ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- ΤΟΠΙΚΑ
- ΠΕΡΑΧΩΡΑ
- ΑΘΛΗΤΙΚΑ
- ΕΛΛΑΔΑ
- ΙΑΣOΝΟΣ 1
- AΡXAIA
- ΥΓΕΙΑ
- AΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΙ
- ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- Ζωάκια
- ΘΕΑΤΡΟ
- ΔΙΕΘΝΗ
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
- ΠΟΙΗΣΗ
- j.n.o
- ΚΟΙΝΩΝΙΚΆ
- KOΡIΝΘΟΣ
- ΚΟΡΙΝΘΟΣ
- ΤΑΙΝΙΕΣ
- BINTEO
- christospanteleou
- ΡΩΜΑΙΚΗ ΕΠΑΥΛΗ
- ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
- ΚΑΡΕΚΛΑΣ
- Loutraki Thermal Spa
- Πονεμένες ιιστορίες
- Lloutraki Roads
- Στιγμές απο Λουτράκι
- Το Πάθος Ταιριάζει στο Λουτράκι
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- M.AΛΕΞΑΝΡΟΣ
- Διηγήματα
- Toύτο Εστίν
- ΚΑΙΡΟΣ
Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014
Ντόροθι Κινγκ για Αμφίπολη: Μνημείο πολιτικής προπαγάνδας!
Η αρχαιολόγος Ντόροθι Κινγκ, που βρέθηκε τους τελευταίους μήνες στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος με τα άρθρα της για τις ανασκαφές στην Αμφίπολη, επιστρέφει και κάνει λόγο για πολιτική προπαγάνδα.
Σε ένα από τα πολλά άρθρα της για τις ανασκαφές στην Αμφίπολη και τη σπουδαιότητα των ευρημάτων στον Λόφο Καστά, η αρχαιολόγος, μεταξύ άλλων, επισημαίνει:
"Όποιος έχτισε τον τύμβο Καστά στην Αμφίπολη δημιούργησε μια σειρά από πολιτικά σημεία και σύμβολα σε αυτό. Το κολοσσιαίο μέγεθος του μνημείου ήθελε να αποδείξει ότι ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους- εάν όχι ο σημαντικότερος- στον κόσμο, έχει θαφτεί σε αυτό. Οι Σφίγγες ήταν και οι δύο σύμβολα που χρησιμοποιούνταν στα νομίσματα των ανθρώπων της εποχής, και συνδέονται αναμφίβολα με τον Αλέξανδρο".
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η κα. Κινγ, "το κυκλικό σχήμα του μνημείου ήταν σπάνιο και πιο δύσκολο να δημιουργήθεί σε σχέση με το σχήμα ενός τετράγωνου μνημείου. Είναι μάλιστα εμφανής ο στόχος να προβάλει τις δεξιότητες των τεχνητών εκείνη τη στιγμή.
Σχεδόν τα πάντα συμβολίζουν κάτι, και ειδικά αν ο ένοικος είναι ο Μέγας Αλέξανδρος ή κάποιος εξίσου ισχυρός, η Αμφίπολη δεν ειναι παρά ένα υπέρτατο δημιούργημα πολιτικής προπαγάνδας".
Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014
Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014
ΔΗΜΟΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ - ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ - ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΩΝ
Θ Ε Μ Α: "Πρόσκληση σε τακτική συνεδρίαση
του Δημοτικού
Συμβουλίου".
Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014
Αστέρι ή παγόβουνο; Κι όμως είναι το πιο ακριβό γιοτ του κόσμου!
Το όνομά του είναι STAR, μοιάζει άλλωστε σαν αναδυόμενο αστέρι και είναι ένα πλωτό παλάτι μήκους 100 μέτρων και πλάτους 60 μέτρων... Πρόκειται για ένα γιοτ που κοστίζει... 500.000.000 ευρώ, αλλά όσο και αν ακούγεται απίστευτο σχεδιάστηκε πάνω σε μια απλή χαρτοπετσέτα!
Αμφίπολη: Εκπληκτική έγχρωμη απεικόνιση της πύλης των Καρυάτ
ν! (ΦΩΤΟ)
Πηγή φωτό - peritexnisologos.blogspot.gr
Μία νέα σχεδιαστική απεικόνιση του εσωτερικού του αρχαίου τάφου στην Αμφίπολη, δίνει... χρώμα στις εκπληκτικές Καρυάτιδες και μας ξεναγεί στα μυστικά του τύμβου.
Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014
Άγριο ξύλο μεταξύ δασκάλων της Χρυσής Αυγής και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ σε σχολείο της Θεσσαλονίκης! - Ένας τραυματί
(ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ)
Πηγή φωτό - thestival.gr
- Έγιναν έξι προσαγωγές μελών της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ενώ στο σχολείο παραμένει ισχυρή αστυνομική δύναμη
- Τραυματίστηκε ένας δάσκαλος που εκπροσωπούσε τη Χρυσή Αυγή
- Τα επεισόδια μεταξύ των εκπαιδευτικών έγιναν στο 11ο δημοτικό, στην περιοχή του Ευόσμου
- Όλα έγιναν στις εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών μελών των υπηρεσιακών συμβουλίων
Αμφίπολη: Ξέσπασε πόλεμος για καταστροφές στον τάφο!
Από τους ανίδεους, περάσαμε στους μπακάληδες! Ο τάφος της Αμφίπολης προκαλεί πραγματικό επιστημονικό πόλεμο επιστημόνων και πλέον κάποιοι μιλούν ακόμη και για καταστροφές στο μνημείο.
Δεύτερος κύκλος διαλέξεων Λυκείου και Δ.Σ Γονέων Λουτρακίου. ΄΄Η εφηβία είναι ένα στάδιο του ψυχισμού μας
Την Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014 πραγματοποιήθηκε ο δεύτερος κύκλος διαλέξεων Λυκείου και Δ.Σ Γονέων Λουτρακίου. ΄΄Η εφηβία είναι ένα στάδιο του ψυχισμού μας΄΄
Επιμέλεια Μίνα Γιαννούλη
Τηv Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014 στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Λουτρακίου γονείς και μαθητές συναντήθηκαν στον κύκλο διαλέξεων που οργανώνει το Λύκειο Λουτρακίου και το Δ.Σ Γονέων του Λυκείου. Προσκεκλημένη η ψυχολόγος κ. Μαρία Βακάλη.
Από τη πρώτη στιγμή της επαφής της με τους παρευρισκόμενους έγινε αντιληπτό πως δεν επρόκειτο για μια διάλεξη εντυπωσιασμού, γνώσεων , αλλά όπως ανέφερε η ίδια, ’’ βρίσκομαι εδώ αφενός για να σας προβληματίσω και αφετέρου να ακούσω τους δικούς σας προβληματισμούς και να σας τους επιστρέψω από μια άλλη οπτική γωνία, σε ένα νέο φόντο’’. Ακολούθησε μια ουσιαστική επικοινωνία –συζήτηση με καθηγητές, γονείς, μαθητές, χωρίς το τυποποιημένο συμβουλευτικό χαρακτήρα, με κίνητρο να ανοίξει ατομικά παράθυρα στη σκέψη των συμμετεχόντων.
Αγχωμένοι εκπαιδευτικοί στο να διαχειριστούν διαμορφωμένες προσωπικότητες, διαφορετικούς χαρακτήρες, μελλοντικούς ενήλικες. Αγχωμένοι γονείς όταν η συμπεριφορά των έφηβων παιδιών τους δεν είναι η προσδοκώμενη, θεατές αλλαγών που τους βρίσκουν απροετοίμαστους. Αγχωμένοι έφηβοι για το σχολείο , τις εξετάσεις, για το μέλλον τους.
Η ίδια καθησυχάζει αναφέροντας πως το άγχος και οι φόβοι θεωρούνται απόλυτα φυσιολογικά φαινόμενα. Τα γνωρίζουμε από την παιδική μας ηλικία . Φόβος απώλειας, αλλαγής , καταστροφής, θανάτου κα . Άγχος κοινωνικής έκθεσης, απόρριψης, λοιδωρίας ,επιβίωσης. Είναι μια κατάσταση εγρήγορσης του ψυχισμού απέναντι σε απειλητικό ερέθισμα. Το τι ο κάθε εγκέφαλος αντιλαμβάνεται ως απειλή διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο, από πολιτισμό σε πολιτισμό, από κοινωνική τάξη. Διαφέρει ακόμη και σε εμάς τους ίδιους κατά την εξέλιξη μας στο χώρο και το χρόνο.
Ο άνθρωπος χωρίς Φόβο και Άγχος δεν υπάρχει. Όσο πιο ευσυνείδητος ένας ψυχισμός τόσο πιο μεγάλο το άγχος, πιο σιωπηλή και υπόκωφη η δράση του και τόσο πιο εκρηκτική η εκδήλωσή του.Το άγχος γίνεται απειλητικό όταν επεκτείνεται και κατακλύζει και άλλες ψυχικές λειτουργίες (σκέψη, προσοχή, κοινωνικότητα, σεξουαλικότητα κλπ). Δεν ξεριζώνεται.
Όσον αφορά την εφηβεία είναι ένα στάδιο προσαρμογής του ψυχισμού μας. Με το ένα πόδι στην παιδική ηλικία και με το άλλο στην ενηλικίωση. Ένας μετεωρισμός ανάμεσα στο παιδικό παράπονο, τη γκρίνια, την αντίδραση, στο θυμό, στη δυσαρέσκεια και την εναντίωση από την άλλη. Περίοδος πολλαπλών ταυτίσεων, αρνήσεων και επαναπροσδιορισμού δεδομένων.
Ένας έφηβος αναζητά ατομικότητα, αποδοχή, κοινωνική και σεξουαλική ταυτότητα. Αυτοί είναι κάποιοι γενικοί κανόνες που μπορεί ο καθένας να κρατήσει (ως γονιός, ως έφηβος) να επεξεργαστεί.
Η κ. Βακάλη κατάληξε σε μια προτροπή -πρόταση προς τους γονείς.
΄΄Αν είσθε πίσω από το παιδί σας τότε το σπρώχνετε. Αν είσθε μπροστά του το εμποδίζετε.Αν είσθε δίπλα του, το βοηθάτε να ανασάνει και να αναπτυχθεί΄΄ .
Είναι δική σας επιλογή...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)