Στο πλέον ακατάλληλο πρόσωπο της ΕΡΓΟΣΕ για την ταχύτατη προώθηση του
έργου της παρακαμπτήριας σιδηροδρομικής γραμμής της ΠΑΘΕ Ισθμός -
Λουτράκι, έχει διαβιβασθεί και ανατεθεί η επικαιροποίηση της Μελέτης
Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του ολοκληρωμένου μελετητικά έργου με
εκδοθέντα τα τεύχη δημοπράτησης.
Αυτό τονιζόταν χθες από το περιβάλλον υψηλά ιστάμενων πολιτικών προσώπων
του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, δεδομένου ότι η επικαιροποίηση
των μελετών ενός ολοκληρωμένου έργου, του οποίου δεν έχουν αλλάξει οι
σταθερές παράμετροι απαιτεί η διαδικασία αυτή μόνον ολίγες ημέρες.
Ωστόσο, τονιζόταν, «εδώ έχουμε πέσει στην περίπτωση του συγκεκριμένου
προσώπου της ΕΡΓΟΣΕ, το οποίο ξεφεύγει και υπερβαίνει τις αρμοδιότητές
του, με συνέπεια να δημιουργούνται τεράστια προβλήματα, ακυρώσεις από μη
ένταξη έργων, που εκθέτουν ακόμα και κυβερνητικά στελέχη». Όσον αφορά
την παρακαμπτήρια γραμμή Ισθμός - Λουτράκι, που πρόκειται για μίας
μικράς κλίμακας έργο, «ο απαιτούμενος χρόνος της επικαιροποίησης δεν
μπορεί να υπερβαίνει τις δύο με τρεις ημέρες, με το συγκεκριμένο πρόσωπο
να καθυστερεί το φάκελο περισσότερο από ένα μήνα, αλλά στο τέλος θα
ληφθούν μέτρα, δεδομένου ότι πρόθεση και βούληση της κυβέρνησης είναι να
προωθηθεί τάχιστα το έργο. Κι αυτό γιατί έχει εξευρεθεί το απαιτούμενο
κονδύλι, την ώρα που δεν υπάρχουν διαθέσιμοι πόροι, πολύ περισσότερο δεν
υπάρχει πλέον η δυνατότητα να γίνονται φαραωνικά έργα, όπως αρέσκεται
το συγκεκριμένο πρόσωπο να προωθεί, τα οποία τελικά ακυρώνονται ή
ματαιώνονται».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του loutraki-press πρόκειται για τον
περιβαλλοντολόγο της ΕΡΓΟΣΕ Μιχάλη Αναστασάκη, ο οποίος υπερβαίνει τις
αρμοδιότητές του κι εμπλέκεται σε καθαρά τεχνικές σιδηροδρομικές
παραμέτρους, με τις γνώσεις του να υπολείπονται ακόμα και του επικεφαλής
της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού
Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου Δημήτρη Καραπατά, λόγω της
εντρυφήσεώς του στα συγκεκριμένα θέματα, ειδικότερα δε όσον αφορά τις
τεχνικές λεπτομέρειες της συγκεκριμένης παρακαμπτήριας γραμμής.
«Την ώρα που η κυβερνητική κατεύθυνση είναι για έργα λιτά, ρεαλιστικά,
αποτελεσματικά, που να εξυπηρετούν την κοινωνία, ξαφνικά παρεμβαίνει ο
Μιχάλης Αναστασάκης και υποβάλλει ″φαραωνικές″ μελέτες και προτάσεις που
δεν έχουν τύχει να γίνουν αποδεκτές», τονιζόταν από τον ΟΣΕ. Όσον αφορά
την παρακαμπτήρια γραμμή Ισθμός - Λουτράκι, το κόστους του έργου μετά
τις εκπτώσεις των εργολάβων, είναι δυνατόν να μην υπερβεί τα € 8 εκατ.
καθ’ ότι υπάρχουν και διαθέσιμα απαιτούμενα υλικά υποδομών στις αποθήκες
του ΟΣΕ, που αποτελούν περίσσευμα από άλλα έργα και δεν μπορούν σήμερα
να αξιοποιηθούν από τον ΟΣΕ.
Γνώστες περί ματαιωμένων ή ακυρωμένων σιδηροδρομικών έργων, του
καταλογίζουν ευθύνες για συγκεκριμένα έργα και συγκεκριμένες
περιπτώσεις, τα οποία θα αναζητήσει το loutraki-press, προκειμένου να
δημοσιοποιήσει, αλλά και να συγκρίνει με την παρακαμπτήρια γραμμή Ισθμός
- Λουτράκι, δεδομένου ότι με αλχημείες επιδιώκεται όπως φημολογείται,
το έργο να εκτιναχθεί πάνω από τα € 14 εκατ., έτσι ώστε να μην υπάρχει
κονδύλι διαθέσιμο και το έργο ενδεχομένως να παραπεμφθεί στις καλένδες,
προς δόξαν των οικονομικών συμφερόντων του Ισθμού και με το αντίστοιχο
«θάψιμο» της οικονομίας του Λουτρακίου.
Αποστολή θέματος: loutraki-press.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου