Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Rail Running 50 χιλιομέτρων πάνω σε σιδηροδρομικές γραμμές με αφετηρία την Νέα Πέραμο και Τερματισμό στην Αρχαία Δίολκο στο Λουτράκι.




Rail Running Diolkos 27 Noεμβριου 2016

 Όπως και πέρσι έτσι και φέτος με ιδιωτική πρωτοβουλία θα πραγματοποιηθεί ο δύσκολος αγώνας Rail Running 50 χιλιομέτρων πάνω σε σιδηροδρομικές γραμμές με αφετηρία την Νέα Πέραμο και Τερματισμό στην Αρχαία Δίολκο στο Λουτράκι.


Αγγελόπουλος Γιάννης
 Δημήτρης Χατζής




Περιγραφή αγώνα
                      Περιγραφή αγώνα και Tεχνική Ενημέρωση.
Η εκδήλωση στοχεύει στην ανάδειξη μιας επαναστατικής καινοτομίας που συντελέστηκε στην περιοχή της Κορίνθου.
 Οι αθλητές θα επιχειρήσουν μια βουτιά στο χρόνο, διανύοντας αντίστροφη πορεία 50 χιλιομέτρων και 2.700 περίπου ετών.
 Τερματισμός, θα είναι η αφετηρία της ιδέας για κίνηση σε σταθερή τροχιά, ο (η) Δίολκος του Ισθμού της Κορίνθου..
Αφετηρία, μια σύγχρονη εκδοχή της ιδέας αυτής.
Στα εκατό περίπου μέτρα απέναντι απ’ τον Προαστιακό Σταθμό της Νέας Περάμου (προς την πλευρά της θάλασσας) θα δοθεί η εκκίνηση.
Οι αθλητές θα ακολουθήσουν  αρχικά τα κίτρινα σημάδια στην άσφαλτο και μετά σήμανση με ταινία έργου, για περίπου ένα  χιλιόμετρο με ελαφριά κατηφορική κλίση.
Μόλις αντικρίσουν τις γραμμές,  θ’ ανεβούν  στις υπερυψωμένες  ράγες και θα πορευτούν δεξιά εγκαταλείποντας το δρόμο.
Απ’ εκεί ως τον πρώτο σταθμό θα κινούνται πάνω στις ράγες ή μέχρι ένα μέτρο έξω από αυτές, στο υλικά ομοιογενές εξωτερικό πλαίσιο, χωρίς καμία παρέκκλιση απ’ αυτές.
Οι αθλητές, καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, είναι υποχρεωμένοι να τηρούν τον παραπάνω κανόνα.
 Εξαίρεση αποτελούν:
 Τα σημεία παράκαμψης που ορίζονται απ’ τους διοργανωτές.
 Οι  διασταυρώσεις με αυτοκινητόδρομους.
 Τα σημεία που η γραμμή διχάζεται για κάποιο διάστημα (π.χ. στο σταθμό Μεγάρων ή λίγο πριν το σταθμό στην Κακιά Σκάλα όπου οι αθλητές μπορούν να κινούνται ανάμεσα στη διπλή γραμμή σε χώμα ή τσιμέντο).
Θα πρέπει καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις διασταυρώσεις του σιδηροδρομικού δικτύου με το οδικό, για διερχόμενα οχήματα.
Επίσης θα πρέπει να είναι προσεκτικοί στις υπερυψωμένες γέφυρες.
Η πρώτη  ψηλή γέφυρα που θα συναντήσουν αμέσως μετά την είσοδο στις ράγες, θα είναι μια πρώτη δοκιμή της αίσθησης σε γέφυρες μακρύτερες των δέκα κάθετων δοκαριών.
Αν νοιώθετε πως δυσκολεύεστε, κατεβείτε προσέχοντας για διερχόμενα οχήματα στο δρόμο και ξαναμπείτε σε «τροχιά» αμέσως μόλις την προσπεράσετε.
Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και σε όποια άλλη γέφυρα κρίνετε σκόπιμο, ξαναμπαίνοντας αμέσως στις απέναντι ράγες.

      1oς Σταθμός Μέγαρα
Περίπου στο 9,6 χιλιόμετρο, οι αθλητές θα φτάσουν στην πόλη των Μεγάρων και μετά από λίγο στον πρώτο σταθμό, όπου θα έχουν την ευκαιρία να δούνε κτίρια του παλιού σιδηροδρομικού σταθμού και τις παλιές αμαξοστοιχίες.
Παραθέτουμε παρακάτω κείμενο σχετικό με την ιστορία του Σταθμού.
Ο ΠΑΛΙΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΓΑΡΩΝ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΘΗΚΕ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 1885.
ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΟ ''ΧΡΕΩΝΟΥΝ'' ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΤΟ ΧΑΡΙΛΑΟ ΤΡΙΚΟΥΠΗ,       
ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ 31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 1881 Ο Α. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΣ ΕΙΧΕ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ – ΠΑΤΡΩΝ.
              ΤΟ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΔΙΑΜΑΧΗΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ!
              ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 1882 Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ''ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΑΘΗΝΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ – ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟΥ '' ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΑΡΧΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΙΣ 21 ΜΑΙΟΥ 1884.

2oς σταθμός Κακιά Σκάλα
Από τα πιο όμορφα σημεία της διαδρομής.
Οι αθλητές θα έχουν  για πολλά χιλιόμετρα στο οπτικό τους πεδίο τα επιβλητικά βράχια δεξιά του όρους Γεράνεια (ύψος Κακιάς Σκάλας) και αριστερά τη θάλασσα του Σαρωνικού.
Θα περάσουν  γέφυρες, τούνελ καθώς και μια χαρακτηριστικά ψηλή γέφυρα  στο 16,2  χιλιόμετρο της διαδρομής, στην οποία υπάρχει χιλιομετρική σήμανση.
Στο σημείο αυτό παρακαλούμε τους αθλητές να περάσουν από τη  γέφυρα με προσοχή και ένας-ένας.
Μετά από 2 χιλιόμετρα στο 18,2 θα φτάσουν στο 2ο σταθμό του αγώνα λίγο πριν την Κινέτα.
Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, στην Κακιά Σκάλα έμενε ο Σκίρωνας.
Ο μύθος του Θησέα και του Σκίρωνα, υποδηλώνει τη διαχρονική νευραλγική σημασία του περάσματος για τους ταξιδιώτες.
Λίγο ψηλότερα, περνούν οι σήραγγες της Εθνικής Οδού με τα ονόματα των δύο μυθικών προσώπων.

      3ος Σταθμός Πάρκιγκ Προστιακού Κιννέτας
Αμέσως μετά το 2ο σταθμό, οι αθλητές ακολουθούν ασφάλτινη παράκαμψη με σήμανση από κορδέλες έργου και κίτρινο χρώμα για περίπου 3 χιλιόμετρα.
 Στο 21,7 χιλιόμετρο, πριν τη χαρακτηριστική πινακίδα που αναγράφει Κινέτα και οριοθετεί την έναρξη του οικισμού, ξαναμπαίνουν στη σιδηροδρομική γραμμή.
Μετά από περίπου 3,5 χιλιόμετρα, οι αθλητές φτάνουν στον προαστιακό σταθμό της Κινέτας, με χιλιομετρική ένδειξη 24,5.
Εκεί θα βρούνε τον 3ο σταθμό υποστήριξης.

4ος Σταθμός Άγιοι Θεόδωροι
Μετά το πάρκινκ του προαστιακού σταθμού της Κινέτας, οι αθλητές θα διασχίσουν κάθετα οδόστρωμα και αμέσως θα ανεβούν σε λοφάκι, λοξά δεξιά, ακολουθώντας ταινίες έργου και κίτρινα σημάδια.
 Προσοχή!!!  Κανείς αθλητής δεν πρέπει να προσπεράσει τις παλιές ράγες αγνοώντας τα σημάδια, γιατί κινδυνεύει να βρεθεί στον ενεργό συρμό.
Ακριβώς μπροστά και σε μικρή απόσταση βρίσκονται οι καινούργιες γραμμές του προαστιακού (διακρίνονται από τα καλώδια που βρίσκονται πάνω τους).
 Οι αθλητές πρέπει να στραφούν αριστερά ακολουθώντας σχολαστικά τα σημάδια και να κινηθούν παράλληλα και σε απόσταση ασφαλείας από αυτές  για 250 περίπου μέτρα  σε μονοπάτι-χωματόδρομο.
 Τότε μπορούν με ασφάλεια να ξαναμπούν στις παλιές γραμμές.
 θα συνεχίσουν κινούμενοι πάνω σ΄αυτές μέχρι τον επόμενο σταθμό των Αγίων Θεοδώρων στο 32,3 χιλιόμετρο της διαδρομής.

     5ος Σταθμός Καλαμάκι Κορινθίας
Μετά το σταθμό των Αγίων Θεοδώρων, υπάρχει διασταύρωση που οι γραμμές έχουν αφαιρεθεί.
Εκεί, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή λόγω της ταχύτητας που αναπτύσσουν τα οχήματα.
Η διαδρομή γενικά κινείται πάνω στις ράγες χωρίς καμία παράκαμψη, περνάει κάποια βιομηχανικά συγκροτήματα και αποθήκες και τα διυλιστήρια μέχρι να φτάσει στον επόμενο σταθμό Καλαμάκι στο 42ο χιλιόμετρο.

      Τερματισμός Αρχαία Δίολκος
Δύο χιλιόμετρα μετά τον σταθμό, οι αθλητές θα περάσουν μια διάβαση στην παλαιά εθνική οδό Αθηνών Κορίνθου που χρειάζεται προσοχή διότι τα αυτοκίνητα/φορτηγά κινούνται με μεγάλες ταχύτητες.
 Κατόπιν θα συνεχίσουν πάνω στην σιδηροδρομική γραμμή μέχρι τη σιδηροδρομική γέφυρα του Ισθμού.
Θα την παρακάμψουν ακολουθώντας αριστερά τους σημάδια, που θα τους οδηγήσουν στην  πεζογέφυρα του Ισθμού.
 Αμέσως μετά τη γέφυρα, οι αθλητές στρέφονται δεξιά στα σημάδια, μέχρι να ξαναμπούν στις γραμμές.
  Η διαδρομή κινείται στις ράγες για λιγότερο από τέσσερα χιλιόμετρα,  ενώ 250 μέτρα πριν τον τερματισμό, κάνει μια δεξιά παράκαμψη σε μονοπάτι-χωματόδρομο, ώσπου να προσπεράσει  ανασκαμμένο τμήμα του αρχαίου Διόλκου.
Στον ανοιχτό χώρο παραπλεύρως της γέφυρας της Ποσειδωνίας βρίσκεται κι ο τερματισμός.

  • goRUN

Δεν υπάρχουν σχόλια: