Τέσσερα χρόνια ψέματα κλείσατε φέτος τον Νοέμβριο σε βάρος
της κοινωνίας του Λουτρακίου, σε ότι αφορά την διασύνδεση της παρακαμπτήριας
σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμός με την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου περιφερειάρχα
Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη. Να έχετε υγεία και να συνεχίσετε να μπαφιάζετε στο
ψέμα τους «ιθαγενείς» του Λουτρακίου, για ένα έργο του οποίου αναγνωρίζετε την
ωφελιμότητα και σκοπιμότητα, κάτι άλλωστε που ομολογείται από την επιστολή σας
προς τον τότε αναπληρωτή υπουργό Οικονομίας, αλλά εκ των υστέρων πληροφοριών
αποδεικνύεται ότι επρόκειτο για την μπάλα στην κερκίδα, προκειμένου να
αποφύγετε τις ριπές που εκτοξεύονται από το Λουτράκι σε βάρος σας.
Με ένα σμπάρο νομίζετε ότι κτυπήσατε δυο τρυγόνια, θεωρώντας
ότι με την «μπάλα στην κερκίδα» δεν θα είστε ενδεχομένως υπόλογος έναντι των
οικονομικών συμφερόντων του Ισθμού που δρουν κι έχουν απαιτήσεις σε βάρος μιας
ολόκληρης κοινωνίας.
Απαιτήσεις που έχουν εκτροχιάσει το έργο για τέσσερα χρόνια,
εσείς λέγατε ψέματα ότι το προωθείτε κι έρχεται, ενώ έχετε στα χέρια σας ακόμα
από τον Μάρτιο του 2014 τον φάκελο του έργου με τα τεύχη δημοπράτησης να το
εντάξετε στο ΕΣΠΑ της τρέχουσας διαχειριστικής περιόδου και το αρνείσθε! Και τι
αρνείσθε; Να προωθήσετε ένα έργο μοχλό ανάπτυξης για μια ολόκληρη κοινωνία που
θα συμβάλλει στην οικονομική ανάσα της, όταν την ίδια ώρα προωθείτε ένα έργο
του αυτού περίπου κόστους που θα υπερβεί κατά πολύ τον αρχικό του
προϋπολογισμό, εν αντιθέσει με τον προαστιακό του Λουτρακίου που έχετε υπόψη
σας, από πρώτο χέρι, ότι θα γίνουν εκπτώσεις και το κόστος του έργου θα μειωθεί
έναντι του αρχικού σχεδιασμού. Δηλαδή, προωθείτε, όπως έχει καταγγελθεί με
κυριότερο ότι έχετε εξοικονομήσει τους πόρους, την κατασκευή μιας άχρηστης
γέφυρας στον ποταμό Ευρώτα ύψους € 11 εκατ., γέφυρα η οποία έχει χαρακτηρισθεί
καταστροφική για το Περιβάλλον.
Παράλληλα, μπορεί να θεωρείτε ότι «παίζατε εκ του ασφαλούς»
προτείνοντας αντικατάσταση έργου, αλλά τα γεγονότα σας εκθέτουν ανεπανόρθωτα,
άσχετα αν προσποιηθείτε ότι δεν το γνωρίζατε. Ωστόσο, όπως θέλουν οι
πληροφορίες, αλλά και όπως διαβεβαιώνεται από τον πλέον αρμόδιο φορέα, τον
Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), καθώς επίσης και την θυγατρική του
κατασκευάστρια έργων ΕΡΓΟΣΕ, η Ευρωπαϊκή Ένωση δε χρηματοδοτεί απευθείας από το
Κοινοτικό Πρόγραμμα Στήριξης (ΚΠΣ) - Εθνικό Σκέλος, σιδηροδρομικά έργα
περιφερειακού ή τοπικού χαρακτήρα ή διακλαδώσεων, αλλά για την προώθηση και την
κατασκευή τους, ως εργαλείο χρηματοδότησης έχουν καθιερωθεί τα Περιφερειακά
Επιχειρησιακά Προγράμματα (ΠΕΠ) κι εν προκειμένω το ΠΕΠ Πελοποννήσου.
Λόγω και της φιλίας και της εντοπιότητας σας με τον διοικητή
του Οργανισμού Παναγιώτη Θεοφανόπουλο,
δεν είναι δυνατόν να μην γνωρίζατε ότι το πρόγραμμα έργων του ΟΣΕ υπερβαίνει
κατά € 2,5 δισ. τα προβλεπόμενα κονδύλια της Ε.Ε. για σιδηροδρομικά έργα.
Αναλογισθείτε έλεγαν από τον ΟΣΕ στο loutraki-press, ποιός
κοινοτικός θα βρεθεί να βάλει την υπογραφή του, για να εγκριθεί ένα περιφερειακό
έργο, όταν δεν μπορούν να καλυφθούν κεντρικά έργα, καθ’ ότι οι οδηγίες της Ε.Ε.
είναι σαφέστατες!
Περιφερειάρχα, είναι υπέρ του δέοντος σίγουρο ότι από ΠΕΠ θα
χρηματοδοτηθεί η επέκταση του προαστιακού προς το Λαύριο, η ηλεκτροκίνηση των
γραμμών Λάρισα - Βόλος και Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα κ.λπ., ενώ από το ΠΕΠ
Δυτικής Ελλάδος εξάλλου, είχε χρηματοδοτηθεί η αναβάθμιση του οδοντωτού των
Καλαβρύτων. Τέλος, όπως πάρα πολύ καλά γνωρίζετε Πέτρο Τατούλη, με € 80 εκατ.
από το ΠΕΠ Πελοποννήσου η ανακαίνιση της γραμμής Κόρινθος - Καλαμάτα από τον
προκάτοχό σας, εκτός πλέον αν δεν έχετε ενδιαφερθεί να ενημερωθείτε.
Αν και είναι η τέταρτη επέτειος των ψευδών σας, και θα
μπορούσε κάποιος να ισχυρισθεί ότι επιτρέπεται η χαλαρότητα, ωστόσο θα πρέπει
επί τέλους να επιδείξετε την επιβεβλημένη σοβαρότητα, να ενσκύψετε στο
πρόβλημα, καθ’ ότι όλοι γνωρίζουν ποιο αρνητικό ρόλο έχετε παίξει μέχρι σήμερα
και παίζετε για το συγκεκριμένο έργο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου