Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Ο Άδωνις ανακοίνωσε ότι...αλλάζει - ΒΙΝΤΕΟ


Ο Άδωνις ανακοίνωσε ότι...αλλάζει  - ΒΙΝΤΕΟ
Αλλαγές στον τρόπο της δημόσιας παρουσίας του ανακοίνωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης μέσα από την εκπομπή του στο Kontra, με αφορμή την ανάληψη της θέσης του αντιπροέδρου της ΝΔ.

"Αισθάνομαι πολύ μεγάλη συγκίνηση και ευθύνη για την πολύ μεγάλη τιμή που μου έκανε ο πρόεδρος της ΝΔ να μου αναθέσει μια τόσο κρίσιμη θέση" είπε ξεκινώντας την τοποθέτησή του.
"Στην εκπομπή δεν θα μπορέσω να είμαι με τον τρόπο που ήμουν και με τη συχνότητα που ήμουν" τόνισε, σημειώνοντας πως η παρουσία του θα έχει διαφορετικό τόνο και ύφος.   "Είναι η τελευταία εκπομπή με την παλιά μορφή της. Ο ρόλος μου, μου υπαγορεύει να αλλάξω λίγο τον τρόπο της δημόσιας παρουσίας μου. Δεν θα γίνω κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που είμαι αλλά θα προσπαθήσω να είμαι λίγο πιο προσαρμοσμένος σε μια θέση ευθύνης μιας μεγάλης παράταξης σεβόμενος τις ευαισθησίες όλων των μελών που σε ένα βαθμό εκπροσωπώ" πρόσθεσε.
Στη ΝΔ είμαστε πάρα πολύ αγαπημένοι και οι εκλογές είναι πίσω μας. Η συσπείρωση γύρω από τον πρόεδρο της ΝΔ δεν έχει προηγούμενο, είπε ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει δημοσίως τον Αντώνη Σαμαρά που του άνοιξε τις πόρτες στη ΝΔ και τον έκανε υπουργό και κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: