Μετά την έντονη αντίδραση γονέων και μαθητών των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων της χώρας, το υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να αποσύρει τη διάταξη που άλλαζε ριζικά την εκπαιδευτική και διοικητική λειτουργία των σχολείων και η οποία είχε συμπεριληφθεί αρχικά στο σχέδιο νόμου για τις συνέργειες τριών Πανεπιστημίων με τα ΤΕΙ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας.
«Το άρθρο 40 δεν ήταν αυτό που χρειάζονται τα Μουσικά Σχολεία. Αλλα είναι τα προβλήματα και σε αυτά πρέπει να σκύψουμε. Τόσα χρόνια τα Μουσικά Σχολεία μόνο προσφέρουν. Δεν τους άξιζε αυτό που πήγε να γίνει», δηλώνει στην «Εφ.Συν.» ο Μενέλαος Μενελάου, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Γονέων Μουσικών Σχολείων Ελλάδας, με τον πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων του Μουσικού Σχολείου Αλίμου, Βαγγέλη Μιχαλάτο, να τονίζει ότι είναι λάθος να αλλάξει μια «πετυχημένη συνταγή» και ότι η κοινότητα των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων θα εξακολουθήσει να βρίσκεται σε επαγρύπνηση και εγρήγορση.
Το υπουργείο ανακοίνωσε ότι η τελική μορφή της σχετικής διάταξης θα διαμορφωθεί κατόπιν διαλόγου με την εκπαιδευτική κοινότητα, γεγονός το οποίο σχολιάστηκε αρνητικά από τους γονείς μαθητών των Μουσικών και Καλλιτεχνικών σχολείων, υποστηρίζοντας ότι θα πρέπει να συμπεριληφθούν και αυτοί στον διάλογο που θα ανοίξει.
Χθες, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί των Μουσικών Σχολείων Ιλίου, Αθηνών, Πειραιά, Παλλήνης και Αλίμου, των Καλλιτεχνικών Γυμνασίων Περιστερίου και Κερατσινίου-Δραπετσώνας αλλά και των Μουσικών Κορίνθου, Χαλκίδας και Πάτρας συγκεντρώθηκαν για δεύτερη συνεχόμενη μέρα στο Σύνταγμα, πραγματοποιώντας παράσταση διαμαρτυρίας με τον μοναδικό τρόπο που οι μαθητές αυτών των σχολείων ξέρουν: με πολλή μουσική και χρώμα, οι μαθητές διεκδίκησαν τη διατήρηση του υφιστάμενου πλαισίου λειτουργίας των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων, άμεση κάλυψη των κενών μαθημάτων γενικής και καλλιτεχνικής παιδείας με μόνιμους διορισμούς, δωρεάν μεταφορά των μαθητών χωρίς χιλιομετρικούς και άλλους περιορισμούς, άμεση κάλυψη των αναγκών σε υποδομές και εξοπλισμό (μουσικά όργανα, εποπτικά μέσα, εργαστηριακός εξοπλισμός), ενώ επανέλαβαν το πάγιο αίτημα της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης για θεσμοθέτηση πιστοποιήσεων στα αντικείμενα εκπαίδευσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου