Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015

Μοίρασαν εκατομμυρια σε κρατική – τραπεζική διαφήμιση! Ανοίγει το σκάνδαλο των διεφθαρμένων μέσων προπαγάνδας.



 

 

 

 

 

 

 Ανοίγει ο φάκελος της μιντιακής διαπλοκής


Στο μικροσκόπιο και η κρατική διαφήμιση της τελευταίας διετίας…
ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Σύγκρουση με διαπλοκή, μιντιάρχες και εργολάβους, διερεύνηση της «λίστας Λαγκάρντ» και χτύπημα στη φοροδιαφυγή. Ταυτοχρόνως, κατάθεση νομοσχεδίων αλλά και κυβερνητικές πρωτοβουλίες όπως η Εξεταστική για τα Μνημόνια και η σύσταση Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου του Χρέους. Αυτοί ακριβώς θα είναι οι άξονες της κυβέρνησης. Για του λόγου το αληθές, τροπολογία με την οποία τίθεται θέμα επάρκειας των κεφαλαίων των τηλεοπτικών σταθμών φέρεται να είναι έτοιμη και να ενσωματώνεται από την κυβέρνηση στο νομοσχέδιο που κατατίθεται για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εν λόγω τροπολογία ουσιαστικά δεν αφήνει στα τηλεοπτικά κανάλια άλλο δρόμο πέραν της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου.
Ήταν, βεβαίως, διακηρυγμένη και προεκλογικά από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ η πρόθεση να νομοθετήσει προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση, στο πλαίσιο της εξαγγελθείσας μάχης κατά της ολιγαρχίας. Όπως όμως ενημερώνουν τα «Επίκαιρα» έγκυρες κυβερνητικές πηγές, εντός του επομένου χρονικού διαστήματος ανοίγει ο φάκελος «κρατική διαφήμιση». Και, όπως λέγεται, ήδη έχουν συγκεντρωθεί όλα τα στοιχεία της προηγούμενης διετίας, τα οποία δείχνουν ότι εταιρείες και παράγοντες στον χώρο των μέσων ενημέρωσης προσέφεραν στήριξη στην προηγούμενη πολιτική ηγεσία, λαμβάνοντας ογκώδη ποσά για ενίσχυση. Ουσιαστικά, με τη μορφή της κρατικής διαφήμισης, οι εν λόγω παράγοντες πλούτιζαν με δημόσιο χρήμα, προσφέροντας σε αντάλλαγμα την πολιτική και επικοινωνιακή στήριξη στο κυβερνητικό έργο.
Με βάση τα στοιχεία που έχουν στη διάθεσή τους, οι αρμόδιοι κυβερνητικοί παράγοντες έχουν ήδη καταρτίσει τον χάρτη της μιντιακής διαπλοκής. Όπως υποστηρίζεται, υπουργεία, δημόσιοι οργανισμοί αλλά και οργανισμοί του ευρύτερου δημόσιου τομέα φαίνεται να έστελναν τεράστια ποσά σε μέσα ενημέρωσης υπό τη μορφή διαφήμισης. «Ακόμη και υποδεέστεροι διαγωνισμοί κοστολογούνταν με ολοσέλιδες διαφημίσεις», πληροφορούμαστε. Και κάπως έτσι ακόμη και φορείς με κοινωνική αποστολή και έργο εμφανίζονταν να διαφημίζονται σε μέσα ενημέρωσης. Φυσικά, το όλο θέμα τηρεί τα προσχήματα της νομιμότητας, αφού σε πολλές περιπτώσεις οι δημόσιοι οργανισμοί έχουν την «υποχρέωση» να δημοσιεύουν και να προβάλλουν το έργο τους. Σύμφωνα, ωστόσο, με ασφαλείς πληροφορίες, ο φάκελος με τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει το κυβερνητικό επιτελείο αποδεικνύει την έμμεση μεν, αλλά ξεκάθαρη σχέση διαπλοκής. Και, ασφαλώς, τη μερίδα του λέοντος στην κρατική διαφήμιση λάμβαναν οι μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδες ή τηλεοπτικοί σταθμοί.
Περισσότερα στα Επίκαιρα που κυκλοφορούν την Πέμπτη 26 Μαρτίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: