Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Αθανασία Κολλιάκου-Λογοθέτη



       
Ονομάζομαι Αθανασία Κολλιάκου-Λογοθέτη . Γεννήθηκα , μεγάλωσα και ζω στην όμορφη Περαχώρα.


Τελείωσα το Γενικό Λύκειο Λουτρακίου και σπούδασα Βρεφονηπιοκόμος στην σχολή Π.Ε.Β.Ε.Σ στην Αθήνα.
Είμαι παντρεμένη με τον Λογοθέτη Ιωάννη και έχουμε δύο γιούς 20 και 17 ετών .
Υπήρξα μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Περαχώρας για οκτώ συνεχή έτη . Επίσης ήμουν  μέλος σχολικών επιτροπών του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας.
 Δραστηριοποιούμε επίσης από το 1986 στον Πολιτιστικό  Σύλλογο Περαχώρας στον οποίο υπήρξα Πρόεδρος , μέλος Δ.Σ. και συνεχίζω μέχρι σήμερα  να διδάσκω παραδοσιακούς χορούς σε παιδιά του χωριού μέσα από  την πολυετή εμπειρία μου ως χορεύτρια παραδοσιακών χορών .
Ήμουν από τα ιδρυτικά μέλη της Επιτροπής Ειρήνης Λουτρακίου – Περαχώρας ,της οποίας διετέλεσα και πρόεδρος , με πλούσια  φιλειρηνική δράση.
Για 3 συνεχή έτη ήμουν εθελόντρια στο Καρναβάλι του Δήμου μας και συγκεκριμένα υπεύθυνη ιματιοθήκης  στο <<Αλεξάνδρειο>> Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια είμαι μέλος του Δ.Σ του Πολιτιστικού Συλλόγου Λουτρακίου, με πλείστες εκδηλώσεις που τιμούν το Λουτράκι και το Δήμο μας.
Η αγάπη μου για το χωριό μου και τον Δήμο μας , η χρόνια ενασχόληση μου με τα κοινά αλλά και η αγωνία για το αύριο που θα παραδώσουμε στα παιδιά μας με ώθησε στην απόφαση να συμμετέχω στην Ανεξάρτητη Κίνηση Πολιτών << Με τους Πολίτες Μπροστά>> με  υποψήφιο Δήμαρχο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ.Θεοδώρων  τον Κώστα Λογοθέτη.
Η στήριξή σας θα τιμήσει το συνδυασμό μας και ιδιαίτερα εμένα.
Σας ευχαριστώ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ... ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙΣ!