Το θέμα των αεροψεκασμών, των λεγόμενων Chemtrails, κατοικημένων περιοχών του πλανήτη είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλούς ανθρώπους
Εξ αιτίας αυτού του ενδιαφέροντος, έχουν γραφεί πολλά επιστημονικά άρθρα και έχουν γίνει πολλές επιστημονικές μελέτες που αποδεικνύουν ότι συγκεκριμένες χημικές ουσίες που επηρεάζουν αρνητικά την υγεία των ανθρώπων, όπως επί παραδείγματι, το βάριο και το αλουμίνιο, ψεκάζονται στην ατμόσφαιρα από τζετ και αεροπλάνα. Οι αεροψεκασμοί αυτών των βλαπτικών ουσιών γίνονται, είτε μέσω της εισαγωγής τους στα καυσαέρια των επιβατικών και εμπορικών αεροπλάνων, είτε ειδικότερα μέσω τζετ αεροπλάνων με ειδικά διαμορφωμένες διατάξεις ψεκασμού με μπεκ.
Παρ’ όλες τις αποδείξεις, ή έστω ισχυρές ενδείξεις κατά άλλους, έχει αναπτυχθεί, κυρίως στο διαδίκτυο, ένας αντίλογος για το θέμα των αεροψεκασμών, αντίλογος ο οποίος περιστρέφεται γύρω από κάποιες συγκεκριμένες εξηγήσεις, του τι είναι αυτές οι περίεργες, μεγάλου μήκους, ουρές που βλέπουμε συχνά να αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα.
Όσοι απορρίπτουν λοιπόν, το ότι ψεκάζονται συγκεκριμένες ουσίες από τα αεροπλάνα, ισχυρίζονται ότι το όλο θέμα βρίσκει εξήγηση από φαινόμενα, όπως το πάγωμα των καυσαερίων στα ύψη όπου πετούν τα αεροπλάνα, μια και οι θερμοκρασίες εκεί είναι ιδιαίτερα χαμηλές, το φαινόμενο στροβιλισμού του αέρα γύρω από τα φτερά των αεροπλάνων ή και από την λεγόμενη διαδικασία απόρριψης καυσίμου σε έκτακτες καταστάσεις ,το λεγόμενο Fuel Dumping.. Κατά πόσο όμως έχουν βάση αυτές οι εξηγήσεις και κατά πόσο σχετίζονται με τις τεράστιες ουρές που βλέπουμε συχνά στον ουρανό ;
Ξεκινώντας με την εξήγηση που δίνεται συχνά για το πάγωμα των καυσαερίων λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών που επικρατούν στα ύψη όπου πετούν τα αεροπλάνα, να πούμε ότι σαν φαινόμενο υφίσταται μεν, αλλά δεν πρέπει να συγχέεται με τις τεραστίου μήκους γραμμές που βλέπουμε, διότι το πάγωμα του καυσαερίου των αεροπλάνων δημιουργεί μια λεπτή γραμμή μικρής διάρκειας μερικών δευτερολέπτων, τα λεγόμενα Contrails.
Αυτές οι γραμμές των Contrails δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τις παχιές, μεγάλου μήκους, γραμμές που εμμένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα και απλώνονται στον ουρανό. Αυτές οι γραμμές δημιουργούνται από προσμίξεις χημικών στο καύσιμο μείγμα των αεροπλάνων, ουσιών όπως το βάριο, ο υδράργυρος και το αλουμίνιο, όπως έχουν καταγγείλει πιλότοι αεροπλάνων και επιστήμονες που έχουν μελετήσει το έδαφος περιοχών πάνω από τις οποίες γίνονται τέτοιοι αεροψεκασμοί.
Όσον αφορά το φαινόμενο του στροβιλισμού του αέρα που δημιουργείται από τα φτερά των αεροπλάνων, είναι ένα φαινόμενο που συναντάμε και στους αγώνες του μηχανοκίνητου σπορ της Formula 1, όπου παρατηρείται κάποιες φορές να δημιουργείται στις πτέρυγες των μονοθεσίων ένας στροβιλισμός του αέρα ο οποίος γίνεται εμφανής μετά από προσεκτική παρατήρηση και δεν είναι κάτι εκτεταμένο και εμφανέστατο, ούτως ώστε να γίνεται εύκολα αντιληπτό από τον παρατηρητή-θεατή.
Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι το φαινόμενο όταν δημιουργείται στα αεροπλάνα δεν είναι δυνατόν να είναι ορατό από κάποιον παρατηρητή που βρίσκεται στο έδαφος, επομένως ο συσχετισμός του φαινομένου αυτού με τις απέραντες γραμμές που βλέπουμε στον ουρανό είναι εσφαλμένος. Δεν είναι δυνατόν το φαινόμενο του στροβιλισμού του αέρα να δημιουργεί στον ουρανό ουρές χιλιομέτρων που απλώνονται και διαρκούν ώρες ολόκληρες σχηματίζοντας εν τέλει εκτεταμένο νέφος.
Τέλος κυκλοφορεί και η εξήγηση ότι αυτές οι γραμμές είναι αποτέλεσμα της διαδικασίας Fuel Dumping, μίας διαδικασίας που χρησιμοποιείται στα αεροπλάνα σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και αφορά την απόρριψη του καυσίμου τους, όπως για παράδειγμα στις περιπτώσεις όπου ένα αεροπλάνο, ενώ έχει απογειωθεί πρέπει να πραγματοποιήσει έκτακτη προσγείωση μετά από λίγο καθώς στις προσγειώσεις τα αεροπλάνα πρέπει να έχουν λιγότερο καύσιμο από το λεγόμενο μέγιστο βάρος προσγείωσης (MLW – Maximum Landing Weight). Και αυτός ο ισχυρισμός καταρρίπτεται λοιπόν, γιατί δεν είναι δυνατόν για παράδειγμα 5 ή 6 αεροπλάνα, τα οποία αφήνουν ουρές και σε πολλές περιπτώσεις για 2 και 3 συνεχόμενες μέρες να αντιμετωπίζουν κατάσταση έκτακτης προσγείωσης, βάσει απλής λογικής και του νόμου των πιθανοτήτων δεν είναι δυνατόν να συμβεί κάτι τέτοιο.
Επίσης, όσοι απορρίπτουν το ότι υφίστανται τέτοιοι αεροψεκασμοί χημικών ουσιών θα πρέπει να σκεφτούν γιατί οι γραμμές αυτές που παρατηρούμε να απλώνονται στον ουρανό, ακολουθούνται σχεδόν πάντα από τη δημιουργία νεφελών και συννέφων, αλλά και από παθολογικά συμπτώματα κατοίκων των περιοχών πάνω από τις οποίες παρατηρούνται αυτές οι χημικές ουρές (Chemtrails).
(Aκολουθούν στοιχεία και δεδομένα από το βιβλίο «Βιομηχανία Υποταγής Συνειδήσεων» του Δημοσθένη Λιακόπουλου)
Όσον αφορά τον επηρεασμό της υγείας των ανθρώπων από το φαινόμενο των αεροψεκασμών να αναφέρουμε το εξής παράδειγμα
– Σε μία περιοχή 50 τετραγωνικών χιλιομέτρων γύρω από την Εσπανόλα, Οντάριο, όπου έλαβαν χώρα επί μήνες το 1998 τέτοιοι ψεκασμοί, οι κάτοικοι υπέφεραν από έντονους πονοκεφάλους, χρόνιους πόνους στις κλειδώσεις, ζαλάδες, ξαφνική ακραία κούραση, έντονες κρίσεις άσθματος, συμπτώματα παρόμοια μ’ εκείνα της γρίππης, αλλά χωρίς πυρετό, απώλεια βραχυπρόθεσμης μνήμης. Εργαστηριακές αναλύσεις των βροχοπτώσεων στην Espanola, βρήκαν αντανακλαστικά σωματίδια quartz και επίπεδα αλουμινίου πέντε φορές πάνω από τα μεγαλύτερα επιτρεπτά όρια σύμφωνα με τις προδιαγραφές υγείας και ασφαλείας του κρατιδίου Ontario.
Επί πλέον ο Edward Teller, ο πατέρας της βόμβας υδρογόνου και αντιπυραυλικής ασπίδας (πόλεμος των άστρων), εισηγήθηκε το 1997 στην κυβέρνηση των ΗΠΑ τη μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου με τη διασπορά μικρών σωματιδίων του αλουμινίου σε ολόκληρο τον πλανήτη. Ουσιαστικά στην γραπτή του εισήγηση με τίτλο «Φαινόμενο του θερμοκηπίου και εποχή των παγετώνων : Η προοπτική επιρροής της πλανητικής αλλαγής με βάση τη φυσική, τονίζει ότι οι αρνητικές επιπτώσεις από την συνθήκη του Κιότο στην παραγωγή ενέργειας από κάρβουνο και πετρέλαιο μπορούν να αντιμετωπιστούν γεμίζοντας τους ουρανούς με φωτοδιασκορπιστικά σωματίδια, όπως το οξείδιο του Αργιλίου.
Επομένως με βάση την εισήγηση του Teller πραγματοποιούνται αεροψεκασμοί χημικών ουσιών σε όλο τον πλανήτη με σκοπό δήθεν την αντιμετώπιση του φαινομένου του θερμοκηπίου. Σκεπτόμενοι όμως ότι η υπερθέρμανση του πλανήτη είναι μία απάτη που έχουν προωθήσει οι κοσμοκράτορες του πλανήτη φυλακή καταλαβαίνουμε ότι υπάρχει δόλος που ψεκάζονται τέτοιες βλαβερές για την υγεία του ανθρώπου χημικές ουσίες.
Μια μεγάλη απόδειξη, για το ότι υπάρχει και ο εξοπλισμός για να γίνονται αυτοί οι αεροψεκασμοί ουσιών, είναι τα λεγόμενα διπλώματα ευρεσιτεχνίας, τα οποία είναι επικυρωμένες επίσημες πατέντες. Θα αναφέρουμε μερικά παραδείγματα τέτοιων εξοπλισμών, οι οποίοι αφορούν τους αεροψεκασμούς ουσιών, τα οποία είναι επίσημες πατέντες εγκεκριμένες από το επίσημο γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας στις ΗΠΑ, με αριθμό πατέντας, ημερομηνία έγκρισης και τίτλο :
(Οι πατέντες είναι δοσμένες από τον τόμο «ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΑΝ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ» του Jerry E Smith των εκδόσεων Λιακόπουλος)
– 1338343 – 27 Απριλίου 1920 – Διαδικασία και Εξοπλισμός Για την Παραγωγή έντονων τεχνητών Νεφών, Ομιχλών και Αχλών
– 1619183 – 1 Μαρτίου 1927 – Διαδικασία Παραγωγής Νεφών Καπνού Από Κινούμενο Αεροσκάφος
– 1892132 – 27 Δεκεμβρίου 1932 – Εξάρτημα Νεφελοποίησης Για Τις Εξατμίσεις Κινητήρων Αεροπλάνων
– 1977075 – 1 Μαϊου 1934 – Εξοπλισμός Ψεκασμού Αεροπλάνου
– 2582678 – 15 Ιουνίου 1952 – Εξοπλισμός Διασποράς Υλικού Για Αεροπλάνα
Οι πατέντες αυτές, όπως και τα πάμπολλα στοιχεία πολλών επιστημόνων και ακαδημαϊκών, καταμαρτυρούν ότι γίνονται αεροψεκασμοί βλαπτικών χημικών ουσιών και ιών από αεροπλάνα με ειδικά διαμορφωμένες διατάξεις ψεκασμού με μπεκ, αλλά και απλών επιβατικών και εμπορικών αεροπλάνων, το καύσιμο των οποίων περιέχει προσμίξεις τέτοιων βλαπτικών χημικών ουσιών, όπως το βάριο, ο υδράργυρος και το αλουμίνιο, και χρησιμοποιούνται για τους σκοπούς των αφεντικών του πλανήτη που θέλουν να μετατρέψουν τον παγκόσμιο πληθυσμό σε ένα στοκ υποτονικών, υπνωτισμένων, υπάκουων και εύκολα χειραγωγήσιμων ανθρώπων-ζόμπι.
Chatador
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου