Όταν η επιχείρηση προσπαθεί να κρατηθεί
και μπαίνει στον ειδικό νόμο για την εξυγίανση της γιατί ο δήμος
έλεγε όχι και ζητούσε αναβολές και το δικαστήριο;
ΤΟ ΜΕΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑ
Στις (11) έντεκα Δεκεμβρίου και μετά από
τις αποβολές που ζητούσε ο δήμος το δικαστήριο έγινε στην Κόρινθο.
Υπέρ του αιτήματος του Καζίνο όπου συμπαρατάχθηκαν και
στήριξαν ήταν το ΙΚΑ, το Δημόσιο (ΥΠΟΙΚ) με επιφύλαξη για τις προαυξήσεις.
ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ - ΔΗΜΟΣ ΝΕΜΕΑΣ - ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ - ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
- ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ - «ΕΥΘΥΜΕΙΟ» ΚΕΝΤΡΟ
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ (ΑΜΕΑ) - «ΙΒΥΚΟΣ» ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ - «ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ» ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ. (Δηλαδή
συμπαρατάχθηκαν οι πιο πάνω και όχι ο Δήμος Λουτρακίου Αγίων Θεοδώρων).
Και ρωτάμε εάν το δικαστήριο βγάλει
αρνητική απόφαση και δεν έχει γίνει μέχρι τότε η Α.Ε. το Καζίνο θα βρεθεί σε κίνδυνο ΝΑΙ ή
ΟΧΙ.
Ο ΔΗΜΟΣ ΖΗΤΗΣΕΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΖΙΝΟ
Ενώ έχουν έρθει τα πάνω κάτω σχετικά
με το Καζίνο και το δήμο (και εννοούμε την Κοινοπραξία) και συμφέροντα ζητούν να
παρθεί η άδεια από το Λουτράκι, ο δήμαρ-
χος ζήτησε η άδεια του Καζίνο να αφαιρεθεί από την Κοινοπραξία και να πάει στο δήμο.
Και εδώ θα συμφωνήσουμε με αυτό που είχε πει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΚΛΑΜΠ
ΟΤΕΛ ΚΑΖΙΝΟ ΝΙΚΟΣ ΡΕΜΑΝΤΑΣ σε μία συνέντευξη - ενημέρωση
που είχε κάνει το καλοκαίρι, απόσπασμα της οποίας δημοσιεύουμε παρακάτω.
ΝΙΚΟΣ
ΡΕΜΑΝΤΑΣ: «0Ι ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ. ΚΟΙΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ»
Έχουμε την ατυχία από την ίδρυση αυτής της επιχείρησης, να έχουμε απέναντι μας ως συνεταίρους μας πολιτικούς, ή μάλλον μία ανώνυμη εταιρεία η οποία διοικείται από την ίδρυση της και από την έναρξη της λειτουργίας μας το 1995, από πολιτικούς. Από πολιτικούς οι οποίοι δεν μένουν παραπάνω από 4 χρόνια και από ένα Διοικητικό Συμβούλιο που αλλάζει πολύ συχνότερα από 4 χρόνια. Η επιχείρηση η δικιά μας, όπως κάθε επιχείρηση, έχει ειδικό λεξιλόγιο, ειδικές ανάγκες, έχει μια τεχνική την οποίαν δεν μπορούν να καταλάβουν, όσο ευφυείς και αν είναι οι εκάστοτε πολιτικοί. Δεν είναι εύκολο και έτσι πολύ συχνά σε θέματα οικονομικά αντιδρούν ως πολιτικοί.
Τη λέξη πολιτικό κόστος, από τον καιρό που έμμεσα ή άμεσα ασχολούμαι μ' αυτή την επιχείρηση, από το 2006 που έγινα σύμβουλος των μετόχων, ή παλαιότερα που παρακολουθούσα την επιχείρηση ως εκπρόσωπος ενός εκ των συνεταίρων της Τραπέζης Πειραιώς, την άκουγα συνέχεια. Ό,τι και αν έλεγα, "ναι, αλλά
έχει πολιτικό κόστος". Και το πολιτικό κόστος δεν έχει καμία σχέση με τις επιχειρήσεις. Έχει σχέση με τη δημοσία ζωή και κρίνεται με τελείως διαφορετικό τρόπο. Κανείς δεν θέλησε, και το λέω, κανείς, να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα μιας επιχειρήσεως και να ξεπεράσει τον στόχο του πολιτικού κόστους.
Επίσης δημοσιεύουμε και ένα μικρό απόσπασμα από την πρόταση που έκανε ο δήμος να πάρει την άδεια.
ΙΔΟΥ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΑΕΓΧΟΥ ΠΑΙΓΝΙΩΝ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΑΦΑ1ΡΕΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ
ΕΝΩΠΙΟΝ
Της Ανεξάρτητης Διοικητικής Αρχής με την επωνυμία «Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων» (Ε.Ε.Ε.Π.), που εδρεύει στο Δήμο Αθηναίων, οδός Αχαρνών αριθμός 17 και Πλατεία Μαυροκορδάτου, νομίμως εκπροσωπούμενης.
ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Της δημοτικής ανωνύμου εταιρείας με την επωνυμία «ΤΟΎΡΙΣΤΙΚΗ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ Α.Ε. Ο.Τ.Α.», που εδρεύει στο Λουτράκι Κορινθίας επί της οδού Γ. Λέκκα 24, νομίμως εκπροσωπούμενης ως μέλος της Κοινοπραξίας με την επωνυμία «Κοινοπραξία Τουριστική Λουτρακίου Α.Ε. Ο.Τ.Α. - Λουτράκι Α.Ε. - Κλαμπ Οτελ Λουτράκι Καζίνο Τουριστικές και Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Α.Ε. Καζίνο», που εδρεύει στο Δήμο Λουτρακίου, Ακτή Ποσειδώνος αριθμός 48, όπως εκπροσωπείται νόμιμα.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΑΖΙΝΟ
Στο πλαίσιο της ειλικρινούς προσπάθειας εξεύρεσης μιας απόλυτα βιώσιμης λύσης για το μέλλον της επιχείρησης καζίνου στην πόλη του Λουτρακίου, η ανώνυμη εταιρεία «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ Α.Ε Ο.Τ.Α.» επιθυμεί να παρουσιάσει μια ρεαλιστική πρόταση, σχετιζόμενη με το καθεστώς αδειοδότησης και δη τον φορέα - κάτοχο της συγκεκριμένης αδείας.
Ειδικότερα, ως γνωστόν, η ισχύουσα άδεια ίδρυσης, λειτουργίας και εκμετάλλευσης καζίνο στα όρια του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώ-ρας (ΦΕΚ Β' 101/15-02-1995) έχει χορηγηθεί - παραχωρηθεί στην κοινοπραξία με την τρέχουσα επωνυμία «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Ο.Τ.Α.- ΛΟΥΤΡΑΚΙ Α.Ε.- ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΑΖΙΝΟ- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΑΕ».
Η υποβαλλόμενη πρόταση μας αφορά την μεταβίβαση της ισχύουσας αδείας στο νομικό πρόσωπο του Δήμου Λουτρακίου - Αγίων Θεοδώρων, με δυνατότητα περαιτέρω παραχώρησης της χρήσης αυτής σε άλλο νομικό πρόσωπο που θα συσταθεί σε μία από τις προβλεπόμενες από το νόμο εταιρικές μορφές, υπό την αίρεση της εγκρίσεως του καταστατικού Ε.Ε.Ε.Π
Ενόψει της ως άνω προτεινόμενης τροποποίησης
συντρέχει περίπτωση εφαρμογής των ρυθμίσεων των παραγράφων 12 έως 20 του άρθρου 3 του Νόμου 2206/1994, δυνάμει των οποίων ορίζεται ρητώς η υπέρ της ΕΕΕΠ αρμοδιότητα εγκρίσεως, κατόπιν υποβολής σχετικής αιτήσεως, πάσης φύσεως μεταβίβασης ή συγχώνευσης ή απορρόφησης ή διάσπασης, που μεταβάλει τον αρχικό φορέα της άδειας λειτουργίας καζίνο, και σε συνέχεια (καθολική ή ειδική διαδοχή) αυτού.
Αξίζει να υπογραμμιστεί ότι εις όλες τις προαναφερθείσες περιπτώσεις ο νομοθέτης δεν απαιτεί την υποβολή αίτησης περί εκδόσεως νέας αδείας, αλλά αίτηση περί εγκρίσεως της όποιας πράξης τροποποίησης του ισχύοντος καθεστώτος αδειοδότησης, που διέπει την συγκεκριμένη επιχείρηση καζίνο.
Σημειωτέον, επίσης, ότι η ΕΕΕΠ, κατά την ρητή διατύπωση της παραγράφου 19 του άρθρου 3 του Νόμου 2206/1994, έχει την ευχέρεια, κατά το στάδιο εξέτασης των υποβαλλόμενων αιτήσεων, να αναβάλει την έκδοση απόφασης τάσσοντας στον αιτούντα προθεσμία είτε για την μεταβολή της μετοχικής ή της εταιρικής σύνθεσης, είτε για την καταγγελία της συμβατικής του σχέσης με πρόσωπα μη φέροντα τα κατά νόμο απαιτούμενα προσόντα.
Με τον τρόπο αυτό αναδεικνύεται ο καθοδηγητικός
ρόλος που δύναται και οφείλει, κατά την άποψη μας, να
διαδραματίζει η ΕΕΕΠ, προκειμένου να τηρείται το ισχύον θεσμικό πλαίσιο περί της λειτουργίας των καζίνων.
Ενόψει των ανωτέρω δηλώνουμε ρητώς, ότι θα επανέλθουμε δια της υποβολής και τυπικά της αιτήσεως, που θα συμπεριλαμβάνει και θα αναλύει διεξοδικώς
την ήδη παρουσιασθείσα πρόταση μας περί της μεταβίβασης της επίμαχης άδειας στο Δήμο Λουτρακίου, με δυνατότητα περαιτέρω παραχώρησης αυτής σε άλλο νομικό πρόσωπο - εταιρικό σχήμα, μεταξύ των υπαρχόντων στην κοινοπραξία εταιρειών
Σημειώνουμε ότι, όπως αναπτύχθηκε και προφορικά ενώπιον της Επιτροπής σας. η παραχώρηση της άδειας
λειτουργίας στο Δήμο Λουτρακίου, ήτοι στο δημόσιο, θα αποτελέσει έναν παράγοντα διασφάλισης των συμφερόντων του Δημοσίου, απεμπλέκοντας τα όποια επιχειρηματικά συμφέροντα της σχέσης του με τον αδειούχο. Εν συνεχεία, θα καταστεί πιο ευέλικτη η τροποποίηση της κοινοπραξίας σε άλλο εταιρικό σχήμα.
Μετά
από
όλα
αυτά
αγαπητοί
αναγνώστες ελπίζουμε,
έστω
και
την
τελευταία
στιγμή
να πρυτανεύσει η λογική και η συναίνεση. ΕΚΛΕΙ-ΣΕ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ - ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
1400 εργαζόμενοι. Εάν γίνουν τα πιο πάνω τι θα γίνει σε αυτήν την πόλη το διανοήθηκε κανείς;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου