Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Το συγκινητικό post του Νίκου Ξανθόπουλου: «Δεν μπορώ να συγκρατήσω τα δάκρυα γιατί είμαι γέρος πια»


Ο μεγάλος Έλληνας ηθοποιός ένιωσε την ανάγκη μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook να πει στους διαδικτυακούς του φίλους ένα «ευχαριστώ», γράφοντας ένα συγκινητικό μήνυμα.

«Διαβάζω τις ευχές σας, μια βροχή από καλά λόγια και ζεσταίνεται η καρδιά μου. Να είστε καλά. Με έκανε η μάνα μου ψιλόφλουδο κι ευαίσθητο και τα λόγια σας τα επαινετικά αγγίζουν την ψυχή μου. Συγχωρέστε μου κάτι κρυφά δάκρυα που δεν μπορώ να συγκρατήσω. Δεν το μπορώ γιατί είμαι γέρος πια 82 χρονών. Αλλά είμαι ευτυχής, είμαι πλήρης. Το μερτικό μου από τον έπαινο το έχω πάρει εδώ και χρόνια και με το παραπάνω ..ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ...» έγραψε χαρακτηριστικά ο Νίκος Ξανθόπουλος.






Δεν υπάρχουν σχόλια: