Στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας βρέθηκε το απόγευμα της Τρίτης 7
Ιουνίου 2016, ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος πλαισιούμενος από
τους συνοδούς του Ιερείς Παν/το Αρχιμανδρίτη κ. Αρκάδιο Ραζνύ, Πρωτ/ρο
κ. Δημήτριο Στεργιόπουλο και τους διακόνους του, προκειμένου να
χοροστατήσει στον πανηγυρικό Εσπερινό του πολιούχου της Κωμοπόλεως Αγίου
Θεοδώρου του Στρατηλάτου, του οποίου την ανακομιδή των Ι. Λειψάνων
εορτάσαμε...
Στον Εσπερινό συμμετείχαν οι π. Ιωσήφ Δρόσος, από την Ι. Μονή Παναγίας Κατακεκρυμμένης της Ι. Μ. Αργολίδος, ο π. Γρηγόριος Σελιανίτης εκ της Εξαρχίας της Πάτμου, οι εφημέριοι του Ι. Ναού π. Παναγιώτης Αντωνόπουλος και π. Ρωμανός Φωκάκης καθώς και ο π. Νικόλαος Αδάμ και οι Ιερομ. π. Πρόδρομος Αντωνίου και Ιεροδιακ. π. Λογγίνος Αρχόντης, αδελφοί της Ι. Μονής Αναστάσεως Χριστού Λουτρακίου.
Επίσης, παρέστησαν ο βουλευτής Κορινθίας κ. Χρίστος Δήμας, ο Δήμαρχος Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων, κ. Γεώργιος Γκιώνης, η Αντιδήμαρχος επί των Οικονομικών του ιδίου Δήμου κ. Μαρία Πρωτοπαππά, Δημοτικοί Σύμβουλοι, ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Γεώργιος Πετρίτσης, ο Διοικητής του Α.Τ. Λουτρακίου κ. Ευάγγελος Πιπέρης και ο Λιμενάρχης των Αγ. Θεοδώρων Ανθυποπλοίαρχος κ. Ευάγγελος Κοκολογιαννάκης.
Ο Σεβ. Μητροπολίτης μας αναφέρθηκε συνειρμικά και στους σύγχρονους αρνητές της Αναστάσεως του Σωτήρος μας, οι οποίοι προσπαθούν με διάφορους τρόπους να αποπροσανατολίσουν τους Χριστιανούς απομακρύνοντας τους από το Φως της Αναστάσεως του Χριστού και βυθίζοντάς τους στο σκοτάδι της αθεΐας ή των ψεύτικων θεών.
Εξ αφορμής μάλιστα της διοργάνωσης των «Νεμέων Αγώνων», που αγωνίζονται να τους αναβιώσουν όχι μόνο κάποιοι νεοπαγανιστές αλλά η ίδια η Πολιτεία(!), διευκρίνισε ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα με τον εορτασμό του γεγονότος, που και άξιο προβολής είναι και ιστορική σημασία αναμφισβήτητα έχει, αλλά με την θρησκευτική συσχέτιση, που επιδιώκουν οι επιτήδειοι να κάνουν, με την ανοχή και την σύμπραξη της Πολιτείας, φέρνοντας στο προσκήνιο τον Δωδεκαθεϊσμό, την ειδωλολατρία, τον νεοπαγανισμό και τον σύγχρονο, έως μανίας, ρατσιστικό αντιχριστιανισμό.
Συσχέτισε δε, αυτή την πράξη με την αντίστοιχη του Πολιτιστικού Συλλόγου του Πραθίου, που έχει το θράσος να κάνει μήνυση στην Εκκλησία και την Μητρόπολη για να διεκδικήσει απ’ αυτήν την διαχείριση της ομώνυμης Ι. Μονής της Παναγίας, ως τάχα αρχαιολογικού χώρου. Ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας, ολοκλήρωσε την ομιλία του με το ρητορικό ερώτημα προς το πολυπληθές εκκλησίασμα, «εμείς πιστεύουμε στην Ανάσταση ή όχι;» κάνοντας ταυτόχρονα και την διαπίστωση ότι όσοι πιστεύουμε στον Αναστάντα Κύριο μας δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα και κανέναν…
Στον Εσπερινό συμμετείχαν οι π. Ιωσήφ Δρόσος, από την Ι. Μονή Παναγίας Κατακεκρυμμένης της Ι. Μ. Αργολίδος, ο π. Γρηγόριος Σελιανίτης εκ της Εξαρχίας της Πάτμου, οι εφημέριοι του Ι. Ναού π. Παναγιώτης Αντωνόπουλος και π. Ρωμανός Φωκάκης καθώς και ο π. Νικόλαος Αδάμ και οι Ιερομ. π. Πρόδρομος Αντωνίου και Ιεροδιακ. π. Λογγίνος Αρχόντης, αδελφοί της Ι. Μονής Αναστάσεως Χριστού Λουτρακίου.
Επίσης, παρέστησαν ο βουλευτής Κορινθίας κ. Χρίστος Δήμας, ο Δήμαρχος Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων, κ. Γεώργιος Γκιώνης, η Αντιδήμαρχος επί των Οικονομικών του ιδίου Δήμου κ. Μαρία Πρωτοπαππά, Δημοτικοί Σύμβουλοι, ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Γεώργιος Πετρίτσης, ο Διοικητής του Α.Τ. Λουτρακίου κ. Ευάγγελος Πιπέρης και ο Λιμενάρχης των Αγ. Θεοδώρων Ανθυποπλοίαρχος κ. Ευάγγελος Κοκολογιαννάκης.
Ο Σεβ. Μητροπολίτης μας αναφέρθηκε συνειρμικά και στους σύγχρονους αρνητές της Αναστάσεως του Σωτήρος μας, οι οποίοι προσπαθούν με διάφορους τρόπους να αποπροσανατολίσουν τους Χριστιανούς απομακρύνοντας τους από το Φως της Αναστάσεως του Χριστού και βυθίζοντάς τους στο σκοτάδι της αθεΐας ή των ψεύτικων θεών.
Εξ αφορμής μάλιστα της διοργάνωσης των «Νεμέων Αγώνων», που αγωνίζονται να τους αναβιώσουν όχι μόνο κάποιοι νεοπαγανιστές αλλά η ίδια η Πολιτεία(!), διευκρίνισε ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα με τον εορτασμό του γεγονότος, που και άξιο προβολής είναι και ιστορική σημασία αναμφισβήτητα έχει, αλλά με την θρησκευτική συσχέτιση, που επιδιώκουν οι επιτήδειοι να κάνουν, με την ανοχή και την σύμπραξη της Πολιτείας, φέρνοντας στο προσκήνιο τον Δωδεκαθεϊσμό, την ειδωλολατρία, τον νεοπαγανισμό και τον σύγχρονο, έως μανίας, ρατσιστικό αντιχριστιανισμό.
Συσχέτισε δε, αυτή την πράξη με την αντίστοιχη του Πολιτιστικού Συλλόγου του Πραθίου, που έχει το θράσος να κάνει μήνυση στην Εκκλησία και την Μητρόπολη για να διεκδικήσει απ’ αυτήν την διαχείριση της ομώνυμης Ι. Μονής της Παναγίας, ως τάχα αρχαιολογικού χώρου. Ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας, ολοκλήρωσε την ομιλία του με το ρητορικό ερώτημα προς το πολυπληθές εκκλησίασμα, «εμείς πιστεύουμε στην Ανάσταση ή όχι;» κάνοντας ταυτόχρονα και την διαπίστωση ότι όσοι πιστεύουμε στον Αναστάντα Κύριο μας δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα και κανέναν…
2 σχόλια :
-
ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΧΟΜΕΙΝΙΔΕΣ ΟΤΙ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΛΛΑΤΕ
ΜΕ ΠΟΤΑΜΙΑ ΑΙΜΑΤΟΣ. ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΤΩ Ν
ΙΟΥΔΑΙΩΜ.
-
Τι θα πει τάχα αρχαιολογικός χώρος;;;;
Στο χώρο που κάποτε υπήρχε ναός της Ήρας, της βασίλισσας των θεών, και από τον 11ο αιώνα βυζαντινό μνημείο, κέντρο διακίνησης πληροφοριών για τους Οπλαρχηγούς του ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ των Ελλήνων το 1821 θα έρθουν οι παπάδες και θα μας πουν ότι είναι αποκλειστικά χώρος προσευχής;;;;
Που πάνε οι νόμοι του κράτους;;;
Ο καθένας θα λέει από άμβωνα ότι του καπνίσει;;;;
Αν το θες έτσι Διονύση τότε, με το να χαρακτηρίζεις το χώρο ως χώρο προσευχής και εφόσον στους Αρχαίους χρόνους υπήρχε ναός της Ήρας (και μάλιστα κάτω από τα θεμέλια του παλιού ναού, τότε θα πάμε πάνω κι εμείς να οργανώσουμε νέο Παρθενών προς τιμήν της Ήρας.
Ο δε ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ δεν αποτελεί μυθοπλασία, όπως σ αρέσει να τον χαρακτηρίζεις, με τα πρόβατα από κάτω να φωνάζουν "ναι" στα ερωτήματα που θέτεις, αλλά το μεγαλύτερο ρεύμα όλων των εποχών, εκείνο που προσέγγισε την έννοια του θείου και έθεσε τις βάσεις για την εξάπλωση του Χριστιανισμού.
Όσο και αν προσπάθησαν οι όμοιοί σου στο Βυζάντιο να διαλύσουν τον Ελληνισμό δεν τα κατάφεραν διότι ο Ελληνισμός ακτινοβολεί πάντα και παντού.
Και να σου πω και κάτι φιλικά;; Θυμάσαι κάποτε που εσείς οι παπάδες κλείνατε "ειδωλολατρικούς" ναούς;; θυμάσαι που καίγατε βιβλιοθήκες που περιείχαν τα συγγράμματα των Αρχαίων Ελλήνων μεταξύ αυτών και τη Βιβλιοθήκη του Μεγάλου Αυτοκράτορα Ιουλιανού (εκείνου που οι όμοιοί σου αποκάλεσαν παραβάτη);;;
Θυμάσαι που εκδιώκατε από την αυτοκρατορία ακόμα και σφαγιάζατε όσους ομολογούσαν πως είναι Έλληνες;;
Θυμάσαι που καταδικάσατε τον Λέοντα Γ' τον Ίσαυρο ως αιρετικό, εκείνον δηλ που με το διάταγμα του 732 (υπαγωγή της Ελλάδος και του Ανατολικού Ιλλυρικού στην εκκλησιαστική δικαιοδοσία της Κπολης) έσωσε τον ελληνισμό;;;
Θυμάσαι που αφορίσατε στο Συνοδικό της Ορθοδοξίας τον φανατικό ελληνόφιλο αυτοκράτορα Ηράκλειο;;;
ή μήπως θυμάσαι τα τέρατα Θεοδόσιο τον Μεγάλο, Ιουστινιανό και Θεοδώρα που πολεμούσαν με μίσος και μανία την Ελλάδα;; ή μήπως θες να σου θυμήσω τη δυναστεία των αγγέλων που παρέδωσε την Πόλη στους ομοϊδεάτες Λατίνους;;;
Προκειμένου όμως να σε βοηθήσω διατίθεμαι να σου κάνω δώρο το τρίτομο έργο "Εμείς οι Έλληνες" να μάθεις για τα εγκλήματα των παπάδων κατά του ελληνισμού.
Δευκαλίων
loutrakiblog
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου