Τρίτη 16 Απριλίου 2013

ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΣΠΕΥΔΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΙΓΑΙΟΥ!

Γιατί επισταμένα κι αγωνιωδώς ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης δια του προέδρου του περιφερειακού συμβουλίου Γιώργου Πουλοκέφαλου απαιτεί επισταμένως από τους συνδυασμούς της αντιπολίτευσης να μην συζητηθεί το θέμα της έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου;
 
Ποια είναι τα νέα παιχνίδια που πρέπει να παιχθούν σε βάρος μιας ολόκληρης πόλης;
Βαριά δεν είναι πλέον η δυσοσμία που αναβλύζει η συγκεκριμένη υπόθεση;
Λίγη ντροπή δεν υπάρχει πλέον στους πολιτικούς ταγούς, που κόπτονται για κάποια συγκεκριμένα ιδιωτικά οικονομικά συμφέροντα σε βάρος των κατοίκων μιας ολόκληρης πόλης;
Ο Πέτρος Τατούλης θα πρέπει να έχει υπόψη του ότι για το συγκεκριμένο θέμα έχει απωλέσει την αξιοπιστία του. Γιατί διαφορετικά ο προαστιακός του Λουτρακίου σήμερα μπορεί να έτρεχε στις ράγες!
Μάλλον ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου θα πρέπει να αλλάξει το φέρεσθαί του… και να αρθεί το ύψος των περιστάσεων. Να συμπεριφερθεί ως περιφερειάρχης που δρα και μεριμνά προς το συμφέρον κοινωνικού συνόλου κι όχι εξ αντανακλάσεως να φαίνεται ότι κάνει τα πάντα προκειμένου να αξιοποιηθεί η κτηματική περιουσία ενός και μόνου ανθρώπου σε βάρος περίπου 15.000 μονίμων κατοίκων κι άλλων περίπου 80.000 παραθεριστών;
 
Ευτυχώς που υπάρχουν οι ξένοι,
γιατί από τα γηγενή πολιτικά πρόσωπα είναι δύσκολο να δούμε ανάπτυξη και πρόοδο στο Λουτράκι, που πέραν από το casino, το Loutraki Thermal Spa και το Δημοτικό Κολυμβητήριο την τελευταία εικοσαετία δεν έχει να επιδείξει τίποτα περισσότερο, σε έργα και υποδομές που αναβαθμίζουν την εικόνα του για να προσελκύσουν τους ξένους, αν και έρεαν ποτάμι κατά εκατοντάδες τα εκατομμύρια ευρώ τα προηγούμενα χρόνια και ειδικότερα την πρώτη δεκαετία που το κατασκευαστικό κόστος ήταν σχεδόν το μισό.
 
Άλλη μια φορά τα πολιτικά πρόσωπα όχι μόνον του δήμου Λουτρακίου, αλλά και του νομού Κορινθίας με τη μετάβασή τους στον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Σταύρο Καλογιάννη, καθώς επίσης και το συμβούλιο της περιφερειακής ενότητας Κορινθίας, αντί ως γνώμονα και κορωνίδα να έχουν το συμφέρον των πολιτών του δήμου Λουτρακίου, συμπεριφέρονται με κριτήρια «ολίγον έγκυος», λοξοκοιτώντας κι ευνοώντας σε βάρος της κοινωνίας του Λουτρακίου, μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού ιδιοκτησιακά και επιχειρηματικά συμφέροντα.
Οι ταγοί του τόπου, από τη στιγμή που συμφέρον του δήμου Λουτρακίου είναι να μπει ο προαστιακός στο Λουτράκι και παράλληλα ο σταθμός του Ισθμού να κατασκευασθεί στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη, δεδομένου ότι υπάρχει σχετική έκθεση που τεκμηριώνει το παραπάνω για την αποτελεσματικότητα του έργου και την ομαλή διακίνηση των επιβατών, λαμβανομένου υπόψη ότι σ’ αυτή την επιλογή συνηγορεί και η παγκόσμια σιδηροδρομική πρακτική, όχι μόνον δεν δρουν σύμφωνα με το συμφέρον των κατοίκων του, αλλά στη συγκεκριμένη συνάντηση εμφανίσθηκαν με το μεσοβέζικη θέση δηλώνοντας, εμάς μας ενδιαφέρει να μπει ο προαστιακός στο Λουτράκι κι ας γίνει σταθμός στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος. Κάτι που είναι πέραν από κάθε λογική και ως έργο θα φαντάζει κολοβό, ενώ θα είναι δυσλειτουργικό!
Παράλληλα, επειδή έπεσε στο τραπέζι και το θέμα της παραφιλολογίας των μελετών, αυτό που προέχει κι επιβάλλεται είναι σήμερα, τώρα -γιατί δεν υπάρχουν άλλα χρονικά περιθώρια- να γίνει η ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ Πελοποννήσου περιόδου 2007 - 2013, προκειμένου να καταστεί εφικτό να προωθηθεί το έργο από τον ΟΣΕ για να ξεκινήσουν οι σχετικές μελέτες. Γιατί απλά, χωρίς ένταξη στο ΕΣΠΑ η διενέργεια μελετών πρώτα, σημαίνει σε απλά ελληνικά η μπάλα στην κερκίδα.
Ευτυχώς που υπάρχουν οι ξένοι!
Στο πλαίσιο αυτό, με γνώμονα δηλαδή το αυτονόητο, να μπει ο προαστιακός σιδηρόδρομος στην πόλη του Λουτρακίου, αν δεν υπήρχαν πολιτικά πρόσωπα τα οποία δεν διαθέτουν άμεση πρόσβαση στο δήμο Λουτρακίου, το θέμα προαστιακός για άλλη μια φορά θα είχε θαφτεί. Ωστόσο, το συγκεκριμένο έργο παραμένει ζωντανό, γιατί υπάρχει ο ένας και μόνον αεικίνητος, ο επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου εντός της πόλης του Λουτρακίου Δημήτρης Καραπατάς.
Ο Δημήτρης Καραπατάς μετά από επισταμένες προσπάθειες, βρήκε θετική ανταπόκριση στο πρόσωπο του επικεφαλής της Οικολογικής Συμπολιτείας του Μοριά και γραμματέα του περιφερειακού συμβουλίου Πελοποννήσου Λάμπρου Μπούκλη, ο οποίος έχει αντιληφθεί το αυτονόητο, εν αντιθέσει με τους τοπικούς ταγούς που αδυνατούν -ή συμβαίνει κάτι άλλο;- να το αντιληφθούν και συνδράμει στις προσπάθειες που καταβάλλει ο επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών του Λουτρακίου.
Από κοινού ανέλαβαν δράση, απευθύνθηκαν και στους άλλους συνδυασμούς της αντιπολίτευσης, κατ’ αρχήν στην αξιωματική αντιπολίτευση Δυνατή Πελοπόννησος του Δημήτρη Δράκου και την Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου του Νίκου Πατσαρίνου, που κι αυτοί αντιλαμβάνονται το αυτονόητο και με τη συγκέντρωση υπογραφών του 1/3 του συνόλου των συμβούλων του περιφερειακού συμβουλίου, φέρνουν το θέμα προς συζήτηση στην προσεχή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου της προσεχούς Δευτέρας 22 Απριλίου 2013.
Το αίτημα για συζήτηση στο προσεχές περιφερειακό συμβούλιο
Με ημερομηνία 15 Απριλίου 2013 η Οικολογική Συμπολιτεία του Μοριά, συνεπικουρούμενη από τους δύο άλλους συνδυασμούς του περιφερειακού συμβουλίου Πελοποννήσου κατέθεσε στον πρόεδρο του σώματος Γιώργο Πουλοκέφαλο το ακόλουθο αίτημα, που σημειωτέον εκθέτει ανεπανόρθωτα και απροκάλυπτα για την προκλητική ολιγωρία του κι όχι μόνον τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη.
Στο συγκεκριμένο αίτημα αναφέρονται τα ακόλουθα:
Κε Πρόεδρε,
Η παράταξή μας, έχει καταθέσει δύο ερωτήσεις στο περιφερειακό συμβούλιο Πελοποννήσου με θέμα την έλευση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου στην ιστορική λουτρόπολη της Περιφέρειας μας: το Λουτράκι (21.11.2011 και 28.12.2012).
Ζητάμε την ένταξη του Θέματος: «Έλευση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου στο Λουτράκι» εντός της Ημερήσιας Διάταξης του επόμενου περιφερειακού συμβουλίου με στόχο, την άμεση υλοποίηση του δελτίου Τύπου, της περιφέρειας Πελοποννήσου (07.08.2012) όπου σχετικά αναφέρεται:
«Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου αναφέρθηκε συγκεκριμένα στην επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου του Λουτρακίου, απευθείας από την Αθήνα, μέσα από δίκτυο κανονικού εύρους και με ηλεκτροκίνηση, μέχρι την οδό Αιγαίου και για το σκοπό αυτό αποφασίστηκε να επισπευστεί η εκπόνηση των μελετών από τον ΟΣΕ με σκοπό την ένταξη στο ΕΣΠΑ».
Την πρωτοβουλία μας για ένταξη του ανωτέρω θέματος, στην Ημερήσια Διάταξη, στηρίζουν και οι Περιφερειακές Παρατάξεις:
● Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου, επικεφαλής Νίκος Πατσαρίνος.
● Δυνατή Πελοπόννησος, επικεφαλής Δημήτρης Δράκος
loutraki press

Δεν υπάρχουν σχόλια: