Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΑΡΧΙΚΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΑΡΧΙΚΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ

ΕΠΕΙΓΟΝ !!! ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ 21. ΈΤΣΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ…
ΟΙΜΟΣ- ΑΘΗΝΑ: ΕΝ ΟΨΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΝΦΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΦΟΡΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΜΑΣ. ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΑΓΩΓΕΣ!
Γράφει ο Ι. Κ.
Σήμερα 20/7 έλαβα συστημένη επιστολή από την εφορία Ναυπλιου όπου μου ανακοινώσε την εγγραφή υποθήκης της α΄ κατοικίας μου για το ποσό οφειλής των 4,238 € (το οποίο προέρχεται από την εισφ. Αλλ. Του 2011, το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. ,το Ε.Ε.Τ.Α. και τον Ε.Ν.Φ.Ι.Α.) τα οποία ουδέποτε αποδέχτηκα ως οφειλή των δυνάμεων κατοχής της πατρίδας μας .
Αφού κατάσχεσαν μέσω της ΠΕΙΡΑΙΩΣ 340 € από λογαριασμό που ήμουν συνδικαιούχος (τα οποία δεν απεδόθησαν στο υπ.οικ. )και είδαν ότι δεν μπορούν να εισπράξουν από αλλού , διότι είμαι άνεργος αυτή τη στιγμή , προχώρησαν οι αθεόφοβοι στην υποθήκευση.
Έχω καταθέσει ένα σκασμό έγγραφα έως σήμερα εξηγώντας τους λόγους άρνησης αποδοχής και εξόφλησης των οφειλών αυτών μη έχοντας λάβει ουδεμία απάντηση , παρά μόνο ότι εφαρμόζουν το νόμο .
Το σατανικό σχέδιο αρπαγής της περιουσίας μας μέσω της Ατζέντας 21 και 30, εφαρμόζεται κατά γράμμα από τους μισθοφόρους εκφραστές του Δ’ ΡΑΙΧ και της παγκοσμιοποίησης .
Παρακαλώ όποιος μπορεί να μου προτείνει κάτι ( που δεν έχω πράξει ακόμα αντιστεκόμενος )που να έχει νομική υπόσταση ( πριν τους πλακώσω στις αγωγές ) ας επικοινωνήσει μαζί μου .
Ι. Κ. Ναύπλιο
ΠΗΓΗ
oimos-athina

Δεν υπάρχουν σχόλια: