Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Μείνε Δίπλα Μου…





Μείνε δίπλα μου..


 Θα ξυπνήσουμε το πρωί και θα σου βάλω να δεις παιδικά , να φας δημητριακά με επικάλυψη σοκολάτας και όταν τελειώσεις θα πάρουμε από ένα κόμιξ και θα κάτσουμε δίπλα στο τζάκι…
Μείνε δίπλα του.. Θα σε πάει στο πάρκο της γειτονιάς του να κάνεις τσουλήθρα και θα σε δει να χαμογελάς όταν θα κάνεις κούνια και θα θυμάσαι τα παλιά…
Μείνε δίπλα της.. Θα καθίσετε κάτω από το μεγάλο δέντρο του σπιτιού της, θα φάτε μπανανόμηλο μαζί με τη φλούδα ενώ θα σου διαβάζει ένα βιβλίο φωναχτά με αυτή τη φωνή που λατρεύεις…
Μείνε δίπλα μου.. Θα σου ζητήσω να κάτσεις να σου πω την ιστορία και αν δεχθείς ίσως όταν τελειώσουμε σε πάω στου Moody να χαθείς για ώρες ανάμεσα σε μουσική,ταινίες, δελτία,ποδόσφαιρο και χανμουντίτιδες…
Μείνε δίπλα του.. Θα σου μαγειρέψει για να σε εντυπωσιάσει, θα αγχωθεί για να καταφέρει να σε ευχαριστήσει και μπορεί να σου αφιερώσει ένα τραγούδι αν δει ότι τα πας καλά με το σκύλο του…
Μείνε δίπλα της.. Θα δείτε ταινία μαζί. Αν είναι ρομαντική, δάνεισε της τον ώμο σου να κλάψει. Αν είναι θρίλερ, μπλέξε τα δάχτυλα σου τρυφερά μέσα στα δικά της και δώσε της ένα μαξιλάρι να το βάλει μπροστά στα μάτια της…
Μείνε δίπλα μου.. θα πάμε για καφέ μαζί, θα ακούσεις χαμογελώντας όλα αυτά τα εφηβικά προβλήματα και θα μάθεις ένα σωρό τρελά όνειρα που ίσως να μην γίνουν ποτέ πραγματικότητα…
Μείνε δίπλα του.. Θα μιλήσετε αντρικά , για την ομάδα που έχασε και χρειάζεται οπωσδήποτε έναν στόπερ και αφού πιείτε λίγο ακόμη θα αναφερθείτε και στις κοπέλες που σας έχουν κλέψει την καρδιά…
Μείνε δίπλα της.. βγάλε την έξω να ξεπεράσει τον χωρισμό της και να φλερτάρει και αφού γυρίσετε στο σπίτι ας την να κάτσει στα πόδια σου και να κλάψει γιατί κατά βάθος ακόμη τον αγαπάει…
Μείνε δίπλα μου.. θα μιλήσουμε για το σχολείο, για τους αχώνευτους καθηγητές, για τους καλούς, θα γελάσουμε δυνατά ενοχλώντας τους γύρω μας και θα μου βάλεις να ακούσω Stan, Tuss, Οικονομόπουλο και Φουρέιρα και εγώ θα σου βάλω Metallica, Theatre Of Tragedy ,Within Temptation και Skid Row για να πατσίσουμε…
Μείνε δίπλα του.. θα σε πάει σε μία ταβερνούλα να φάτε ψάρια και να πιείτε μπύρες και μετά θα ξαπλώσετε στη άμμο και βλέποντας τα αστέρια θα κάνετε ευχές και θα ανταλλάξετε όρκους αγάπης…
Μείνε δίπλα της.. θα σου γκρινιάξει που ξέχασες την επέτειο σας και θα σε αγκαλιάσει σφιχτά όταν δει την έκπληξη που της ετοίμασες…
Μείνε δίπλα μου.. θα πάμε για ποτό μαζί , θα απαντήσω σε όλες σου τις ερωτήσεις ειλικρινά, θα ησυχάσω αργά το βράδυ όταν κρατώντας με μέσα στην αγκαλιά σου , μου ψιθυρίσεις « όλα καλά θα πάνε, η μανούλα είναι εδώ» και θα σου πω «όχι» χαμογελώντας όταν μου ζητήσεις να σου δείξω το μπλογκ μου για το οποίο κάποιος γνωστός σου μίλησε…
Μείνε δίπλα του.. θα σε κυνηγήσει ανάμεσα στα δέντρα και όταν σε πιάσει θα του δώσεις ένα φιλί αρκετά ικανό για να τον μαγέψεις και να ξεφύγεις γελώντας από την αγκαλιά του για να ξανακαταλήξεις εκεί λίγα λεπτά αργότερα…
Μείνε δίπλα της.. Θα σου πει ένα παραμύθι για να κοιμηθείς , για να ταξιδέψεις με τη φαντασία σου σε μέρη μακρινά και διαφορετικά, όπου οι πεταλούδες θα κάθονται στα δάχτυλα σου ,τα πουλιά στους ώμους σου και τα ξωτικά θα χορεύουν γύρω σου και σαν κοιμηθείς θα σου δώσει ένα φιλί στο μάγουλο, σαν αυτά που μόνο οι καλές νεράιδες δίνουν…
Μείνε δίπλα μου.. Μάθε μου τους Iron & Wine,τους Murder By Death, την Edith Piaf ,τους Piano Magic, πες μου για πράγματα που δεν ξανάκουσα ποτέ ,φτιάξε μου μικρούς πειρασμούς απροσδιορίστου σχήματος, μίλα μου για βιβλία , δάνεισε μου κανένα να διαβάσω και μετά έλα να πάμε σινεμά…
Μείνε δίπλα του.. Θα σε υποδεχθεί με κλάματα στο σπίτι και θα σε αποχωριστεί με τον ίδιο τρόπο, θα σου μιλήσει για την κατοχή, θα σου πάρει σοκολάτα χωρίς αμύγδαλα και coca cola zero γιατί παρόλα τα χρόνια του θυμάται ακόμη καλά τι σου αρέσει και τι όχι…
Μείνει δίπλα της.. Θα σε πάρει τηλέφωνο να σε ρωτήσει τι πεθύμησες να φας, θα σου στείλει 5-6 φαγητά επειδή πρέπει να τρως καλό σπιτικό φαγητό και όταν σε μαλώσουν οι γονείς σου θα έρχεται κάθε 2 λεπτά στο δωμάτιο να δει πως είσαι γιατί λόγω ηλικίας ή λόγω του ότι είσαι ένα ευαίσθητο παιδί μπορεί να κάνεις καμία τρέλα…
Μείνε δίπλα μου..θα πάμε μαζί στη θάλασσα να πετάξουμε πέτρες και θα σε αφήσω να τις πετάξεις πιο μακριά από μένα για να κερδίσεις και να λάμψει από χαρά αυτό το 6χρονο πρόσωπο. Θα φάμε κρυφά από όλους παγωτό , Θα κάνουμε κάστρα που η θάλασσα θα χαλάσει και φεύγοντας θα βρούμε ένα κοχύλι ,δώρο της για μας…
Μείνει δίπλα του.. θα μαλώσετε για το καλοριφέρ που είναι εδώ και ώρα στους 25 βαθμούς, για την δουλειά που σου είπε να κάνεις και δεν την έκανες, θα φέρει σαν παράδειγμα άλλα παιδιά που δεν φέρονται έτσι στους πατεράδες τους και μετά ξεχνώντας τα όλα, θα πανηγυρίσετε έξαλλα το γκολ της Μπαρτσελόνα…
Μείνε δίπλα της.. Θα χορέψετε στους ρυθμούς εκείνου του τραγουδιού και μετά θα πάρετε τα ποδήλατα , θα πάτε μία βόλτα αρκετά μακριά ώστε να ουρλιάξετε με όλη σας τη δύναμη για να διώξετε ότι σας βασανίζει…
Μείνε δίπλα μου.. Μπορεί μερικές φορές να είμαι κακός μπελάς, μπορεί να φλυαρώ, να λέω ανοησίες, να έχω χαζές απορίες και να με βαριέσαι αλλά πάντα θα χρειάζομαι κάποιον να μιλήσω, να γελάσω, να ξεσπάσω , να ξεσκάσω , να φωνάξω ,να με διδάξει, να με ανεχτεί , να με αγκαλιάσει ,να μου μαγειρέψει, να με ακούσει ,να με μαλώσει, να με συμβουλέψει, να μου πει καληνύχτα, να σβήσει το φως και να κάτσει φρουρός στην πόρτα προσέχοντας να μη μπει κανείς μέσα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: