Και ενώ έχει υπάρξει σαφής δέσμευση και αναφορά για έργα όπως το Πάτρα – Πύργος (οδικό δίκτυο) και το Κιάτο – Ροδοδάφνη (σιδηροδρομικό δίκτυο) από τον Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη (από την Ολυμπία πριν λίγες ημέρες) για τον Προαστιακό του Λουτρακίου ο Χρήστος Σπίρζτης περιορίστηκε σε… προβλέψεις!
Είπε λοιπόν ο Υπουργός πως “προβλέπει” να γίνει η συμβασιοποίηση του έργου για την κανονικοποίηση της υφιστάμενης μετρικής μονής σιδηροδρομικής Γραμμής Ισθμός – Λουτράκι με ηλεκτροκίνηση, το δεύτερο τρίμηνο του 2019!
Θα θυμίσουμε εδώ τις ανακοινώσεις που είχαν γίνει από το Λουτράκι τον Φεβρουάριο του 2018 και από τους δυο γενικούς γραμματείς του Υπουργείου, ανακοινώσεις που έδιναν σαφές χρονοδιάγραμμα, ήτοι:
• Οκτώβριος του 2017: Διασφαλίστηκε η ένταξη της σύνδεσης στο αναθεωρημένο ΕΣΠΑ.
• 20/11/17: Έγκριση από την ΕΡΓΟΣΕ των τεχνικών χαρακτηριστικών
• 22/12/17: Άνοιγμα της ΣΑΕ (Κωδικός πληρωμής) του έργου
• 12/2/18: Έγκριση από το Δ.Σ της ΕΡΓΟΣΕ των τευχών δημοπράτησης
• 15/2/18: Δημοσίευση στην επίσημη εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Κοινότητας
• 23/3/18: Κατάθεση αιτήσεων – προσφορών
• Σεπτέμβριος 2018 ( το αργότερο) : Υπογραφή Σύμβασης
• Φεβρουάριος 2020: Ολοκλήρωση του έργου
Το έργο προβλέπει την σύνδεση του Λουτρακίου με την κεντρική σιδηροδρομική γραμμή και περιλαμβάνει:
• Κανονική γραμμή τραίνου 6,4 χλμ ( απόστασης Ισθμός – Λουτράκι)
• Δευτερεύουσα γραμμή στον Ισθμό για διέλευση προς Κόρινθο και Λουτράκι
• Ηλεκτροκίνησης και σηματοδότηση γραμμής
• Ανακαίνιση σιδηροδρομικού σταθμού Ισθμού και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου
• Αποβάθρες σε Ισθμό , Καζίνο – Μηχανικό και Λουτράκι (οδός Αιγαίου)
• Τοποθέτηση αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων
• Δυνατότητα απευθείας σύνδεσης Λουτρακίου με Κόρινθο και Αθήνα
• Ένταξη και ως στάση του Προαστιακού
«Σήμερα με τις ημερομηνίες αυτές ολοκληρώνουμε την πρώτη φάση του έργου , για εμάς η ολοκλήρωση θα έρθει όταν το τραίνο μπει στις γραμμές” είχε πει τότε ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας κ. Θάνος Βούρδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου