστα Σπηλιόπουλου, ως αρμοδίου φορέα πραγματοποίησης έργων και διενέργειας μελετών των Σιδηροδρόμων Ελλάδας.
Στο έργο των περίπου € 16 δισ. πουθενά ο Κώστας Σπηλιόπουλος δεν αναφέρει το σκέλος σύνδεσης - την παρακαμπτήρια γραμμή του προαστιακού σιδηροδρόμου σύνδεσης της πόλης του Λουτρακίου με τον κύριο άξονα ΠΑΘΕ. Ακόμα ο Κώστας Σπηλιόπουλος, επειδή τα συγκεκριμένα γνωστά συμφέροντα με την εμπλοκή πολιτικών προσώπων έχουν πνίξει το έργο, δεν έκανε καμία αναφορά στην κατασκευή του σταθμού στον Ισθμό στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη, το οποίο σημειωτέον έχει συμβασιοποιηθεί το 2002 και ποτέ δεν κατασκευάστηκε!
Τελικά, μήπως είναι η ώρα να σταματήσει το κρυφτούλι, να γίνει προσφυγή στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την αρμόδια Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να διαπιστωθεί με ευθύνη ποίων δεν κατασκευάσθηκε τότε το έργο και υπέρ ποίων τα συμφέροντα δεν κατασκευάζεται σήμερα ο εν λόγω σταθμός, αλλά και ποιοί είναι οι υπεύθυνοι;
Είναι η ώρα σ’ αυτή τη χώρα να καθαρίζει η ήρα από το στάρι και οι πολίτες να μαθαίνουν τι κάνει γι’ αυτούς ο κάθε πολιτικός με ονοματεπώνυμο. Πρέπει να σταματήσει η ανωνυμία και τα πάντα να βγαίνουν στο φως!
Το loutraki-press δημοσιοποιεί από το ΑΠΕ το ρεπορτάζ της συναδέλφου Μυρτώς Τσάβαλου, από το οποίο αναδεικνύεται ο πλήρης και απροκάλυπτος εμπαιγμός του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη και μαζί η πολιτική του γύμνια , που στρέφεται ευθέως μαζί με τους αντιπεριφερειάρχες του και τους περιφερειακούς συμβούλους Κορινθίας, εναντίον της οικονομικής ισορροπίας κι επιβίωσης ολόκληρης της κοινωνίας του Λουτρακίου, προκειμένου να ωφεληθούν δύο ιδιοκτήτες οικοπεδικών εκτάσεων στην περιοχή της Γαλότας.
Εις κατώτερα κι ακόμη πιο βαθιά λαγούμια Πέτρο Τατούλη!
Το πλήρες ρεπορτάζ
Σε 3 ώρες και 15 λεπτά θα εκτελείται η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη και σε 1 ώρα και 50 λεπτά η διαδρομή Πάτρα - Αθήνα, έπειτα από την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων, όπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Κώστας Σπηλιόπουλος, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την πορεία των έργων.
Συγκεκριμένα, όσον αφορά στον άξονα Πάτρας - Αθήνας - Θεσσαλονίκης, συνολικού μήκους περίπου 710 χλμ., υλοποιείται σταδιακά διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή ως εξής:
- Τα 489 χλμ. ή ποσοστό 69,5% έχουν ήδη ολοκληρωθεί. Υπολείπεται η εκτέλεση εργασιών ανάταξης της σηματοδότησης και της ηλεκτροκίνησης εντοπισμένων τμημάτων που έχουν υποστεί σημαντικές δολιοφθορές, βανδαλισμούς και βλάβες.
- Τα 180 χλμ. ή ποσοστό 25% βρίσκονται σε προχωρημένη φάση κατασκευής. Σημειώνεται ότι τα τμήματα αυτά είναι τα πλέον δυσχερή τμήματα του άξονα, καθώς διέρχονται από εδάφη με έντονο γεωγραφικό ανάγλυφο, που απαιτούν την κατασκευή μεγάλου μήκους σηράγγων και σιδηροδρομικών γεφυρών.
- Τα 28 χλμ. ή ποσοστό 4% βρίσκονται σε φάση έναρξης εκτέλεσης ή δημοπράτησης των βασικών έργων υποδομής.
- Τα 11 χλμ. ή ποσοστό 1,5% βρίσκονται σε φάση σχεδιασμού. Για το τμήμα Θεσσαλονίκη - Ειδομένη και Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας, συνολικού μήκους περίπου 219 χλμ., προβλέπεται και υλοποιείται σταδιακά μονή ηλεκτροκινούμενη γραμμή.
Επίσης, το έργο της σιδηροδρομικής διασύνδεσης του νέου προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα Αλεξανδρούπολης, προϋπολογισμού 2 εκατ. ευρώ, βρίσκεται στη φάση της ανάθεσης.
Σε εξέλιξη βρίσκονται επίσης οι μελέτες και τα έργα για τη σύνδεση των λιμένων της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, σύντομα θα δημοπρατηθούν οι υπολειπόμενες εργασίες σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και τηλεπικοινωνιών του τμήματος Πειραιάς - Αθήνα - Τρεις Γέφυρες, εκτιμώμενου προϋπολογισμού δημοπράτησης 16 εκατ. ευρώ, ενώ το σύστημα ραδιοκάλυψης GSM-R στον σιδηροδρομικό άξονα ΠΑΘΕ/Π έχει υπαχθεί στη συμφωνία μεταξύ του Δημοσίου και της Siemens.
Τέλος, σύμφωνα με τον κ. Σπηλιόπουλο, προωθείται η δημοπράτηση σημαντικών μελετών μελλοντικών έργων που αφορούν:
- στη σύνδεση του δικτύου με τον λιμένα της Καβάλας
- στην αναβάθμιση της γραμμής Πάτρα - Πύργος- Καλαμάτα
- στην υπογειοποίηση του τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα από την έξοδο του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών έως τις Τρεις Γέφυρες.
- στη νέα σύνδεση του Συγκοινωνιακού Κέντρου Αχαρνών με τη γραμμή του ΟΣΕ, παρακάμπτοντας το κέντρο του Μενιδίου
- στην αναβάθμιση της γραμμής Θεσσαλονίκης-Στρυμόνα-Προμαχώνα και σύνδεση με τον 6ο προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης
- στην αναβάθμιση της γραμμής Αχαρνές - Οινόη.
- στην επέκταση του προαστιακού Αττικής στο τμήμα Κορωπί - Λαύριο.
Επιμέλεια: Μυρτώ Τσάβαλου
Πηγή: ΑΠΕ
loutraki press

Δεν υπάρχουν σχόλια: