Σε μια γνωστή και αγαπημένη, για πληρώματα και θεατές,
Ειδική Διαδρομή ξεκίνησε την Κυριακή 19 Μαρτίου το
Κύπελλο Χωμάτινων Ράλλυ 2017, με έναν αγώνα που
διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο «Start Line».
Το Εαρινό Rally Sprint 2017 είχε ως επίκεντρο το Λουτράκι
Κορινθίας και περιλάμβανε 2 περάσματα από την Ειδική
Διαδρομή «Κινέτα-Λουτράκι» που είχε μήκος 19,07 χιλιόμετρα.
Βάση του αγώνα ήταν για ακόμη μια χρονιά το Αλεξάνδρειο
Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου, που φιλοξένησε τους χώρους
Επισκευών, Ανασυγκρότησης, Απονομής αλλά και το Αρχηγείο
του ράλλυ. Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο καιρός ήταν καλός και
βοήθησε τα 26 πληρώματα που ξεκίνησαν, ώστε να ευχαριστηθούν
τα περάσματα από την Ειδική Διαδρομή.
Ειδική Διαδρομή ξεκίνησε την Κυριακή 19 Μαρτίου το
Κύπελλο Χωμάτινων Ράλλυ 2017, με έναν αγώνα που
διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο «Start Line».
Το Εαρινό Rally Sprint 2017 είχε ως επίκεντρο το Λουτράκι
Κορινθίας και περιλάμβανε 2 περάσματα από την Ειδική
Διαδρομή «Κινέτα-Λουτράκι» που είχε μήκος 19,07 χιλιόμετρα.
Βάση του αγώνα ήταν για ακόμη μια χρονιά το Αλεξάνδρειο
Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου, που φιλοξένησε τους χώρους
Επισκευών, Ανασυγκρότησης, Απονομής αλλά και το Αρχηγείο
του ράλλυ. Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο καιρός ήταν καλός και
βοήθησε τα 26 πληρώματα που ξεκίνησαν, ώστε να ευχαριστηθούν
τα περάσματα από την Ειδική Διαδρομή.
Η μάχη για τη νίκη ήταν αμφίρροπη, με τους Θέμη
Χαλκιά-Κώστα Κόντο (Subaru Impreza WRX STI, C2-N4)
να είναι αυτοί που χαμογέλασαν τελευταίοι, κατακτώντας τη
νίκη σε έναν αγώνα που χρησίμευσε ως προπόνηση ενόψει της
έναρξης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ σε λίγες μέρες.
Η προσπάθεια των νικητών δεν ήταν εύκολη, καθώς στο πρώτο
πέρασμα αντιμετώπισαν πρόβλημα με την ανάρτηση του
αυτοκινήτου τους, ενώ ταυτόχρονα συνάντησαν έντονο α
νταγωνισμό από τους Χρυσόστομο Καρέλλη-Λεωνίδα Μαχαίρα
(Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) οι οποίοι σημείωσαν τον
ταχύτερο χρόνο και προηγούνταν στα μισά του αγώνα. Όμως, στο
δεύτερο πέρασμα οι Καρέλλης-Μαχαίρας είχαν μια μικρή έξοδο
από το δρόμο που δεν τους επέτρεψε να ολοκληρώσουν τον αγώνα, καθώς αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν.
Στη δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης τερμάτισαν οι Γιάννης
Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8)
ενώ στο βάθρο των νικητών, ανέβηκαν επίσης οι Χρήστος
Παλαιολόγος-Δημήτρης Σελλής (Mitsubishi Lancer EVO VIII,
C2-A8), οι οποίοι κατέκτησαν την τρίτη θέση της κατάταξης. Μια θέση πιο
πίσω ολοκλήρωσαν οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Αντώνης
Αγγελόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8).
Στην 5η θέση, τερμάτισε το κορυφαίο πλήρωμα της
Κατηγορίας F2 όπου κατατάσσονται αυτοκίνητα με κίνηση
σε 2 τροχούς, οι Θόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρώνης
(Toyota Yaris, C6-A5) οι οποίοι βελτίωσαν κατά πολύ το χρόνο
τους στο δεύτερο πέρασμα και επικράτησαν στα δικίνητα, καθώς
επίσης και στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική Κατηγορία C6. Την
πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Πέτρος Μαγγερίδης-Δημήτρης
Γκορίτσας (Subaru STI, C2-A8). Επιστρέφοντας στην F2, οι
Σπύρος Βασιλείου-Βασίλης Μπάτζανος (Rover MG, C5-A6)
ακολούθησαν τους νικητές και επικράτησαν στην Κατηγορία C5.
Το πλήρωμα του MG σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της F2 στο
πρώτο πέρασμα, παρόλο που έχασε χρόνο όταν βρέθηκε στη σκόνη
προπορευόμενου αυτοκινήτου και εντέλει πέτυχε ένα καλό αποτέλεσμα.
Την τριάδα της F2 διαμόρφωσαν οι «El Nak Jr.»-Ανδρέας Βίγκος
(MG ZR 105, C6-A5) που ήταν και δεύτεροι στην C6, όπου τρίτοι
πλασαρίστηκαν οι Παναγιώτης Πανούτσος-Θοδωρής Πανούτσος
(Toyota Yaris, C6-A5).
Κατηγορίας F2 όπου κατατάσσονται αυτοκίνητα με κίνηση
σε 2 τροχούς, οι Θόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρώνης
(Toyota Yaris, C6-A5) οι οποίοι βελτίωσαν κατά πολύ το χρόνο
τους στο δεύτερο πέρασμα και επικράτησαν στα δικίνητα, καθώς
επίσης και στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική Κατηγορία C6. Την
πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Πέτρος Μαγγερίδης-Δημήτρης
Γκορίτσας (Subaru STI, C2-A8). Επιστρέφοντας στην F2, οι
Σπύρος Βασιλείου-Βασίλης Μπάτζανος (Rover MG, C5-A6)
ακολούθησαν τους νικητές και επικράτησαν στην Κατηγορία C5.
Το πλήρωμα του MG σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της F2 στο
πρώτο πέρασμα, παρόλο που έχασε χρόνο όταν βρέθηκε στη σκόνη
προπορευόμενου αυτοκινήτου και εντέλει πέτυχε ένα καλό αποτέλεσμα.
Την τριάδα της F2 διαμόρφωσαν οι «El Nak Jr.»-Ανδρέας Βίγκος
(MG ZR 105, C6-A5) που ήταν και δεύτεροι στην C6, όπου τρίτοι
πλασαρίστηκαν οι Παναγιώτης Πανούτσος-Θοδωρής Πανούτσος
(Toyota Yaris, C6-A5).
Στο Εαρινό Rally Sprint 2017 συμμετείχαν και οχήματα 4Χ4,
στην επιστροφή σε χωμάτινα ράλλυ μετά από αρκετό καιρό.
Νικητές της κατηγορίας που συγκέντρωσε 4 συμμετοχές ήταν οι
Πέτρος Σιούτης-Κωνσταντίνος Μακρής (Mitsubishi Pajero, TZ1), τ
ους οποίους ακολούθησαν οι Γιώργος Κυπριανού-Ίαν Παπανικολάου
(Jeep Grand Cherokee, TZ1), ενώ την κατάταξη διαμόρφωσαν οι Σταύρος Δημητριάδης-Παναγιώτης Κάλφας (Mitsubishi Pajero, TZ1) και
Ευάγγελος Μπερσής-Κωνσταντίνος Έξαρχος (Suzuki Grand Vitara,
TZ1). Το Εαρινό Rally Sprint τελέστηκε υπό την Αιγίδα του Δήμου
Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων, έχοντας την και
Υποστήριξη του Δήμου Μεγαρέων. Επιπλέον, η Οργανωτική
Επιτροπή ευχαριστεί θερμά τους Χορηγούς, Υποστηρικτές και
Χορηγούς Επικοινωνίας, η συμπαράσταση των οποίων ήταν
ιδιαίτερα σημαντική για την άρτια διοργάνωση του αγώνα.
στην επιστροφή σε χωμάτινα ράλλυ μετά από αρκετό καιρό.
Νικητές της κατηγορίας που συγκέντρωσε 4 συμμετοχές ήταν οι
Πέτρος Σιούτης-Κωνσταντίνος Μακρής (Mitsubishi Pajero, TZ1), τ
ους οποίους ακολούθησαν οι Γιώργος Κυπριανού-Ίαν Παπανικολάου
(Jeep Grand Cherokee, TZ1), ενώ την κατάταξη διαμόρφωσαν οι Σταύρος Δημητριάδης-Παναγιώτης Κάλφας (Mitsubishi Pajero, TZ1) και
Ευάγγελος Μπερσής-Κωνσταντίνος Έξαρχος (Suzuki Grand Vitara,
TZ1). Το Εαρινό Rally Sprint τελέστηκε υπό την Αιγίδα του Δήμου
Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων, έχοντας την και
Υποστήριξη του Δήμου Μεγαρέων. Επιπλέον, η Οργανωτική
Επιτροπή ευχαριστεί θερμά τους Χορηγούς, Υποστηρικτές και
Χορηγούς Επικοινωνίας, η συμπαράσταση των οποίων ήταν
ιδιαίτερα σημαντική για την άρτια διοργάνωση του αγώνα.
Νικητές κατηγοριών:
C2: Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος (Subaru Impreza WRX STI)
C5: Σπύρος Βασιλείου-Βασίλης Μπάτζανος (Rover MG)
C6: Θόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris)
4Χ4: Πέτρος Σιούτης-Κωνσταντίνος Μακρής (Mitsubishi Pajero)
Δηλώσεις πρωταγωνιστών:
Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος
(Νικητές Αγώνα και Κατηγορίας C2)«Ο αγώνας ήταν
πολύ καλός, καθώς αποτέλεσε μια καλή δοκιμή για εμάς, α
φού θα αγωνιστούμε σε 2 εβδομάδες στον αγώνα Πρωταθλήματος
στον Πύργο. Στο πρώτο σκέλος είχαμε μια σπασμένη ανάρτηση,
με αποτέλεσμα να δυσκολευτούμε αρκετά, αλλά ευτυχώς φέραμε
το αυτοκίνητο στο σέρβις. Στο δεύτερο σκέλος αλλάξαμε αναρτήσεις,
κινηθήκαμε με ήπιο ρυθμό ώστε να μπορέσουμε να φέρουμε
το αυτοκίνητο πίσω, γράψαμε και χρόνο οπότε πήγαμε πολύ
καλά. Για τη συνέχεια έχουμε Πύργο, Ακρόπολις και μετά βλέπουμε.»
(Νικητές Αγώνα και Κατηγορίας C2)«Ο αγώνας ήταν
πολύ καλός, καθώς αποτέλεσε μια καλή δοκιμή για εμάς, α
φού θα αγωνιστούμε σε 2 εβδομάδες στον αγώνα Πρωταθλήματος
στον Πύργο. Στο πρώτο σκέλος είχαμε μια σπασμένη ανάρτηση,
με αποτέλεσμα να δυσκολευτούμε αρκετά, αλλά ευτυχώς φέραμε
το αυτοκίνητο στο σέρβις. Στο δεύτερο σκέλος αλλάξαμε αναρτήσεις,
κινηθήκαμε με ήπιο ρυθμό ώστε να μπορέσουμε να φέρουμε
το αυτοκίνητο πίσω, γράψαμε και χρόνο οπότε πήγαμε πολύ
καλά. Για τη συνέχεια έχουμε Πύργο, Ακρόπολις και μετά βλέπουμε.»
Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης
(2οι Γενικής)Πήγαμε καλά, αν και δεν είχαμε οδηγήσει
το αυτοκίνητο για έναν χρόνο. Η Ειδική δεν μας άρεσε
ολύ καθώς στο τέλος έγινε πολύ σκληρή. Η Οργάνωση
από την πλευρά της ήταν άψογη και τους ευχαριστούμε όλους. Φέτος θα ακολουθήσουμε
ο Κύπελλο Χώματος με το Mitsubishi και θα συμμετάσχουμε
στον Πύργο με το Escort.»
(2οι Γενικής)Πήγαμε καλά, αν και δεν είχαμε οδηγήσει
το αυτοκίνητο για έναν χρόνο. Η Ειδική δεν μας άρεσε
ολύ καθώς στο τέλος έγινε πολύ σκληρή. Η Οργάνωση
από την πλευρά της ήταν άψογη και τους ευχαριστούμε όλους. Φέτος θα ακολουθήσουμε
ο Κύπελλο Χώματος με το Mitsubishi και θα συμμετάσχουμε
στον Πύργο με το Escort.»
Χρήστος Παλαιολόγος-Δημήτρης Σελλής
(3οι Γενικής)«Εμείς από την πλευρά μας αντιμετωπίσαμε
ορισμένα μικροπροβλήματα, καθώς δεν είχαμε προλάβει να
ρυθμίσουμε το αυτοκίνητο όπως θέλαμε. Το οδόστρωμα της
διαδρομής δεν ήταν πολύ καθαρό και ήταν διαφορετικό από
πέρυσι. Είναι μια όμορφη διαδρομή, απλά νομίζουμε ότι
χρειάζεται να γίνει και κάτι διαφορετικό. Εμείς πάντως
περάσαμε καλά και ελπίζουμε να το ευχαριστήθηκε και ο
κόσμος, τον οποίο θέλουμε στους αγώνες.»
(3οι Γενικής)«Εμείς από την πλευρά μας αντιμετωπίσαμε
ορισμένα μικροπροβλήματα, καθώς δεν είχαμε προλάβει να
ρυθμίσουμε το αυτοκίνητο όπως θέλαμε. Το οδόστρωμα της
διαδρομής δεν ήταν πολύ καθαρό και ήταν διαφορετικό από
πέρυσι. Είναι μια όμορφη διαδρομή, απλά νομίζουμε ότι
χρειάζεται να γίνει και κάτι διαφορετικό. Εμείς πάντως
περάσαμε καλά και ελπίζουμε να το ευχαριστήθηκε και ο
κόσμος, τον οποίο θέλουμε στους αγώνες.»
Θόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρώνης
(Νικητές F2 και Κατηγορίας C6)«Ο αγώνας ήταν δύσκολος,
καθώς η διαδρομή ήταν σκληρή σε ορισμένα σημεία. Εμείς δεν
είχαμε κάποιο συγκεκριμένο στόχο, κάναμε το καλύτερο δυνατό
και προέκυψε το αποτέλεσμα που έχουμε. Δεν είχαμε σκοπό να
κυνηγήσουμε κάτι, απλά συμμετείχαμε για διασκέδαση. Στα
σχέδιά μας για φέτος, είναι αν μπορέσουμε να κάνουμε 2
αγώνες ακόμη.»
(Νικητές F2 και Κατηγορίας C6)«Ο αγώνας ήταν δύσκολος,
καθώς η διαδρομή ήταν σκληρή σε ορισμένα σημεία. Εμείς δεν
είχαμε κάποιο συγκεκριμένο στόχο, κάναμε το καλύτερο δυνατό
και προέκυψε το αποτέλεσμα που έχουμε. Δεν είχαμε σκοπό να
κυνηγήσουμε κάτι, απλά συμμετείχαμε για διασκέδαση. Στα
σχέδιά μας για φέτος, είναι αν μπορέσουμε να κάνουμε 2
αγώνες ακόμη.»
Πέτρος Σιούτης-Κωνσταντίνος Μακρής
(Νικητές 4X4)«Η οργάνωση του αγώνα ήταν πάρα πολύ καλή,
ενώ υπήρχε αρκετός κόσμος στην Ειδική. Εμείς προερχόμαστε
από ένα είδος αγώνων που έχουμε συνηθίσει σε περισσότερα
αγωνιστικά χιλιόμετρα, όμως παρόλα αυτά ήταν μια πολύ
όμορφη Κυριακή και το διασκεδάσαμε. Οι σημειώσεις ήταν
κάτι νέο για εμάς, το αποτέλεσμα ήρθε όμως αυτό δε λέει κάτι
ιδιαίτερα, αφού ίσως να ήρθε επειδή πήγαμε πιο γρήγορα,
ίσως επειδή συνηθίσαμε πιο γρήγορα τα γραπτά.
Το σημαντικό είναι ότι εγκλιματιστήκαμε, το αυτοκίνητο
δούλεψε, οπότε όλα καλά!»
(Νικητές 4X4)«Η οργάνωση του αγώνα ήταν πάρα πολύ καλή,
ενώ υπήρχε αρκετός κόσμος στην Ειδική. Εμείς προερχόμαστε
από ένα είδος αγώνων που έχουμε συνηθίσει σε περισσότερα
αγωνιστικά χιλιόμετρα, όμως παρόλα αυτά ήταν μια πολύ
όμορφη Κυριακή και το διασκεδάσαμε. Οι σημειώσεις ήταν
κάτι νέο για εμάς, το αποτέλεσμα ήρθε όμως αυτό δε λέει κάτι
ιδιαίτερα, αφού ίσως να ήρθε επειδή πήγαμε πιο γρήγορα,
ίσως επειδή συνηθίσαμε πιο γρήγορα τα γραπτά.
Το σημαντικό είναι ότι εγκλιματιστήκαμε, το αυτοκίνητο
δούλεψε, οπότε όλα καλά!»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου