Παρασκευή, 13 Μαΐου 2016

Αγγελίνα Ματαλιωτάκη, η εθνική μας αεροσυνοδός

Η πάλαι ποτέ νοσοκόμα του θείου στο Τζόκερ διαπρέπει ως η αεροσυνοδός που μας κερνάει μπύρες με 0% αλκοόλ στη σχετική διαφήμιση. Είδες πολυτεχνίτισσα η Πειραιώτισσα;

Adtech Ad
Στην πραγματικότητα το κορίτσι που πρωτοείδαμε, στην αρχή της κρίσης, σε διαδοχικές φωτογραφήσεις στο Nitro, έχει σπουδάσει διαιτολόγος (επίσης, άσχετο, μπαλέτο).

  Αυτό δεν έχει εμποδίσει, όμως, τους διαφημιστές να δουν στο αψεγάδιαστο, ερωτεύσιμο και άκρως μεσογειακό πρόσωπό της τον ιδανικό 'καμβά' για μια σειρά από στολές. Όπως αυτής της νοσοκόμας του θείου στο Τζόκερ.

  Και αυτή της αεροσυνοδού που σερβίρει μπύρες με 0% αλκοόλ στους πιλότους.

  Εννοείται πως, αν ήταν ακόμη στο πλευρό του Θέμου, χαλαρά θα του προτείναμε να μας επιτρέπει να την ντύνουμε εμείς οι τηλεθεατές με διαφορετική σέξι στολή ανά επεισόδιο. Μιλάμε για 30% θεαματικότητα στο τσεπάκι.

  Όμως πλέον η Αγγελίνα, που έκανε ντεµπούτο στη μικρή οθόνη το 2010 στο 'Οι κηπουροί του Mega' και έχει επίσης εμφανιστεί στο πλευρό του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη στο 'Εθνική Ελλάδος' και στο αντίστοιχο του Πέτρου Φιλιππίδη στο 'Καλές Δουλειές', τηλεοπτικά είναι σε άλλη φάση.

  Συγκεκριμένα την βλέπουμε συχνά πυκνά (και οφείλουμε να του πούμε ένα ευχαριστώ για αυτό) να χορεύει 'δολοφονικά' τσιφτετέλι στην εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου.

  Το ίδιο που κάνει και σε μια άλλη διαφήμιση, για ξηρούς καρπούς. Το μόνο που δεν ξέρουμε είναι αν τα ξηροκάρπια 'αντέγραψαν' τον Σπύρο ή το αντίστροφο.

  Αν και αυτό που είναι κρίμα, όσον αφορά τον αντρικό πληθυσμό, σε όλες αυτές τις διαφημίσεις, είναι ότι, όσο σέξι και αν είναι η στολή ή το φόρεμα, δεν μας επιτρέπει να απολαύσουμε εκείνη τη 'γενετική ανωμαλία' (σ.σ. διαθέτει εκείνο το ευτυχές -για τους άντρες- παράδοξο της μικρής μέσης και των λατινοαμερικάνικων γλουτών) που καθιστά το σώμα της Ματαλιωτάκη εθνικό θησαυρό.

  Και είναι ένας από τους λόγους για την οποία έχουμε γράψει τόσες πολλές φορές για αυτή. Στο αφιέρωμα για τις Ελληνίδες που κρατούσαν το στήθος τους σφιχτά, στα αντίστοιχα για τα λουλούδια και τα αθάνατα ελληνικά οπίσθια καθώς σε εκείνα για τις ωραιότερες γυναίκες τόσο του Πειραιά (όπου γεννήθηκε και μένει) όσο και της Κρήτης (από όπου έχει ρίζες).

  Πάντως, για να είμαστε δίκαιοι μαζί της, εκείνο που σε κάνει να νιώθεις ότι σου κόβεται η ανάσα, όταν την βλέπεις από κοντά, είναι το πρόσωπό της και ο συνολικός αέρας της. Όπως είχαμε γράψει παλιότερα 'Η ομορφιά της, εντελώς αρχαιοελληνική και ταυτόχρονα βραζιλιάνικη είναι συγκλονιστική. Προσοχή. Δεν μιλάμε για φωτογένεια, αλλά για ομορφιά. Αυθεντική. Ανόθευτη (...) Όλη η κλάση της Μαρίας Κάλλας πακεταρισμένη σε ένα κορμί με καμπύλες σε όλα τα σωστά σημεία'

  Κάτι που, για να στο πω απλά και σταράτα, σημαίνει ότι, την πρώτη φορά που μπήκε μέσα στις εκδόσεις που δούλευα, σταμάτησαν όλοι, άντρες και γυναίκες, να κάνουν οτιδήποτε και απλώς την κοιτούσαν να περνάει με το στόμα ανοιχτό.

  Αυτό ήταν η δεύτερη φορά που το είχα δει να συμβαίνει τα 10 χρόνια που ήμουν εκεί. Η πρώτη ήταν για τον Σάκη Ρουβά. Τα συμπεράσματα δικά σου.









  Όσον αφορά το τι έγινε όταν ήρθαν πίσω οι λήψεις από την πρώτη της φωτογράφηση, εκείνες που βγήκαν πιο σέξι από ότι άντεχε και αντέχαμε, οπότε τις μισές τις πετάξαμε για να προστατεύσουμε το κοινό, αυτό είναι μια ιστορία που την κρατάμε κάβα για επόμενη φορά.
Γιατί εννοείται πως για την Αγγελίνα θα αναγκαστούμε να μιλήσουμε ξανά. Με την μόνη προϋπόθεση ότι αρχίσει να δίνει μεγαλύτερη σημασία στο τι κάνει και όχι σε όσα γράφονται για εκείνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: