Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Γ. Γκιώνης: «Δεν έχω καμία επίσημη ενημέρωση για την παραίτηση της Μάγδας Γκιώνη»



ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Γ. Γκιώνης: «Δεν έχω καμία επίσημη ενημέρωση για την παραίτηση της Μάγδας Γκιώνη»

 
Επανερχόμαστε σε χθεσινή ανάρτηση του συνεργάτη μας (ΤΑΡΖΑΝ) όπου ανέφερε μεταξύ άλλων: «Άρχισαν και οι αποχωρήσεις από το συνδυασμό του δημάρχου Λουτρακίου- Π-Αγ.Θ Γ. Γ. Γκιώνη; Διάβασα σήμερα στα τοπικά ΜΜΕ για την αποχώρηση της Μάγδας Γκιώνη από το συνδυασμό του δημάρχου  για προσωπικούς λόγους! Τι ακριβώς συμβαίνει; Μήπως η Μ. Γκιώνη έβλεπε ότι δεν υλοποιούνται οι προεκλογικές δεσμεύσεις του δημάρχου και του συνδυασμού;…»

Γ. Γκιώνης: «Δεν έχω καμία επίσημη ενημέρωση
Σε σημερινή επικοινωνία της korinthiannews.gr με τον δήμαρχο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ, ο κ. Γκιώνης ανέφερε μεταξύ άλλων: «Επίσημα δεν έχω καμία ενημέρωση ούτε και ανακοίνωση από την κα Μάγδα Γκιώνη, ότι παραιτήθηκε από το συνδυασμό! Απλά έχω ακούσει αυτό που μου αναφέρετε από αυτά που κυκλοφορούν μέσα στο Λουτράκι…».

ΣΣ. Τελικά παραιτήθηκε ή όχι η κα Μάγδα Γκιώνη;
…Αν όχι πως έγινε αναφορά περι παραίτησης σε κάποια ΜΜΕ;
…Αν πάλι παραιτήθηκε φρόντισε  πρώτα να ενημερώσει τα ΜΜΕ και όχι τον αρχηγό του συνδυασμού και δήμαρχο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ Γ. Γκιώνη; …Περίεργα πράγματα!
Κ.Ν 
korinthiannews.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: