Ιστορικά, τα κάστρα και τα φρούρια έχουν πέσει εκ των έσω. Έτσι
και το Λουτράκι έχει φθάσει σε αυτό το κατάντημα που όλοι πλέον αντιλαμβάνονται,
γιατί προδόθηκε από τους ανθρώπους του. Άνθρωποι, που προσφέρθηκαν οικειοθελώς να
υπηρετήσουν τον τόπο και είτε λόγω ανικανότητας, είτε λόγω άλλων ενδιαφερόντων
που όμως ζημίωναν σε γνώση τους τον τόπο, έχουν διαμορφώσει αυτό το λυπηρό θέαμα.
Στην διάλυση που επικρατεί, με τα «μαύρα κοράκια» πανέτοιμα
να κατασπαράξουν ότι έχει απομείνει, επιβεβαιώθηκε και η ρήση του λαού μας «μάθαν
πως .......... πλάκωσαν και οι γύφτοι», όπως έγινε και με τις κολώνες που «πωλήθηκαν»
από το παλαιό εργοστάσιο Θρουβάλα κι έχει ο Θεός τι άλλο μπορεί να συμβεί στον
τόπο;
Τα νέα… της αγοράς είναι δυσάρεστα και πάλι για το Λουτράκι
και ειδικότερα για όλους όσοι τάσσονται αναφανδόν υπέρ της ανάπτυξης και
προοπτικής του τόπου, δίνοντας έναν άλλον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα στην πόλη,
χαρακτήρα που στέρησαν οι τρεις δήμαρχοί του την τελευταία εικοσαετία.
Στο ζοφερό αυτό περιβάλλον που έχουν διαμορφώσει οι αυτόκλητοι
«σωτήρες» του τόπου, εμφανίστηκε και προστέθηκε ο διευθυντής Στρατηγικού
Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του ΟΣΕ Γρηγόρης
Σαμπατακάκης «φίλος» από το 2009 με
τον δήμαρχο Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη
(ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του) ο οποίος εντός του ΟΣΕ ακούσθηκε
παρουσία πολλών στελεχών να λέει, σιγά μην τους πάμε τον προαστιακό στο Λουτράκι.
Κάντε τους μία στάση στον Ισθμό και πολύ τους είναι!
Φυσικά, υπήρξαν αντιδράσεις από στελέχη του οργανισμού που
αγαπάνε το τραίνο και πολύ περισσότερο την πρόοδο και ανάπτυξη του ΟΣΕ - γιατί η
γραμμή θα αυξήσει τα έσοδα, προκειμένου να εξακολουθήσει να υπάρχει και να μην
ξεπουληθεί όπως - όπως, που επεδίωκε η προηγούμενη κυβέρνηση της Νέας Πασοκρατίας.
Φυσικά, η σημερινή συγκυβέρνηση, όπως ακούγεται στο μέγαρο της
οδού Καρόλου, προτίθεται να αντικαταστήσει τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο
Παναγιώτη Θεοφανόπουλο, προκειμένου
να τοποθετήσει άνθρωπο που συμβαδίζει με τη δική της φιλοσοφία.
Δεν υπάρχουν περιθώρια για μίζες…
Να διευκρινισθεί, ότι σύμφωνα με στελέχη του ΟΣΕ, το κόστος
κατασκευής της παρακαμπτήριας γραμμής Ισθμός - οδός Αιγαίου Λουτράκι έχει
συμπιεσθεί τόσο πολύ και σε αντικειμενικά ρεαλιστικά κόστη, που δεν υπάρχουν περιθώρια
για υπερβάσεις και παιχνίδια με τα κοστολόγια, οπότε το έργο να μην έχει και
ενδιαφέρον από αυτήν την πλευρά για ενδεχόμενους επιτήδειους. Οπότε, το ενδιαφέρον
μετατοπίζεται στην κατασκευή της Στάσης των Οικονομικών Συμφερόντων του Ισθμού,
ενδεχομένως για να τα πάρουν κάποιοι, σε βάρος του Σταθμού της Κοινωνίας στο Λουτράκι και με
απώτερο σκοπό να το ισοπεδώσουν!
Τι θα πρέπει να πράξουν οι τρεις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ
Προσκήνιο και παρασκήνιο βρίσκονται σε απόλυτη γνώση των τριών
βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Μαρίας
Θελερίτη, Θεοφάνη Κουρεμπέ, Γιώργου Ψυχογιού, για τους
οποίους είναι
η ώρα να αναλάβουν δράση, ενόψει μάλιστα και της τοποθέτησης νέου
προέδρου -
διευθύνοντος συμβούλου στον ΟΣΕ. Και η δράση αυτή θα πρέπει να είναι
στον
προσανατολισμό αντικατάστασης από την θέση σε άλλη θέση που να μην
εμπλέκεται με το έργο, του διευθυντή Στρατηγικού Σχεδιασμού &
Ανάπτυξης Γρηγόρη Σαμπατακάκη,
με κάποιο άλλο πρόσωπο που θα ενδιαφέρεται πραγματικά για το κοινωνικό
σύνολο μιας ολόκληρης
πόλης κι όχι να παίζει με την οριστική και αμετάκλητη καταβαράθρωσή της,
ταυτιζόμενος
έστω κι ακουσίως με τα συμφέροντα εκείνα που προωθούν την Στάση των Οικονομικών Συμφερόντων του Ισθμού
κόντρα και σε βάρος του Σταθμού της Κοινωνίας στο Λουτράκι.
Παράλληλα, οι τρεις βουλευτές θα πρέπει να απευθυνθούν και
στον αρμόδιο αναπληρωτή υπουργό Υποδομών - Μεταφορών - Δικτύων Χρήστο Σπρίντζη, παρακάμπτοντας φυσικά
τον γραμματέα του υπουργείου Γιώργο Δέδε,
να του εκθέσουν την κατάσταση και να του εξηγήσουν την προδοσία που διαδραματίζεται
στο Λουτράκι, προκειμένου να επιληφθεί άμεσα και καταλυτικά, δίνοντας λύση σε ένα
πρόβλημα που δημιουργείται από εχθρούς της κοινωνίας σε όποια θέση κι αν βρίσκονται!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου