Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

TO ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΝΚ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ



Η απόδειξη ότι πράγματι οδηγούν την κοινωνία σε μία βουλγαροποίηση, φαίνεται ξεκάθαρα στην περίπτωση των τελών κυκλοφορίας. Για λόγους δικαιοσύνης αλλά και είσπραξης πολλαπλασίων φόρων θα μπορούσαν π.χ. να βάλουν ένα δεκάλεπτο του ευρώ στο λίτρο της βενζίνης καταργώντας τα τέλη κυκλοφορίας.

 Αυτό σημαίνει ότι πληρώνω ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνω, που κυκλοφορώ. Κάνω δέκα χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο; Θα πληρώνω 100 ευρώ. Κάνω 30 χιλιάδες χιλιόμετρα; Θα πληρώνω 300 ευρώ. Αυτός είναι ο λόγος που ονομάστηκαν «τέλη κυκλοφορίας». Όταν τα δύο τελευταία χρόνια κατατέθηκαν 500.000 πινακίδες, ας δούμε με μια απλή σκέψη πόσα χάνει το κράτος:
1.  500.000 αυτοκίνητα δεν αγοράζουν βενζίνη και το κράτος δεν
εισπράττει τους φόρους.
2.           Δεν αγοράζουν ανταλλακτικά 500.000 ιδιοκτήτες, επομένως δεν
εισπράττεται από το κράτος ο Φ.Π.Α. 23%.
3.           Οι αντιπροσωπείες δεν πληρώνουν αντίστοιχα φόρους στο κράτος
από τα ανταλλακτικά.
4.           Οι   ιδιοκτήτες   των    συνεργείων    δεν    επισκευάζουν    500.000
αυτοκίνητα, άρα δεν πληρώνουν φόρους με το εισόδημα τους.
5.           Συχνά τα συνεργεία κλείνουν λόγω έλλειψης εργασίας, άρα δεν
πληρώνουν τους φόρους εισοδήματος.
6.           Συμβαίνει πολλάκις όταν κλείνει το συνεργείο ή λόγω πτώσης
εργασίας    να    απολύονται    οι    βοηθοί-τεχνικοί,    ανεβάζοντας
αντίστοιχα την ανεργία, επιβαρύνοντας παράλληλα τον ΟΑΕΔ.
7.           Οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν εισπράττουν ασφαλιστικές εισφορές
από 500.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, οπότε και το κράτος χάνει
ανάλογους φόρους.
8.           Αντίστοιχες μειώσεις υπέστησαν και τα πάρκινγκ άρα και από εδώ μειώθηκαν οι φόροι που εισπράττονταν πριν.
                                    9. Αν  υπήρχε  πιθανότητα  κάποιος  να  αγοράσει  ένα  καινούργιο
                                              αυτοκίνητο με απόσυρση, αυτό τώρα γίνεται δύσκολο.
                                            Τα διαφυγόντα λοιπόν κέρδη από τις παραπάνω περιπτώσεις 
                     είναι αναμφίβολα   πολλαπλάσια   από   αυτά   των   τελών 
                       κυκλοφορίας,   ενώ παράλληλα αφαιρούν την δυνατότητα χρήσης
                     του απαραίτητου σήμερα «εργαλείου» που είναι για τη μεσαία τάξη 
                      το αυτοκίνητο. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
                    Δεν τους ενδιαφέρει αν η μεσαία τάξη συνθλίβεται. Το σχέδιο θα  
          πρέπει να εκτελεστεί!!!
 Δηλαδή οι συντάξεις και οι μισθοί θα πρέπει να ακολουθήσουν εκείνους της Βουλγαρίας προκειμένου αυτοί που ετοιμάζουν επενδύσεις στην Ελλάδα να πληρώνουν μισθούς και συντάξεις «300» Ευρώ. Ήδη δεν απέχουμε πολύ, στα επόμενα μέτρα φτάσαμε. Δεν είμαι οικονομολόγος αλλά απόφοιτος 8ταξίου Γυμνασίου. Αν κάποιος τα βλέπει διαφορετικά και μπορεί να με πείσει περί του αντιθέτου, το τηλέφωνο μου είναι 6977668776.
 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΕΛΑΡΗΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια: