Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Ανοικτή επιστολή στον κ.Λάκη Γιαννιδάκη!



Αγαπητέ Λάκη καλημέρα,
Δεν ανήκω σε κανένα σύστημα ενημέρωσης ή πληροφόρησης.
Πολύ περισσότερο δεν ανήκω στο σύστημα Πνευματικού.
Το "σύστημα", αν υπάρχει έχει πρωτοκλασσάτους δημοσιογράφους ή ιδιοκτήτες ΜΜΕ για να κάνουν την όποια δουλειά χρειάζεται.
Εξάλλου ούτε ο ίδιος με χρειάζεται.!
Για την ιστορία και μόνο αναφέρω ότι με τον δήμαρχο έχω να ανταλλάξω ακόμα και απλό χαιρετισμό περισσότερο απο 2,5 μήνες και δεν προβλέπεται για τους επόμενους.
Η σχέση μου με τον δήμαρχο Κορινθίων ήταν απο τα τέλη της δεκαετίας του '70 και θα είναι πάντα ισότιμη. Αυτό δεν το αλλάζει καμία παρέμετρος.
Εχω λόγους να προσποιόμουν τον χρήσιμο αλλά...
 
Η αποχή μου  λοιπόν για να τα ξεκαθαρίζουμε άπαξ δια παντός είναι ότι έχω σοβαρές ενστάσεις για πολιτικές που δεν εξασφαλίζουν την προοπτική και την συνοχή της παράταξης.
Θεωρώ ότι η δημοτική αρχή έχει χάσει τους στόχους της και κινείται σε λάθος δρόμους.
Και σε αυτό έχουν ΟΛΟΙ ευθύνη ακόμα και άνθρωποι που υπερεκτιμώ όπως ο Νίκος Σταυρέλης.
Η αποχή μου δηλώνει αυτό ακριβώς.
Απέχω μέχρι τα πράγματα επανέλθουν στην κανονικότητα, αν επανέλθουν.


Αηδιάζω με όσους το βράδυ της 24ης Μαϊου 2014 ήταν κάπου στο μέσο της διαδρομής απο το εκλογικό κέντρο του Βασίλη Νανόπουλου και γύρισαν στο εκλογικό του Πνευματικού όταν είχαν βγεί τα τελικά αποτελέσματα για να τον...σηκώσουν στην πλάτη. Σήμερα κάνουν τους χρήσιμους.
Αηδιάζω με τους δημοσιογράφους που του πουλάνε ρουφιανιές και τον σπεκουλάρουν ενώ την ίδια στιγμή το ίδιο ακριβώς κάνουν και στον Βασίλη Νανόπουλο.
Κάνω εμετό με όσους για ιδιο όφελος προσπαθούν να του κρύψουν την πραγματικότητα και τον οδηγούν σε λάθος αποφάσεις.
Νοιώθω ντροπή για εκείνους που πίσω απο την πλάτη του λένε απίστευτα πράγματα και μπροστά του...γονατίζουν και προσκυνούν,για μία θέση, για λίγη εύνοια.
Η πόλη έχει γεμίσει κόλακες και τα δημοτικά πράγματα αυτόκλητους αναλυτές, σωτήρες και χολερικούς Κορινθοκάπηλους.!
Δεν θέλω να ανήκω λοιπόν σε κανένα σύστημα.
Θα μου ήταν πολύ εύκολο να στήσω σύστημα, αλλά είναι επιλογή μου απο τον χώρο των ΜΜΕ να έχω μία και μοναδική σχέση και επαφή και αυτή είναι ο Κώστας Αναγνωστόπουλος,ο οποίος είναι κάτι εντελώς ξεχωριστό. 
Οπως πολύ καλά γνωρίζεις ο Parakato, δεν γνωρίζει ΚΑΝ τον Πνευματικό και δεν έχει την παραμικρή σχέση μαζί του. Οτι γράφει είναι ότι ο ίδιος αντιλαμβάνεται σωστό και ο άνθρωπος ούτε άεργος,ούτε άνεργος, ούτε τυχοδιώκτης είναι.Τα ξέρεις αυτά.
Οι χυδαίες επιθέσεις που έχει δεχθεί απο το "άλλο σύστημα" τον έχουν αγριέψει.
Επανέρχομαι στα δικά μας.
Οι δημοσιογράφοι έχουν υποχρέωση να μεταφέρουν την είδηση και μόνο.
Παρατηρώ ότι στην Κόρινθο εδώ και καιρό, έχει δημιουργηθεί ένα κλίμα πολέμου κύρια απο δημοσιογράφους και "δημοσιογράφους", που πλέον σαρώνει τα πάντα και τους πάντες.
Με υπονοούμενα, με άθλιες "αναλύσεις" και αυθαιρεσία...
Με κτυπήματα κάτω απο την μέση, με ρουφιανιές και χειραγωγημένη διοχέτευση πληροφοριών.
Αν συνεχιστεί αυτό κανείς δεν θα γλυτώσει και ο διασυρμός θα είναι για όλους.
ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΠΕΧΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.
Αγαπητέ Λάκη,
Η βία γεννά βία και όταν αυτήν την "βία" την προκαλούν δημόσια πρόσωπα ή δημοσιογράφοι τότε αργά ή γρήγορα θα δημιουργηθούν τεράστια προβλήματα όποιος και αν είναι δήμαρχος.
Αργά ή γρήγορα είμαι σίγουρος ότι και ΕΣΥ θα αντιληφθείς ότι δεν οδηγεί πουθενά αυτό.
Προτιμώ λοιπόν να γράφω για το Street life, για ταβέρνες, επιχειρήσεις και απλά καθημερινά πράγματα παρά να είμαι μέρος της ανθρωποθυσίας που ήδη συντελείται στην Κόρινθο.
Περισσεύει η κακία και η κακοήθεια στο διαδίκτυο.
 
ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΛΑΚΗ
Και οφείλουμε να είμαστε περισσότερο ανεκτικοί σε όλους. Περισσότερο προσεχτικοί και να μην μεταφέρουμε τις πολιτικές αντιθέσεις στα σπίτια, στα παιδιά,στις κρεβατοκάμαρες, στη προσπάθεια για επιβίωση.
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να είμαι ούτε "έντιμος",ούτε "δημοκράτης", ούτε "αγωνιστής" της δημοσιογραφίας. Ολα αυτά είναι αέρας.
ΧΑΣΑΜΕ ΛΑΚΗ
Ησουν ένας ταλαντούχος ηθοποιός που και ο Κάρολος Κουν σε ύμνησε.
Εγινες μετά ένας οξυδερκής δημοσιογράφος και άφησες να σε καταπιεί η καθημερινότητα.
Εγώ έχω κάνει μεγαλύτερα λάθη απο τα δικά σου και με έχω καταστρέψει πολλά τάλαντα αλλά...
Είσαι χαρούμενος που τώρα εμμονικά κυνηγάς τους Πνευματικούς;
Προσφέρεις κάτι χρήσιμο στην πόλη με αυτό;
Η κοινωνία κερδίζει τίποτα; 
Περνάς καλά παλεύοντας κάθε μέρα με τον θυμό σου;
Εσύ θα τρέχεις στα δικαστήρια και αυτοί που είναι να κερδίζουν και απο τις δύο παρατάξεις θα κερδίζουν.
Και όπως και ο ίδιος λές πάντα θα σε έχουν στην απέξω. Θα τους είσαι χρήσιμο εργαλείο να κάνουν απλά την δουλειά τους.!
ΜΗΔΕΝ ΣΤΟ ΠΗΛΙΚΟΝ 
Δηλητηριάζουμε όμως την κοινωνία, την οδηγούμε στα άκρα και αυτό δεν είναι δημοσιογραφικό μας δικαίωμα. Δεν είναι καν δικαίωμα μας.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΕΡΑ
Χθες έκανα μία παρέμβαση για την αποθήκη ΚΑΙ ΜΟΝΟ του Κώστα Πνευματικού και το έκανα γιατί μία αποθήκη δεν γίνεται βίλα όσο και να το τραβήξουμε. Αυτή την αδικία που πολλές φορές βίωσα και με έκανε να κλάψω ανήμπορος πολλές ακόμα φορές, προσπάθησα να διορθώσω.
Οπως ξέρεις εμένα δεν με έχει ΚΑΝΕΙΣ υπερασπιστεί δημόσια και θα μπορούσα με βάση και τα όσα σου έγραψα στην αρχή να κάνω ότι δεν την είδα.
Αλλά έτσι είμαι και δεν θέλω πια να το αλλάξω.
Το ίδιο θα κάνω και για τον Βασίλη Νανόπουλο αν αισθανθώ ότι αδικείται. 
Υπάρχουν σύμβουλοι στην παράταξη Νανόπουλου που μου είναι πολύ πιο συμπαθείς απο συμβούλους της παράταξης Πνευματικού.
 
ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΛΑΚΗ
Στην επαρχία δεν έχουμε μάθει οι δημοσιογράφοι ιδιαίτερα να μιλάμε δημόσια για τις αντιθέσεις μας και με ευκολία κατρακυλάμε σε προσωπικές επιθέσεις που γελά ο κόσμος.
Λοιπόν, κατάλαβες φαντάζομαι ότι δεν μπορώ να ανήκω σε κάποιο "σύστημα" και ελπίζω να κατάλαβες ότι αυτή η πόλη έχει ανάγκη απο ενημέρωση και όχι δηλητήριο.
Και να φανταστείς ότι υπάρχουν αντιδήμαρχοι του Πνευματικού, που θεωρούν ότι έχουμε υπόγειες διαδρομές και σου δίνω στοιχεία.Πιθανόν κάποιοι να έχουν πείσει και τον ίδιο τον δήμαρχο.
Το θεωρώ μάλλον δεδομένο.
Η πόλη μας λειτουργεί με ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ και πρόθυμους δούλους.
Ετσι για να καταλάβεις με τι έχουμε να κάνουμε στην πόλη αυτή.!
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ Η ΠΟΛΗ.
 
-"Όποιος αναλαμβάνει να τοποθετήσει τον εαυτό του ως κριτή στον τομέα της  αλήθειας και της γνώσης, καταβαραθρώνεται από το γέλιο των θεών."(Άλμπερτ Αϊνστάιν)
 
Γιάννης Λάμπρου
Οκτώβρης 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: