Επιμέλεια: Μαρία Ακριβού
Ένα «βασίλειο» σε στέρεες βάσεις φαίνεται πως έχουν χτίσει μέσα στην κρίση, η Αφροδίτη Φλώρου και η Γιάννα Ματθαίου, ιδιοκτήτριες της γνωστής εταιρείας αφεψημάτων Anassa(που
στα αρχαία ελληνικά σημαίνει βασίλισσα), καθώς την εδραίωση στην
ελληνική αγορά διαδέχεται η επιτυχημένη τοποθέτηση στα ράφια του
εξωτερικού.
Σήμερα τα ελληνικά βότανα που φέρουν την
υπογραφή Anassa, ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο με το ποσοστό των εξαγωγών
να ξεπερνά πλέον το 40% του ετήσιου τζίρου. Έχουν αποκτήσει πιστό
καταναλωτικό κοινό κυρίως στην κεντρική Ευρώπη, στις Αραβικές χώρες,
αλλά και στην Αυστραλία, ενώ όπως αναφέρει στο Fortunegreece.com, η
Γιάννα Ματθαίου, επόμενος στόχος είναι η διεύρυνση του δικτύου στις ήδη
υπάρχουσες αγορές και η επέκτασή του brand στη Βόρεια Ευρώπη και την
Ασία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου