Το τελικό '' colpo grosso'' ενάντια στα συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας του
Λουτρακίου, φαίνεται πως επιχειρούν αυτή την στιγμή ο περιφερειάρχης
Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης και το «ανδρείκελό»
του, ο διευθυντής Αναπτυξιακού Σχεδιασμού του ΟΣΕ, Γρηγόρης Σαμπατακάκης, για το πολυσυζητημένο -όπως το κατάντησαν-
ζήτημα της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου, της πόλεως
του Λουτρακίου.
Το εξαγώγιμο συμπέρασμα, ότι οι προαναφερόμενοι βρίσκονται
σε συμπαιγνία, προκύπτει αβίαστα εκτός των άλλων γεγονότων και από τη
συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου Πελοποννήσου, που έλαβε χώρα στην
Τρίπολη, στις 20-5-2013. Τότε, στην 17λεπτη παρέμβασή του ο γράφων, παρουσίασε
κρείσσονες αποδείξεις για τον τρόπο που άγεται και φέρεται ο Γρηγόρης
Σαμπατακάκης σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα, ενώ έκανε έκλυση στο σώμα να
είναι εξαιρετικά καχύποπτο, επιφυλακτικό και να διυλίζει με μεγάλη προσοχή τις
απόψεις του πριν τις ενστερνιστεί, διότι...
● Την εποχή που βρίσκονταν
στην ΕΡΓΟΣΕ, χρησιμοποιούσε παρελκυστικές τακτικές εν γνώση του, για να
βαλτώσει το έργο, έτσι ώστε να ολοκληρωθεί πρώτα η επέκταση του νέου σχεδίου
πόλης στο Λιβαδάκι, για να τερματίζει ο νέος προαστιακός αναγκαστικά, σε χώρο
κοντά στο καζίνο, στην οδό Παπανικολάου. Για τον σκοπό αυτό εξέφραζε
ανερμάτιστες απόψεις, όπως το να τερματίζει ο νέος προαστιακός στον παλιό
σταθμό του Λουτρακίου, ανέφικτο λόγο του μεγαλύτερου εύρους των συρμών και των
γραμμών, σε σχέση με αυτό του μετρικού
δικτύου της Πελοποννήσου. Με τον τρόπο αυτό συντηρούνταν στο διηνεκές η διχογνωμία
ανάμεσα στις υπηρεσίες της ΕΡΓΟΣΕ και του δήμου Λουτρακίου, ενώ το έργο βάλτωνε.
● Ο Γρηγόρης Σαμπατακάκης
αδιαφορώντας αν το έργο ήταν δυσλειτουργικό, εξέφραζε μακράν διαφορετικές
απόψεις από τον ορθό σχεδιασμό και για τον σταθμό προαστιακού στον Ισθμό, με
ενδεχόμενο δόλο να εξυπηρετηθούν συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα της εν λόγο
περιοχής, που επιδίωκαν σταθμό στην περιοχή Γαλότα, (θέση Α-Β Βασιλόπουλος).
● Μέσα στην οικονομική κρίση,
την περίοδο των ισχνών αγελάδων, το στέλεχος αυτό του ΟΣΕ υποστήριζε αντί του
ορθού ενός σταθμού στον κόμβο, να δαπανηθούν αλόγιστα κονδύλια για δύο σταθμούς
στον Ισθμό, με απόσταση μικρότερη των 300 μ. ο ένας από τον άλλον και πρότεινε
εκτός από την θέση Α-Β Βασιλόπουλος, την μετατροπή και του παλαιού σταθμού του
Ισθμού, σε σταθμό προαστιακού. Το 2009 μάλιστα αποπειράθηκε να εξαπατήσει τον
πρώην υπουργό Πάνο Μπεγλίτη
σφετεριζόμενος την δικαιολογημένη άγνοια του, σε σχετική ερώτηση του
τελευταίου, στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου, λέγοντας του τότε ''άλλο
ο σταθμός του Ισθμού και άλλος του Λουτρακίου''. Ψευδής απάντηση, αφού όλες οι
επιστημονικές απόψεις, κατατείνουν στο ότι, οι σταθμοί Ισθμού και Λουτρακίου
είναι έργο αλληλέδεντα. Τον καιρό που ο Γρηγόρης Σαμπατακάκης ήταν στην ΕΡΓΟΣΕ,
το συγκεκριμένο έργο που δεν απαιτεί νέα χάραξη, δεν απαιτεί απαλλοτριώσεις και
δεν έχει κανένα δύσκολο τεχνικό έργο (γέφυρες-σήραγγες), μήκος μόλις 5 χλμ.
είχε εκτοξευθεί στα € 25 εκατ. Κόστος το οποίο συμπίεσε η Πρωτοβουλία
Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι
υποστηριζόμενη από τους τεχνικούς συμβούλους της στα € 10 εκατ. tampoula raza,
μόλις έφυγε ο Γρηγόρης Σαμπατακάκης από την ΕΡΓΟΣΕ. Τυχαίο; Δεν νομίζω.
● Τα εκφυλιστικά αυτά
φαινόμενα και η ρέουσα κατάσταση, ανάγκασαν τον γράφοντα, στην τότε συνεδρίαση
του περιφερειακού συμβουλίου της Πελοποννήσου, να προτείνει, να μείνει το έργο
μακριά από τον Γρηγόρη Σαμπατακάκη. Πρόταση η οποία έμεινε τελικά αλυσιτελής,
καθώς ο Πέτρος Τατούλης με τον ευσυνείδητο αλληθωρισμό του συνεπικουρούμενος
και από την παράταξή του -με την εναέρια ανακυβίστηση στο θέμα- ποσώς τους
απασχόλησαν τα καταγγελλόμενα, δεν έτειναν ευήκοον ους και συμπεριφερόμενοι ως
σαν να είχαν καταχθόνιο σκοπό, το έδωσαν ''πεσκέσι'' στον Γρηγόρη Σαμπατακάκη,
σε ένα καταφανώς προσυμφωνημένο απόκρυφο σχέδιο.
Τα συμπαρομαρτούντα αυτής της όζουσας επιλογής τα βλέπουμε
και είναι τα ακόλουθα:
- Ο προϋπολογισμός του έργου στα χέρια του
Γρηγόρη Σαμπατακάκη, πήρε και πάλι την ανιούσα και εκτοξεύθηκε εκ νέου στα € 15
εκατ.
- Η υπηρεσία στην οποία προΐσταται ο
επίμωμος ανήρ Γρηγόρης Σαμπατακάκης, παρά το γεγονός πως από τα τέλη του
περασμένου Δεκέμβρη δηλώνει πως έχει εκπονήσει την γκάμα των απαιτούμενων
μελετών, εντούτοις στο υπ’ αριθ. 604/21-3-2014 έγγραφο της Τεχνικής Υπηρεσίας
του δήμου Λουτρακίου, με το οποίο εζητήθη ηλεκτρονικό αντίγραφο της μελέτης,
ώστε να ελεγχθεί ο εναρμονισμός του έργου στο νέο ΓΠΣ και αν η απόληξη της γραμμής
είναι στην οδό Αιγαίου, κατά παράβαση των σχετικών κανονισμών Δημόσιας Διοίκησης,
αρνήθηκε να απαντήσει.
- Στο follow up της τεχνικής μας υπηρεσίας
με νέο έγγραφο στις 5-5-2014 και αριθ. πρωτ. 9964, η υπηρεσία του Γρηγόρη
Σαμπατακάκη ενεργώντας προφανώς καθ’ υπαγόρευση με το υπ’ αριθ. 10888 έγγραφο
στις 16-5-2014, εντελώς αδικαιολόγητα αρνήθηκε την χορήγηση εγγράφου, που
καταδεικνύει τον βαθμό ενοχής και των προθέσεων, των καμποτινών στελεχών του
ΟΣΕ που όπως καταλαβαίνει ο κάθε εχέφρων νους, κάτι θέλουν να κρύψουν.
- Ο πολυκύματος βίος του Γρηγόρη
Σαμπατακάκη, οι πράξεις φενακισμού και οι πομφόλυγες του περιφερειάρχη
Πελοποννήσου, εδραιώνουν την πεποίθηση για ύπαρξη κρυφής ατζέντας, ενώ
παράλληλα με τα γεγονότα εξυφαίνονται πλεκτάνες και σκευωρίες.
Άλλωστε, αμφότεροι οι καταγγελλόμενοι, ουδόλως διέψευσαν τις
κατηγορίες σε βάρος τους, γεγονός που επιβεβαιώνει το αληθές περιεχόμενο των ως
άνω εις βάρος τους καταγγελιών. Ενώ είναι ανεπίδεκτο πάσης στρεβλότητας πως
τώρα είναι η ώρα, που πρέπει να δρομολογηθούν όλες οι άμεσες προσφυείς
ενέργειες για την αντιμετώπιση των επιλογών τους, διότι όχι μόνον δεν
συμβαδίζουν με τα δημόσια συμφέροντα, αλλά είναι σφόδρα πιθανό να εμπίπτουν στα
άρθρα 259, 239, 390 και 232 του Π.Κ. περί καταχρήσεως εξουσίας, απιστίας περί
την υπηρεσία και αποσιώπηση εγκλημάτων.
* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου