Ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας…Τέλος,
στις μεθοδεύσεις και στα δόλια σχέδια για τον εκτροχιασμό του
προαστιακού από τον Ισθμό προς την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, βάζει ο
ΟΣΕ, σε απαντητική επιστολή της 14ης Ιουνίου 2016, που έστειλε στην
Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού στην
....
οδό Αιγαίου στο Λουτράκι, σε ερώτημα που υποβλήθηκε για τις μεθοδεύσεις δημιουργίας σταθμού στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος.
Με την επιστολή του, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Κώστας Ν. Πετράκης,
που δεσμεύει τον οργανισμό, ξεκαθαρίζει ότι είναι φανερό πως για τον ΟΣΕ
είναι άμεσης προτεραιότητας η εύρεση χρηματοδότησης για την υλοποίηση
του έργου της κανονικοποίησης της υφιστάμενης μετρικής γραμμής Ισθμός –
Λουτράκι.
Επιπρόσθετα, μας ζητεί να συνδράμουμε στην προσπάθεια που καταβάλλει ο
ΟΣΕ, απευθυνόμενοι σε φορείς που διαθέτουν χρηματοδοτικά εργαλεία, καθ’
ότι από τον ΟΣΕ δεν υπάρχει καμία πρόθεση καθυστέρησης υλοποίηση του
έργου!
Στην επιστολή του ΟΣΕ προς την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού, μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα ακόλουθα:
Σε απάντηση της ανωτέρω δική σας επιστολής, σας πληροφορούμε τα κάτωθι:
1 Το έργο αφενός της κανονικοποίησης της υφιστάμενης μετρικής γραμμής Ισθμός – Λουτράκι και αφετέρου η μελέτη στην στάση Α-Β Βασιλόπουλος είχαν ανατεθεί αρχικά στην ΕΡΓΟΣΕ.
2 Με στόχο την επιτάχυνση των διαδικασιών μελετητικής ωρίμανσης και δημοπράτησης του έργου Ισθμός – Λουτράκι αποφασίστηκε να υλοποιηθεί το έργο αποτέλεσε μετά και από την παρέμβαση του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη.
3 Ο ΟΣΕ για την επίσπευση των σχετικών διαδικασιών, με ίδια μέσα, εκπόνησε το 2013:
– την οριστική μελέτη χάραξης,
– την οριστική στατική μελέτη,
– την μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για την τροποποίηση της υπάρχουσας ΚΥΑ, η οποία και εγκρίθηκε το 2014 με τα αντίστοιχα τεύχη δημοπράτησης του έργου.
4 Ο ΟΣΕ, εκτός από την υποβολή του τεχνικού φακέλου του έργου προς την περιφέρεια Πελοποννήσου, με το υπ’ αρ 113565/10.07.2014 έγγραφο διαβίβασε τον τεχνικό φάκελο προς το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας για χρηματοδότηση, χωρίς όμως κάποια θετική έκβαση.
Πρόσφατα με το υπ’ αρ. 112579/27.05.2016 έγγραφο, ο ΟΣΕ έκανε νέο αίτημα χρηματοδότησης προς την Εθνική Αρχή Συντονισμού του υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, χωρίς να υπάρχει κάποια τροποποίηση στο αρχικό αντικείμενο του έργου και συγκεκριμένα χωρίς αναφορά στη στάση Α-Β Βασιλόπουλος, μελέτη η οποία ανήκει στην ΕΡΓΟΣΕ.
5 Σε συνέχεια όλων των παραπάνω είναι φανερό πως για τον ΟΣΕ είναι άμεσης προτεραιότητας η εύρεση χρηματοδότησης για την υλοποίηση του έργου της κανονικοποίησης της υφιστάμενης μετρικής γραμμής Ισθμός – Λουτράκι, ενώ και η διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης έχει καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίτευξη του στόχου αυτού.
Θα παρακαλούσαμε λοιπόν, όπως συνδράμετε σε αυτή την προσπάθεια μας απευθυνόμενοι σε φορείς που διαθέτουν χρηματοδοτικά εργαλεία (περιφέρεια, δήμο, υπουργεία κ.λπ.), δεδομένου ότι από τον ΟΣΕ δεν υπάρχει καμία πρόθεση καθυστέρησης υλοποίηση του έργου. .peloponnisosnews.gr
Στην επιστολή του ΟΣΕ προς την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού, μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα ακόλουθα:
Σε απάντηση της ανωτέρω δική σας επιστολής, σας πληροφορούμε τα κάτωθι:
1 Το έργο αφενός της κανονικοποίησης της υφιστάμενης μετρικής γραμμής Ισθμός – Λουτράκι και αφετέρου η μελέτη στην στάση Α-Β Βασιλόπουλος είχαν ανατεθεί αρχικά στην ΕΡΓΟΣΕ.
2 Με στόχο την επιτάχυνση των διαδικασιών μελετητικής ωρίμανσης και δημοπράτησης του έργου Ισθμός – Λουτράκι αποφασίστηκε να υλοποιηθεί το έργο αποτέλεσε μετά και από την παρέμβαση του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη.
3 Ο ΟΣΕ για την επίσπευση των σχετικών διαδικασιών, με ίδια μέσα, εκπόνησε το 2013:
– την οριστική μελέτη χάραξης,
– την οριστική στατική μελέτη,
– την μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για την τροποποίηση της υπάρχουσας ΚΥΑ, η οποία και εγκρίθηκε το 2014 με τα αντίστοιχα τεύχη δημοπράτησης του έργου.
4 Ο ΟΣΕ, εκτός από την υποβολή του τεχνικού φακέλου του έργου προς την περιφέρεια Πελοποννήσου, με το υπ’ αρ 113565/10.07.2014 έγγραφο διαβίβασε τον τεχνικό φάκελο προς το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας για χρηματοδότηση, χωρίς όμως κάποια θετική έκβαση.
Πρόσφατα με το υπ’ αρ. 112579/27.05.2016 έγγραφο, ο ΟΣΕ έκανε νέο αίτημα χρηματοδότησης προς την Εθνική Αρχή Συντονισμού του υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, χωρίς να υπάρχει κάποια τροποποίηση στο αρχικό αντικείμενο του έργου και συγκεκριμένα χωρίς αναφορά στη στάση Α-Β Βασιλόπουλος, μελέτη η οποία ανήκει στην ΕΡΓΟΣΕ.
5 Σε συνέχεια όλων των παραπάνω είναι φανερό πως για τον ΟΣΕ είναι άμεσης προτεραιότητας η εύρεση χρηματοδότησης για την υλοποίηση του έργου της κανονικοποίησης της υφιστάμενης μετρικής γραμμής Ισθμός – Λουτράκι, ενώ και η διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης έχει καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίτευξη του στόχου αυτού.
Θα παρακαλούσαμε λοιπόν, όπως συνδράμετε σε αυτή την προσπάθεια μας απευθυνόμενοι σε φορείς που διαθέτουν χρηματοδοτικά εργαλεία (περιφέρεια, δήμο, υπουργεία κ.λπ.), δεδομένου ότι από τον ΟΣΕ δεν υπάρχει καμία πρόθεση καθυστέρησης υλοποίηση του έργου. .peloponnisosnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου