Με ηχηρές εγκαταλείψεις από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή ξεκίνησε
το Ράλι Ακρόπολις. Ο Γάλλος πρωτοπόρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος
Σεμπαστιάν Οζιέ πρώτα έχασε χρόνο λόγω κλαταρισμένου λάστιχου κι έπειτα
αναγκάστηκε να σταματήσει τον αγώνα στο 20ο χιλιόμετρο. Λόγω τεχνικού
προβλήματος στο σύστημα τροφοδοσίας του Volkswagen Polo R.
Λόγω της εγκατάλειψης ο Γάλλος θα ξεκινήσει ξανά αύριο τον αγώνα με δέκα λεπτά ποινή σε σχέση με τον πρωτοπόρο που είναι ο Ευγκένι Νοβίκοφ, ο οποίος έκανε τον ταχύτερο χρόνο της ειδικής SS1 Κινέτα – Πίσια που είναι και η μεγαλύτερη του αγώνα με μήκος 47,7 χιλιόμετρα. Ο Ρώσος οδηγώντας Ford είναι μέχρι στιγμής εντυπωσιακός και κέρδισε και την δεύτερη ειδική διαδρομή της Κινέτας (26,05 χιλιόμετρα).
Ο Νοβίκοφ μετά τις δύο επικρατήσεις του έχει καταφέρει να αποσπαστεί 30 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Ντάνι Σορντο (Citroen). Τα 20 τα κέρδισε στην πρώτη ειδική και προσέθεσε άλλα 10 στη δεύτερη. Στην τρίτη θέση μόλις 8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Σόρντο είναι ο Γιάρι Λατβάλα (Volkswagen). Στη δέκατη θέση έχει ανέβει ο Πολωνός Ρόμπερτ Κουμπίτσα που διαγωνίζεται στην κατηγορία WRC 2.
Ο Οζιέ, πάντως, δεν ήταν ο μόνος που αντιμετώπισε προβλήματα με το καλημέρα του αγώνα. Ο Μαντς Οστμπεργκ (Ford) έχασε χρόνο όταν χτύπησε σε τοίχο με αποτέλεσμα να χάσει τον ένα τροχό, ενώ ο Μίκο Χιρβόνεν (Citroen) είχε προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου του. Πρόβλημα που φαίνεται να ξεπεράστηκε γρήγορα καθώς στη δεύτερη ειδική διαδρομή ο Φιλανδός τερμάτισε τρίτος.
Tο αυριανό πρόγραμμα του Ράλι Ακρόπολις περιλαμβάνει οκτώ ειδικές διαδρομές.
Αναλυτικά ο χρόνοι μετά την SS2:
1. Νόβικοφ, M-Sport Ford, 50:59.3
2. Σόρντο, Citroen, + 30.3
3. Λάτβαλα, VW + 39.1
4. Νουβίλ, M-Sport Ford, + 1:01.1
5. Μίκελσεν, VW + 1:14.6
6. Αλ Ατίγια, Citroen- Qatar WRC + 1:32.9
7. Πρόκοπ, Czech Ford, +2:43.3
8. Αλ Κασίμι, Abu Dhabi Citroen, +3:22.4
9. Όστμπεργκ, M-Sport Ford, + 3:30.1
10. Κούμπιτσα, Citroen DS3 RRC, +4:17.3
Νικητές ειδικών:
SS1: Ευγκένι Νόβικοφ
SS2: Ευγκένι Νόβικοφ
Λόγω της εγκατάλειψης ο Γάλλος θα ξεκινήσει ξανά αύριο τον αγώνα με δέκα λεπτά ποινή σε σχέση με τον πρωτοπόρο που είναι ο Ευγκένι Νοβίκοφ, ο οποίος έκανε τον ταχύτερο χρόνο της ειδικής SS1 Κινέτα – Πίσια που είναι και η μεγαλύτερη του αγώνα με μήκος 47,7 χιλιόμετρα. Ο Ρώσος οδηγώντας Ford είναι μέχρι στιγμής εντυπωσιακός και κέρδισε και την δεύτερη ειδική διαδρομή της Κινέτας (26,05 χιλιόμετρα).
Ο Νοβίκοφ μετά τις δύο επικρατήσεις του έχει καταφέρει να αποσπαστεί 30 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Ντάνι Σορντο (Citroen). Τα 20 τα κέρδισε στην πρώτη ειδική και προσέθεσε άλλα 10 στη δεύτερη. Στην τρίτη θέση μόλις 8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Σόρντο είναι ο Γιάρι Λατβάλα (Volkswagen). Στη δέκατη θέση έχει ανέβει ο Πολωνός Ρόμπερτ Κουμπίτσα που διαγωνίζεται στην κατηγορία WRC 2.
Ο Οζιέ, πάντως, δεν ήταν ο μόνος που αντιμετώπισε προβλήματα με το καλημέρα του αγώνα. Ο Μαντς Οστμπεργκ (Ford) έχασε χρόνο όταν χτύπησε σε τοίχο με αποτέλεσμα να χάσει τον ένα τροχό, ενώ ο Μίκο Χιρβόνεν (Citroen) είχε προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου του. Πρόβλημα που φαίνεται να ξεπεράστηκε γρήγορα καθώς στη δεύτερη ειδική διαδρομή ο Φιλανδός τερμάτισε τρίτος.
Tο αυριανό πρόγραμμα του Ράλι Ακρόπολις περιλαμβάνει οκτώ ειδικές διαδρομές.
Αναλυτικά ο χρόνοι μετά την SS2:
1. Νόβικοφ, M-Sport Ford, 50:59.3
2. Σόρντο, Citroen, + 30.3
3. Λάτβαλα, VW + 39.1
4. Νουβίλ, M-Sport Ford, + 1:01.1
5. Μίκελσεν, VW + 1:14.6
6. Αλ Ατίγια, Citroen- Qatar WRC + 1:32.9
7. Πρόκοπ, Czech Ford, +2:43.3
8. Αλ Κασίμι, Abu Dhabi Citroen, +3:22.4
9. Όστμπεργκ, M-Sport Ford, + 3:30.1
10. Κούμπιτσα, Citroen DS3 RRC, +4:17.3
Νικητές ειδικών:
SS1: Ευγκένι Νόβικοφ
SS2: Ευγκένι Νόβικοφ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου