Κύριε Πετρίτση μην δημιουργείται σύγχυση στους πολίτες του
Λουτρακίου
Δεν μπορεί ο καθένας να διαγράφει χάριν προσωπικών θέσεων
και απόψεων απόψεις ειδικών επιστημόνων που εν προκειμένω είναι οι
συγκοινωνιολόγοι, οι οποίοι διαθέτουν την απαιτούμενη γνώση, αλλά και εμπειρία.
Ο προαστιακός σιδηρόδρομος και η έλευσή του στο Λουτράκι δεν
είναι ένα καπρίτσιο μιας ομάδας πολιτών, αλλά αποτελεί τεκμηριωμένη και
ολοκληρωμένη πρόταση έγκριτων με περγαμηνές επιστημόνων.
Ως ομάδα που συγκροτήσαμε και διευρύναμε την Πρωτοβουλία
Πολιτών και Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι και
σήμερα απολαμβάνει της αποδοχής της συντριπτικής πλειοψηφίας της κοινής γνώμης
του Λουτρακίου, απευθυνθήκαμε στους πλέον αρμοδίους επιστήμονες, ζητήσαμε τη
συνδρομή τους και είναι οι ακόλουθοι:
Δρ. Θάνος Βλαστός, καθηγητής Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου,
συγκοινωνιολόγος - πολεοδόμος,
Δρ. Δημήτρης Μηλάκης, συγκοινωνιολόγος - πολεοδόμος,
Δρ. Κώστας Βογιατζής, επίκουρος καθηγητής Πανεπιστημίου
Θεσσαλίας, περιβαλλοντολόγος, με εξειδίκευση στη θέματα εδαφο - μεταφερόμενου
θορύβου και δονήσεων,
Νάσος Κόκκινος, συγκοινωνιολόγος - πρόεδρος του δικτύου
Επιβάτης,
Γιώργος Νάθενας μαθηματικός - συγκοινωνιολόγος εκ των
συντακτών του Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας.
Με την αφιλοκερδή συνδρομή και παρουσία των προαναφερομένων
σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία του δήμου Λουτρακίου -Μάνος Μαυρογόνατος
και Δημήτρης Μακρίδης- προχωρήσαμε στην εκπόνηση σχεδίου αναζητώντας το ιδανικό
και βέλτιστο σημείο απόληξης της σιδηροδρομικής γραμμής εντός του ιστού της
πόλης - συμβολή Αιγαίου και Κορίνθου, ενώ παράλληλα επελέγη η καλύτερη δυνατή
στάση που θα εξυπηρετεί την αναπτυσσόμενη περιοχή στο Λιβαδάκι - συμβολή με οδό
Παπανικολάου.
Η διέλευση στον ιστό της πόλης θα είναι ήπια όπως του τραμ
με αντιθορυβική και αντικραδασμική υποδομή για μηδενική όχληση, ενώ οι
διαβάσεις θα είναι φυλασσόμενες και εξοπλισμένες με ειδικό ελαστικό τάπητα. Η
παρακαμπτήρια γραμμή του Λουτρακίου στηρίζεται σε προβλέψεις των Τεχνικών
Προδιαγραφών Διαλειτουργικότητας για τα διευρωπαϊκά σιδηροδρομικά δίκτυα,
λαμβάνοντας υπόψη την ύπαρξη του πολεοδομικού ιστού.
Το παραπάνω σχέδια έγινε αποδεκτό τόσο από την ΕΡΓΟΣΕ, όσο
και τον ΟΣΕ και ήδη έχουν εργαστεί και το έχουν ολοκληρώσει οι:
Μιχάλης Τριανταφύλλου πρώην διευθυντής Μελετών και
Στρατηγικού Σχεδιασμού του ΟΣΕ,
Μιχάλης Αναστασάκης περιβαλλοντολόγος της ΕΡΓΟΣΕ,
Γεώργιος Καπένης, υπεύθυνος μελετών της ΕΡΓΟΣΕ,
Κώστας Μωρουδέλης διευθυντής Μελετών του ΟΣΕ (υπεύθυνος για
τη γραμμή του Λουτρακίου).
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Δημήτρης Καραπατάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου